"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 11 maja 2013

Dzień Mamy


"Każdą inną ludzką miłość trzeba zdobywać, trzeba na nią zasługiwać pokonując stojące na jej drodze przeszkody, tylko miłość matki ma się bez zdobywania i bez zasług."

Mówią, że matkę ma się tylko jedną...
No może i tak jest ale... 
nie przeszkadza to w niczym aby stworzyć 
3 kartki z okazji Dnia Matki ;-)))

"Jest na świecie piękna istota, u której jesteśmy wiecznymi dłużnikami – matka."

Jedną z nich pokazywałam już wcześniej...
dziś kolej na dwie kolejne ;-)))


Ta powędruje do Polski.... do Pewnej Mamy... nie znanej mi osobiście 
ale wiem, że słowa, które na niej widnieją są prawdziwe choć...
 tylko w maleńkim ułamku oddają ogrom uczuć,
którymi jest darzona


Inspiracją do kolejnej karteczki   było wyzwanie w Stampin Royalty Challenge
 


oraz 5 Expresowe Wyzwanie Weekendowe 
 "Na perłowo".
czyli praca zawierać miała
perłowe elementy ;-)))



Karteczka została zamówiona dla "niemieckiej mamy"
a ponieważ tutaj dzień matki jest 12.05
to miałam bardzo mało czasu na zrobienie jej


ale bardzo szybko i bardzo przyjemnie mi się ją tworzyło 
i teraz jedynie mam nadzieję, że spodoba się obdarowanej ;-)))


A ponieważ kartka jest na  Dzień mamy więc zgłaszam ją również 
gdzie ogłosili wyzwanie 
"Mama"


a także w SCRAP- ŚCINKACH
"Dzień Matki"

Dziś... nie będzie bajki na koniec...
dziś będzie historyjka obrazkowa o tym jak 
Venus radzi sobie kiedy pancia zajęta kartkowaniem
nie ma czasu na mizianie...


Na poczatek nalezy znaleźć 
"drapaczkę"
w tym celu najlepiej zajrzeć pod szafy,
gdzie kurz nie był wycierany od tysiąca lat


Po dokładnych "oględzinach"
można przejśc do pierwszych nieśmiałych 
prób


a skoro próby przebiegły pomyślnie,
drapaczka została dopuszczona
do kociego użytku
to...




Można pomóc sobie łapkami 


Jeśli drapaczka wykonuje swoją pracę zbyt opieszale lub
 nie tak  jak sobie księżniczka umyśliła
Można zastosować
karę


No ale ostatecznie...
Nie ma nic lepszego niż
Pancia... 
a skoro i tak się obija, nic nie robi tylko kota podgląda 
to...

DRAP PNIE - 
DRAP  ;-)))


No dobrze...
będzie historyjka - taka króciutka...
Podrzucona przez Pająka

" Pies myśli sobie o swoim panu: 
On jest dla mnie taki dobry-daje mi jeść,dach nad głową,opiekuje się mną,głaszcze czule,mówi do mnie,troszczy się o mnie,kocha mnie.
- On jest chyba moim bogiem!
Kot myśli o swoim panu:

On jest dla mnie taki dobry- daje mi jeść,dach nad głową,opiekuje się mną,głaszcze mnie czule,mówi do mnie,troszczy się o mnie,kocha mnie.
-Jestem chyba jego bogiem! "


Życzę Wam Wszystkim radosnego weekendu
Oby znalazła się gdzieś "pod ręką" - 
"męska drapaczka",  która uprzyjemni chłodne dni ;-)))

30 komentarzy:

  1. gdyby wszystkie matki były takie jak powinny być....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie obiecywał, że... będzie łatwo...
      ale możemy wyciągać wnioski i... starać być najlepsza mamą ;-)))

      Usuń
    2. wiem wiem :)
      i jeszcze - matek można mieć wiele :)

      Usuń
  2. Tak, Mama to Mama :-)
    A drapaczka jest extra :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak..trzeba sie starac byc ta najlepsza..Sliczne zdjecia z kotkiem, niesamowita zabawa z drapaczka - hi hi.
    Gratuluje pieknych karteczek dla polskich i niemieckich mam ;))
    Pozdrawiam cie serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona ma takie niesamowite pomysły...
    Koniec końców i tak w końcu zasypia u panci na kolanach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Kartki są śliczne zwłaszcza te z kolorowymi kwiatami..takie inne :)))
    ...a historyjka no cóż ...jestem nią zachwycona i żałuję, że nie poganiałam trochę z aparatem za moimi szczeniakami, bo myślę, że też byłby ubaw :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jeszcze możesz nadrobić...
      Dorosłe zwierzęta też mają... ciekawe pomysły ;-)))

      Usuń
  6. kartki sa prześliczne
    a z kota to sie uśmiałam!!! spryciarz!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooooooo taka drapaczka to i MI by się przydała :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone perełki w płynie bardzo dobrze wyszły. zaintrygował mnie papier z niebieskiej karteczki- zarówno niebieski bez wzorku jak i ten z wzorkiem. śliczne są.
    Uśmiałam się, jak zobaczyłam kota z drapaczka hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do perełek podchodziłam bardzo ostrożnie... ale chyba zakupię jeszcze buteleczkę... albo dwie ;-)))

      Usuń
  9. Piękne karteczki! A kociak przesłodki, uwielbiam jak koty miziają się o wszystko o co tylko się da:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo.... ona nie o wszystko... Najlepiej o dłoń pani... a jeszcze lepiej aby ta dłoń była w ruchu... drapaczkę wyciągnęła nie wiem jak i skąd i... straaasznie jej przypadła do gustu ;-)))

      Usuń
  10. koty uwielbiam więc się usmiałam serdecznie ....
    a karteczki pełne uroku ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne wyzwanie... więc grzechem byłoby nie wziąć w nim udziału ;-)))

      Usuń
  11. Drapaczka widać przypadła Venus do serca!
    Turkusowa kartka mnie urzekła:)
    A na koniec się szczerze uśmiałam z przypowieści o psie i kocie:))
    Serdeczności Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, że karteczka bardzo się spodobała - a to dla mnie ogromna radość...
      A Venus... jak patrzę w jej oczęta... to po prostu widzę w nich tą pewność... "jestem Twoją Alfa i Omegą" ;-)))

      Usuń
  12. Oj tak! Kot jest bogiem :) Fajna taka drapaczka samoobsługowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, pomysłowe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajka nie jest bajką, to jest najprawdziwsza PRAWDA:-) Ich Królewskie Moście Koty tak mają:-) Mój co rano, gdy myję zęby, siada na zlewie i miauczy (a raczej nazwałabym to pruciem pyszczka!) i należy go wziąć na ręce i ponosić chwile po mieszkaniu, wtedy sobie wszystko z góry lustruje i sprawdza. Nazywamy to Porannym Obchodem Kocich Włości:-) A Twoja Venus cwana sztuka:-) i jaka piękna:-)
    Kartki przednie, mamy będą uszczęśliwione:-)
    I dziękuję za udział w moim rozdawnictwie. A jako, że losowanie szali (bo mam aż dwa, drugi w kolorze białej czekolady) dziś oczywiście, ale wieczorem późnym raczej, więc z rozkoszą wrzucę Cię do maszyny losującej:-) Pozdrawiam ciepło i ruszam do działań bojowych:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach ta Wenus :):))
    karteczki bardzo ladne a jak Dzień Matki to mi się piosenka od razu w głowie kolaczecze ..."Mamo w sercu Cię kołysze ,list do Ciebie piszę.." i płakac mi się chce...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot jest bezbłędny...a kartki obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka :-) A kot rozbawił mnie na całego :-))) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki są cudne i słowa na nich bardzo wymowne :) A kociak bezbłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!:) Kotek zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda matczyna miłość jest najczystsza i bezwarunkowa :-)
    Wenus bidulka musi sobie sama radzić - pocieszna bardzo ;)))
    My też mamy taką łapkę ino plastikową ;)

    Karteczki piękne jak zawsze !
    Pozdrawiam i słoneczko ślę :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń