"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 4 kwietnia 2013

torcik

"Pokora jest pewnym stosunkiem duszy do czasu. 
To zgoda na czekanie"


Za niedługo pewna mała,
 bardzo ważna dla mnie dama, 
będzie obchodzić swoje drugie urodziny
...
a mam wrażenie jakbym zaledwie wczoraj...
trzymała ją na rękach po raz pierwszy...


Czy Wy też macie takie wrażenie, że czas...
 gdzieś pędzi niczym rozpędzony pociąg...
że ledwo jakiś miesiąc się zaczął już dobiega końca...
że mówiąc o kimś ona taka malutka 
spoglądam w oczy kobiecie co to wyższa od nas już jest
a przecież dopiero co wczoraj....

" jutro to dziś tyle, że jutro"

 a wracając do rzeczonych urodzin...
Na blogu sklep-ewa pojawiło się wyzwanie
Słodko i pastelowo 
więc ja postanowiłam uuu...kleić 
tort ?? ;-)))


od samego poczatku były z nim problemy...
- brak pastelowych kolorów w kartkowych zapasach, 
- brak literek i drukarki coby napis zrobić
- brak zdolności matematycznych i... dłuuugie minuty zastanawiania się
 ile to jest
16-12 ;-)))

No ale w końcu powstał... 
3 warstwowy ;-)))

a napisy... 
powstały ze ścinków mojego ulubionego papieru w zielone kropeczki

Otwiera się tak:
 

w środku też jest pastelowo...
ale i tu nie obyło się bez problemów
gdyż...
najpierw przyozdobiłam "wyjściową" stronę torta, czyli ponaklejałam wszystkie różyczki
a później....
uświadomiłam sobie, że teraz nie mam jak położyć na płasko wewnętrznej...

"Jeśli kochasz życie, to nie marnuj czasu, 
bo to jest to, z czego ono się składa"

Jak już mój torcik powstał to okazuje się, że pasuje do wielu wyzwań
i tak bez ograniczeń zgłaszam go do:


uff.. to się ich narobiło ;-)))
A na koniec... 
ot krótka historia z życia... kota ;-)))


w dniu moich urodzin... koleżanka poprosiła mnie abym jej pokazała 
jak wyglądam... 
Venus jednak uznała, że ja jak ja... 
ale... 
czyż jest wdzięczniejszy obraz to fotografowania niż...
ona ;-)))

"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. 
Czas i tak upłynie"


Życę Wam Wszystkim abyście spoglądając wstecz - za siebie...
nigdy nie powiedzieli:
To był zmarnowany czas

34 komentarze:

  1. Cudny, cudny, cudny torcik! Po prostu przesłodki :) Mała dama będzie zachwycona - to pewne. Te Twoje różyczki są przeurocze.
    Czy dobrze rozpoznaję porcelanę babci?

    Btw, mamcia właśnie jest u mnie, pokazywałam jej Twoją mokrą Venus i mieszkanko babci, którą się opiekujesz. I samą babcię rzecz jasna też - a ściślej nie samą, bo w towarzystwie Twojej ślicznej kici, która pakuje się jej do talerza :)
    Mamcia Cię pozdrawia :)
    Obie serdecznie uśmiechamy się dzięki Tobie i Twojej kotce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciii... bo się wyda...
      że porcelana babci, że Venus ją objada,, że...
      ciii...
      Uśmiech??
      To to co lubię - więc niech będzie go jak najwięcej i jak najczęściej...będę starała się być tego przyczyną :*

      Usuń
  2. Torcik rewelacja, ale to Wasze zdjęcie! Miód malina! :)) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podepnę się ,bo mi z ust wyjęłaś ;))

      Usuń
    2. Wasze??
      Jakie Wasze?? mnie tam nie widać!!
      Jakiś wszędobylski sierściuch mnie się w kadr wcisnął ;-)))

      Usuń
  3. Ależ z Venus niesamowita modelka :-)
    2 latka? jak ten czas leci...
    Życzę następnych dużo latek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej tego życzę.. z całego serca - to moja chrześnica ;-)))

      Usuń
  4. Gorgeous cute card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny tort! Świetny pomysł i wykonanie :)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki... za siebie...
      Tyle cudności... tyle już gotowych pomysłów na nie ;-)))

      Usuń
  6. Kochana, torcik przesłodki, ale karteczka od Ciebie jeszcze słodsza (właśnie dziś nadeszła:))
    Posiałam Twój adres mailowy, więc w komentarzu dziękuję stokrotnie. Ale niespodzianka!
    Miziaki dla Wenus:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus pomrukuje na moich kolanach ;-)))
      Cieszę się, że doszła... martwiłam się już, że jej się to nie uda ;-)))

      Usuń
  7. super! ;D aż chce się spróbować tego tortu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam...
      mogę też jakiś dla Ciebie zmajstrować.... powiedz tylko... na kiedy ;-)))

      Usuń
  8. Niesamowicie pomysłowa kartka! Rewelacyjna forma!

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    P.S. Szczęścia i słodyczy dla małej solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, I wish I knew what your cat was saying! And WOW on the card! It's fabulous!! It looks like you took a lot of time with it! Thanks so much for joining us at A Gem of a Challenge this week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, nietypowa forma kartki. Gratuluje pomysłu!
    Pozdrawiam, Mysiek-DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję... może mi szczęście przyniesie ;-)))

      Usuń
  11. fajniasty torcik i masz rację nie ma co sie ogladać za siebie i trzeba się cieszyć tu i teraz :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za krótkie te nasze życie żeby je trwonić na oglądanie się za siebie...na smutki i żale...

      Usuń
  12. super torcik , wszystkiego dobrego dla solenizantki , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczny ten post. :) I emocje w nim dobre i zadumy kawałek, jest coś dla ducha i dla oczu słodkość w torcie schowana. :) Czas płynie czasami zbyt szybko, to fakt... ale ważne, by umieć złapać choć chwil kilka, które zawsze powiedzą, że było warto. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. A gorgeous card. Thanks for sharing with us at A Gem of a Challenge and good luck.
    Mags
    x

    OdpowiedzUsuń
  15. Torcik jest cudowny! Świetnie wymyśliłaś sposób na złożenie kartki:))...modelka w lutrze i bez makijażu wygląda rewelacyjnie:)....a tak poza tym to fajnie czytało mi się twój post:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie - od kogoś tak zdolnego jak Ty takie słowa to... wyjątkowy komplement... a moja futrzana modelka... cóż... próżna jak jej pani albo nawet jeszcze bardziej ;-)))

      Usuń
  16. Piękny cytat, czas upływa, ale u Ciebie się jakoś zatrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kadrach go zamykam... wspomnienia w słowa ubieram... ;-))) ale nie potrafię tak pięknie jak Ty :*

      Usuń
  17. O prosze jakie torcisko, czy to jakas sugestia w moja strone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i owszem... że w żadnym wypadku imprezy beze mnie macie nie zaczynać ;-)))

      Usuń
  18. Karta bardzo sprytnie złożona! A że problemów z nią było sporo... normalka :) To taj jak u mnie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny pomysł na kartkowy torcik - a i pewnie mozna go przygotowac z dzieckiem - sprubujemy, zobaczymy co z tego wyniknie.

    Super kot :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł
    kartka-torcik
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  21. Wunderschön gemacht.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei EAC.
    Liebe Grüße Doreen

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna forma kartki! Szczerze przyznam, że nie widziałam jeszcze takiej

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń