"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 6 maja 2013

truskawkowy uśmiech

  "Cza­sem ucieka­my od przeszłości. Zos­ta­wiamy ją za sobą i gna­my przed siebie jak naj­szyb­ciej w spor­to­wym wo­zie. Po kil­ku­set ki­lomet­rach na­wet za­pomi­namy. Roz­luźniamy się i na­wet wys­ta­wiamy łokieć przez ok­no.
Gdy nag­le usłyszy­my za sobą ru­mor sil­ników od­rzu­tow­ca, jak ten spa­da przed na­mi i wy­bucha. Ze zniszczo­nego wra­ku, w łachma­nach i cała we krwi wy­nurza się Ona z podłym uśmie­chem i kieru­je się w naszą stronę.

A w ręku trzy­mać będzie to, co chcieliśmy za­pom­nieć."

 
Na początek kilka słów wyjaśnienia...
U mnie... wszystko dobrze... 
Ostatni post... to chwila słabości, która minęła wraz ze Wschodem słońca... Czas przeszły, który... powinien być zamknięty... i tak w sumie jest... Tylko czasami - niezwykle rzadko... Ktoś lub coś przywołuje lawinę wspomnień... 
Moja nieobecność to wynik złośliwości rzeczy martwych, czyli internetu, który bawi się ze mną w chowanego i..
pojawia się i... znika...
nie mam do niego cierpliwości... 
Dziękuję za Waszą troskę, za maile i komentarze... 
;-)))

"Łzy też mają swój uśmiech tak jak deszcz swoją tęczę…"
 
"Nasze ser­ce skry­wa wiele łez ale też i uśmie­chu, tyl­ko od nas za­leży co w da­nej chwi­li z niego przywołamy... "

To, że nie miałam cierpliwości do Netu nie oznacza, że nic nie robiłam..
o nie, nie...
Robiłam i to wiele...

np takie dwa przepiśniki...
znaczy jeden jest na przepisy...

drugi na myśli nieuczesane ;-)))

i jeszcze pudełko... 

i te właśnie oto...
pudełko natchło mnie do myśli głębokiej niezmiernie... 

a mianowicie... 
iż w życiu kobiety są momenty kiedy mężczyzna jest jej niezbędny

Potrzebny zdecydowanie aby poradzić sobie z zamontowaniem...
zamka ;-)))

"Szczęście to łza, którą się otarło i uśmiech, który się wywołało."


Powstała też karteczka...


oczywicie sprawdzona przez Jej Wysokość
i dopuszczona... łaskawie do ukazania światu ;-)))


Karteczka typu swing więc...
jest i jej druga strona






dopełnieniem karteczki będzie tekst... 
po obu stronach
ale ten... przeczyta dopiero 
osoba, której jest ona przeznaczona ;-)))



Jest jeszcze zakładka... ale gdzieś mi zdjęcia... wsiąkło ;-))) 
więc pokaże następnym razem

Zastanawiam się czy zauważyliście, że wszystkie rzeczy maja...
truskawkowy akcent... 
ciekawe...
czy domyślacie się... 
dlaczego ;-)))


Nie płacz, że coś się skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło.

Życzę Wam cudownego tygodnia..
wypełnionego słońcem i uśmiechem...

30 komentarzy:

  1. Czyżby to dokładka do candy? uff ja po imieninach ledwo żyję ha ha wiec zajrzałam na chwilkę i zmykam spać.
    Ps. nie wiem co chciałaś od wykończenia notesów przy drucikach, wg mnie nie widać niedoskonałości... niepotrzebnie się martwiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło Chabrowa Panienko - ciepło... ale... to nie to ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  2. Nie chcę ,żeby się skończyło, to co mi się przytrafiło...
    Truskawkowy kolor ? :-)
    U nas jeszcze daleko do tego koloru,
    a słońce świeci pięknie ,
    tylko ,że u nas robi się okropna susza...:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. susza??
      Przecież rzekomo cały tydzień padało??

      Usuń
    2. U nas to chyba 2 miesiące temu:-(
      Szlaczek mnie trafia, bo zasiana trawa nie wschodzi...

      Usuń
    3. A może jej jeszcze... za zimno??
      i czeka na lepsze dni ;-)))

      Usuń
  3. Achh..pisałam komentarz i...mi znikł...więc jeszcze raz.
    Na początek.. Cieszę się.że u Ciebie lepiej, że się uśmiechasz, że pojawiło się u Ciebie słoneczko na niebie...twojej duszy.To cieszy...Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz lepiej.:)
    Cudeńka truskawkowe wyczarowałaś, prześliczne..na pewno będzie cieszyć osobę obdarowaną....są przepiękne...no i te truskawki...moja słabość..Już się nie rozpisuje..bo aż ślinka cieknie na te wspaniałości....Pozdrawiam Cię serdecznie i po cichutku idę dalej podziwiać Twoje truskawkowe nowości:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaakk.. jak pisałam to bardzo odległa przeszłość...a ja z natury jestem optymistka... więc nawet nie potrafię za długo się smucić ;-)))
      Dziękuję za Twoją troskę :* :* :*

      Usuń
    2. Jeśli na chwilkę dzięki mnie się uśmiechnęłaś..to jest to dla mnie najważniejsze...Ciesze się, że jest lepiej.

      Usuń
  4. Piekne!!! I takie "apetyczne"...
    Uwielbiam motyw truskawek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obdarowane nie będę próbowały ich... zjeść ;-)))

      Usuń
  5. wszystko piękne a przepiśnik po prostu mnie powalił na kolana!!! uroczy :)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję... To mój "pierwszy" i ja wciąż doszukuję się w nim niedoskonałości... Twoje słowa są jak balsam na moją duszę
      Również cieplutkie pozdrowienia zasyłam

      Usuń
  6. Hmm, dokładnie tak jest z przeszłością, ale dobrze, że pamiętamy, bo możemy się uczyć, stawać mądrzejsi, no i moglibyśmy też zapomnieć rzeczy dobre, nie tylko złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Anko... Warto pamiętać bo przeszłość jest podwaliną teraźniejszości i nauką na przyszłość ;-)))

      Usuń
  7. Usiechaj się jak najczęściej mimo smutków , które przeciez kiedys miną ;)))
    piękny truskawkowy zestawik , ta karteczka bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. musisz rzeczywiście lubić truskawki bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Domyślamy - chodzi o Candy ? Bardzo piękne rzeczy zrobiłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi... a i owszem - chodzi ;-)))

      Usuń
  10. Zachwycasz Dziewczyno! Twoje prace to łakocie dla oczu, nie sposób się napatrzeć. A jeśli znów będzie Ci smutno, słuchnij sobie tego: http://www.youtube.com/watch?v=LQK12Ra3bdY Pieści ucho, koi nerwy... Nawet koty to lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( się nie da.. w Niemczech... ale posłucham po powrocie... u Ciebie ;-)))

      Usuń
  11. Wszystko jest piękne i cytaty też i piękne i prawdziwe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa ;-)))
      Również cieplutkie pozdrowienia zasyłam

      Usuń
  12. Truskawki jak prawdziwe! :) Przepiśnik z truskawką jest piękny. Dla takiego przepiśnika mogłabym nawet porzucić zapisywanie przepisów na komputerze i wszystkie je przepisać :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń