"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 8 maja 2013

Anioły i koty ;-)))

"Anioł nig­dy nie upa­da. Diabeł upa­da tak nis­ko, że nig­dy się nie pod­niesie. Człowiek upa­da i powstaje. "

fot by Gudi

Żeby człowiek nie myślał, że jest doskonały i żeby nie miał złudzeń, że się z Bogiem zbratał,
że wszystkie mu zwierzęta będą się kłaniały i uznają, że właśnie on jest panem świata -
żeby więc człowiek nie wpadł w samouwielbienie, by poznał jak ułomna jest jego istota Bóg dał
mu przykazania, rozum i sumienie, a gdy to nie pomogło wtedy stworzył KOTA.



"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą. "

fot by efotomagik

19 komentarzy:

  1. To teraz rozumiem dlaczego zostały stworzone koty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne Twoje zdjęcie Brujitko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak..kobiety i koty mają swoje ścieżki...coś w tym jest, że nie zawsze na swojej spotykają mężczyznę i psa....
    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie każdej pisany jest... pies ;-)))

      Usuń
  4. :)))) święte słowa ! kobiety i koty chodzą swoimi ścieżkami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaa... a ja My z Venus jesteśmy na to dowodem ;-)))

      Usuń
  5. mas rację
    Kasiu piekna z Ciebie Kobieta :) zdjęcie rewelacja !!
    czyzbys była rudzielcem ;P dobrze widzę ?

    buziole dla Was kocice :)))
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa... rudzielcem... choć musiałam trochę pomóc naturze ;-)))
      ale... jak to mówią - to nie kolor włosów - to charakter ;-)))

      Usuń
  6. dobrze powiedziane ale ja... nie lubię kotów ... chyba podobna tez do niech nie jestem ....pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Gdyby wszyscy kochali koty kto zajmowałby się psami??

      Usuń
  7. Jaka ona malutka, ta Venus. Zdjęcie rewelacja. Obie modelki przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak.. Venus to taki... kot miniaturka ;-)))

      Usuń
  8. Super tekścik, fajniusie zdjątka :) dziękuję za udział w moim candy. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam wciąż kciuki... za siebie ;-)))
      Dziękuję

      Usuń
  9. Śliczne jest Twoje zdjęcie z Venus! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Jaka śliczna kobietka z Ciebie!!!! Tak, koty to najlepsi przyjaciele kobiety:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń