"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 20 kwietnia 2013

W ogrodzie mojego serca


Pierwsza
w ogrodzie mego serca
zakwitła miłość
nabrzmiałe pąki
buchnęły nagle i nieoczekiwanie
przesłaniając wszystko
intensywnością
swoich kolorów i doznań
Huragan zdarzeń
przyniósł nasiona troski i cierpienia
Rozwijały się powoli
razem z kwiatami tęsknoty
i pojedynczymi źdźbłami
samotności
Wczesnym świtem
przez uchyloną furtkę
wkrada się los
i robi z kwiatów
kolorowe bukiety
                      Maria Tomas

Czy Wy też tak macie,
 że pojawia się w Waszej głowie jakaś myśl... 
zaczynacie coś robić - niby wg niej i gdy kończycie
 okazuje się, że efekt nie ma z tą myślą zupełnie nic wspólnego?? ;-)))
Cóż... ja tak mam... 
przyznaję, że nawet dość często tak mam ;-)))

Na przykład wczoraj...
Znalazłam na Digital Paper wyzwanie


Kolorowe pięknie ukwiecone prace Team'u tak mnie urzekły - zafascynowały, 
że w tej samej minucie postanowiłam stworzyć własną,
 kolorową, pełną kwiatów, ptaszków, motyli kartkę

Jak postanowiłam tak też zrobiłam...
prawie zrobiłam ;-)))
bo... 
bo efekt wyszedł właśnie taki ;-)))




Miało być duuuużo wszystkiego... a wyszło minimalistycznie i prosto




a jednak nie odważyłam się dodać nic więcej... 
gdyż mnie osobiście efekt bardzo się podoba ;-)))







No tak... efekt efektem ale kartki na wyzwanie NIE zrobiłam... 
wieczorem podjęłam więc... 
kolejną próbę ;-)))


Kolejna karteczka...
to znów dzieło o całkiem innym efekcie końcowym ;-)))
Jednak tym razem w trakcie tworzenia towarzyszyła mi myśl o 
zgłaszam ją więc do wyzwania w Kreatywnym Polu  

"Bo oczy są ślepe. Szukać należy sercem."


Na karteczce jest jedna jedyna róża o której Mały Książę mówi:
"Jesteście piękne, lecz w środku puste. Za was nie można umierać. Oczywiście, jeśli chodzi o moją różę, to zwykły przechodzień mógłby pomyśleć, że jest ona do was podobna. Ale ona jest ważniejsza niż wy wszystkie razem wzięte, bo tylko ja ją podlewałem. Bo ją jedną nakrywałem kloszem, bo ją jedną osłaniałem parawanem. Bo tylko na niej tępiłem gąsienice (zostawiając dwie czy trzy na motyle). Bo tylko jej słuchałem, jak się żali, jak się przechwala, czy nawet jak milczy.
Bo to jest moja róża."
ze względu na tę różę zgłaszam karteczkę do Wyzwania Różanego Frezji
które kończy się właśnie dzisiaj w Projekcie Wagi Ciężkiej


Przy tworzeniu użyłam okrągłej serwetki oraz owalnego scrapka, który swego czasu podesłała mi GOJA
zgłaszam więc kartkę do kwietniowego wyzwania w Scrapcafe


Ponieważ przedarta kartka pochodzi ze starego zeszytu do języka francuskiego,
 a szydełkowa serwetka wyszperana na pchlim targu, 
warstw na kartce jest 4 a momentami nawet 5, 
kolory zdecydowanie przeważają  jasne i stonowane więc.. 
Idealnie nadaje się do wyzwania w Craft-Szafie


Tak oto powstały dwie karteczki i... 
żadna na temat ;-)))
jednak Ogród wciąż tkwił w mojej głowie... 
wciąż domagał się spełnienia...
Było już ciut po północy...
(nawet bardzo ciut bo dochodziła 3)
kiedy...


zakwitł mój ogród...
Ogród mojego serca... 
To była pierwsza myśl kiedy zobaczyłam swoją gotową karteczkę... 
gdyż... 


jest w niej odrobina chaosu,
są kwiaty pozornie do siebie niepasujące, 

są piękne motyle 
i pszczoły, które czasami potrafią użądlić


intensywne barwy czerwieni 
 i delikatne pastele lilii, 

 które żyć i kwitnąć potrafią tylko w wodzie
pieszczone delikatnymi promieniami słońca...
są też perełki, które jak krople rosy 
połyskują na płatkach kwiatów...

Wyjaśniać...
chyba nie trzeba... ;-)))

Wiec... zgłaszam ją do wyzwania na Digital Paper ;-)))

a także do Scrap - ścinków

Venus wybrała swojego faworyta wśród karteczek
a Wy??
Która Wam najbardziej się podoba??

Weekend w pełni...
życzę Wam aby był słoneczny, radosny i leniwy...
;-)))

35 komentarzy:

  1. Ta najskromniejsza ... jest najpiękniejsza .
    Jestem minimalistą .......

    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... choć lubię czasami poupiększać i pododawać... to jednak ten minimalizm często widać w moich karteczkach... i dobrze mi z tym ;-)))

      Usuń
  2. Wszystkie mają to coś bo włożyłaś w nie swoje serce. Na pewno są wiosenne, radosne. A kicia cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak... czasami jest w tych karteczkach tak dużo mnie, że... szkoda mi się z nimi rozstawać ;-)))

      Usuń
  3. Droga Brujito- zgłaszam się na Twoje candy truskawkowe.Niebawem sezon, może uda się wylosowac te cukiereczki!
    A karteczka - ta romantyczna:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) wiedziałam, że właśnie ta Tobie się spodoba... jakoś tak... wiedziałam :*

      Usuń
  4. Wybrałam te co Venus ale najbardziej podoba mi się ta z różą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus chyba wyczuła, że jednym z tych czerwonych kwiatuszków jest... ona sama ;-))) a ta z różą powstawała dłuuugo... bo wciąż coś mi nie pasowało... a dziś dowiedziałam się, że moi znajomi się pobierają - tak oto karteczka znalazła swoje przeznaczenie ;-)))

      Usuń
  5. Ależ ja lubię Twoje cudowne posty.Nie dość,że zawsze pięknie piszesz,pokazujesz cudowne prace to jeszcze Twój kot mnie rozbraja.Zakochałam się w Twojej kartce:Szukać należy sercem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus nie oddam ale karteczkę zrobię dla Ciebie specjalnie... ;-)))

      Usuń
  6. Piękne a z tworzeniem mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) to pocieszające, że nie jestem w tym... osamotniona

      Usuń
  7. Myślimy, planujemy a to co nosimy w środku tworzy efekt końcowy:))) Wszystkie karteczki cudne, a ta z różyczką mnie podoba się najbardziej, bo ja kocham róże, o czym zapewne już wiesz:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem - podglądałam i podziwiałam... i faktycznie... czasami planuję, kombinuję... a kartka robi się i tak sama ;-)))

      Usuń
  8. Witaj ciepło:)
    Prace śliczne, cudowne..życzę Ci abyś wygrała..ta z różyczką jest przepiękna chociaż ta przeplatana także..inetersująca i unikatowa.
    Trzymam kciuki za Ciebie..Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i kotek.......boski:I i bardzo fotogeniczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie sa urocze :D a kociak najprzystojniejszy :D
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami tak bywa, że coś robisz a wychodzi coś innego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj.
    Ja też nie potrafię wybrać tej jednej, bo wszystkie piękne:-)
    Ale mogłabym otrzymać pierwszą i trzecią- sprawiłyby mi duużo radości.
    Trzymam kciuki:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne są te Twoje kartki. Jednak mnie najbardziej urzekła ta pierwsza, minimalistyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie sie wszystkie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki piekne . Widac ze wkladasz w nie swoja dusze. I chyba o to chodzi , co nam w duszy gra . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się podobają:) Prześliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny twoj kicius, ale swojego banerka nie moge znalezc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej mnie urzekają delikatne perełeczki :) piękny efekt! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło że Cię zawiewa tak do mnie :) Daj znać jak znajdziesz inspirację do salonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być czerń i czerwień/bordo a do ego dużo ognia...czyli świece, świeczniki, kominek na biopaliwo ;-))) lustra i zdjęcia... Pomysł jest... trzeba go jeszcze... sensnie zrealizować ;-)))

      Usuń
    2. Koniecznie pochwal się jak już będzie wszystko zrobione bo brzmi intrygująca i tajemniczo :)

      Usuń
  20. kwiaty i motyle to moje ulubione motywy :) :) :)
    śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masa włożonej pracy i serca, śliczne karteczki. Venus, to urodzona modelka(1 fotka). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki! Każda ma w sobie coś intrygującego...trudno powiedzieć, która fajniejsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie fajne :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka, DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha :) a kot mógłby powiedzieć: "Tych kartek ja pilnuję" :) Śliczne karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń