"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 30 kwietnia 2013

siempre... todavia...

Są.. są takie noce kiedy dusza boli... 
kiedy serce od nowa rozpada się na 1000 kawałków...
kiedy pod powiekami wciąż, uparcie pojawia się ten sam obraz...
kiedy każdy oddech sprawia ból kolczastego drutu...
kiedy wspomnienia zwalają się lawiną zimna i lodu
są takie noce... 


Widziałeś mnie szczęśliwą, w twych ramionach
Widziałam jak kochasz i uciekasz, jak złodziej, który się nie przejmuje
Jestem bez życia nie mając ciebie
Próbuję być odważna i silniejsza
Kiedy wyobrażam, że usta innych,
noszą twoją pasję i czuję się...

Zakochana, tkając księżyce o świcie
Podczas gdy inne ramiona uspokajają moje pragnienia
W każdym pocałunku niechcący będę cię szukać
Zakochana, nawet jeśli jest inny, który rozpala duszę
To będzie sekret, który noszę w środku
który w głębi obnaża mnie z prawdy

Pomiędzy miłością i nienawiścią jest tylko jeden krok
Pomiędzy prawdą a fałszem znajduje się ocean wątpliwości
Zatapiam się w samotności, w moich klęskach
Uporczywie trwam przy twoim wspomnieniu i łudzę się mimo, że cię tracę
I każdej nocy myślę o Tobie, mimo że mnie to rani

Zakochana, tkając księżyce o świcie
Podczas gdy inne ramiona uspokajają moje pragnienia
W każdym pocałunku niechcący będę cię szukać
Zakochana, nawet jeśli jest inny, który rozpala duszę
To będzie sekret, który noszę w środku
który w głębi mnie obnaża z prawdy

Słowa uległy zapomnieniu, obietnice, którymi płyniemy
nasze marzenia uległy zaćmieniu
Z twoim uciekającym sercem

Nie mam ciebie... 




Tak bardzo pragnę błagać cię
Byś nie odchodziła z mego życia
Tak bardzo pragnę cię słuchać
Powiedzieć rzeczy, których nigdy nie powiesz
Ale milczę a ty odchodzisz
Żywię nadzieję
Że pewnego dnia będę w stanie
Nie ukrywać ran
Które bolą na myśl
Że każdego dnia kocham cię trochę bardziej
Jak długo będziemy czekać?

Tak bardzo pragnę cię przytulić
I byś ty mocno mnie objęła
Tak bardzo pragnę cię rozweselić
I byś mnie pocałowała, gdy się obudzę
Wsparty na twej piersi
Aż do wschodu słońca
Zatracam się w twoim zapachu
Zatracam się w twoich ustach
Które zbliżają się szepcząc
Słowa, które docierają do tego biednego serca
W środku czuję ogień

Tak bardzo pragnę cię poznać
Wiedzieć, co myślisz
Otworzyć wszystkie twoje drzwi
I poskromić te burze
Które chcą nas pokonać
Skupić na twoich oczach mój wzrok
Śpiewać z tobą o świcie
Całować się, aż zmęczą się nasze usta
I każdego dnia w twojej twarzy widzieć
Jak rośnie to nasienie
Tworzyć, śnić, pozwolić, by wszystko wzrastało
Porzucając strach przed cierpieniem

Tak bardzo pragnę wyjaśnić ci
Co dzieje się w moich myślach
Tak bardzo pragnę cię intrygować
I ciągle czuć, że potrafię cię zaskoczyć
Czuć każdego dnia na twój widok ten czar*
Co mnie obchodzi, co powiedzą?
Co mnie obchodzi, co pomyślą?
Jeśli jestem szalona, to moja sprawa
I teraz znów patrzę na świat, który mi sprzyja
Znów widzę blask słońca

Tak bardzo pragnę cię poznać
Wiedzieć, co myślisz
Otworzyć wszystkie twoje drzwi
I poskromić te burze
Które chcą nas pokonać
Skupić na twoich oczach mój wzrok
Śpiewać z tobą o świcie
Całować się, aż zmęczą się nasze usta
I każdego dnia w twojej twarzy widzieć
Jak rośnie to nasienie
Tworzyć, śnić, pozwolić, by wszystko wzrastało
Porzucając strach przed cierpieniem

Tak bardzo pragnę cię poznać
Wiedzieć, co myślisz
Otworzyć wszystkie twoje drzwi
I poskromić te burze
Które chcą nas pokonać
Skupić na twoich oczach mój wzrok
Śpiewać z tobą o świcie
Całować się, aż zmęczą się nasze usta
I każdego dnia w twojej twarzy widzieć
Jak rośnie to nasienie
Tworzyć, śnić, pozwolić, by wszystko wzrastało
Porzucając strach przed cierpieniem 



Mówisz, że nie jest trudno zapomnieć, więc powiedz mi jak ja mam o tobie zapomnieć
Ogarnie mnie samotność, gdy będę śnić o tobie
Jeśli cię nie ma, jak mam oddychać, jak?
Jak odzyskać tę straconą miłość?

Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, jak boli mnie serce
Bez powodu wciąż gnębi twoim wspomnieniem swe więzienie
Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, że umieram bez twojej miłości
Proszę, zabierz ode mnie ten ból i to cierpienie

Jak mam o tobie zapomnieć?

Dni są szare odkąd cię nie ma, jakże okrutna to kara
Oddałam ci wszystko, a na końcu mój sen się nie spełnił
Czuję się słaba i pusta, umieram z zimna
Jak zapomnę tę zakazaną miłość?

Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, jak boli mnie serce
Bez powodu wciąż gnębi twoim wspomnieniem swe więzienie
Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, że umieram bez twojej miłości
Proszę, zabierz ode mnie ten ból i to cierpienie

Powiedz, powiedz mi to, kochanie, jak mam zapomnieć?
Powiedz, powiedz mi to, kochanie, jak mam zapomnieć?

Pewnie jest ktoś, kto powie, że nie istnieje ból gorszy od zapomnienia
Ale bardziej boli nie móc zapomnieć

Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, jak boli mnie serce
Bez powodu wciąż gnębi twoim wspomnieniem swe więzienie
Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, że umieram bez twojej miłości
Proszę, zabierz ode mnie ten ból i to cierpienie

Powiedz, powiedz...
Powiedz, co musisz, bo nie zniosę tego, że umieram bez twojej miłości
Proszę, zabierz ode mnie ten ból i to cierpienie


12 komentarzy:

  1. Dobrze ,że ja trafiłam na inną miłość...
    Dlaczego tyle cierpienia ?
    Piękny wiersz...

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry dzień :)
    mam nadzieję, że serducho już się posklejało, a pod powiekami lepszy obraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... świt poranka przepędził upiory przeszłości...i znów można uśmiechać się do świata, ludzi i planów na przyszłość

      Usuń
  3. Witaj...
    rzeczywiście są takie dni kiedy łzy cisną się pod powiekami...myślę, że każdą i każdego z nas...coś takiego spotyka.. smutne to i przykre... wtedy odniechciewa się wszystkiego...I co wtedy?Jak żyć, co robić..aby było lepiej..Czas...czas wszystko wyleczy..czas naprawi to co złe..Życzę Ci aby z każdą chwilą było coraz lepiej...Pozdrawiam Ciepło, gdybyś chciała pogadać...to wiesz gdzie mnie szukać........ Przesyłam serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smutno...
    usmiechu życzę
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to słowa piosenki? Czy Twoje? Bardzo przejmujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przetłumaczone na polski słowa piosenek... choć... dokładnie oddawały wczorajszy stan mojej duszy

      Usuń
    2. Przykro mi. Mam nadzieję, że już jest lepiej.
      Czy pytałaś może w hospicjum o Quuin?

      Usuń
  6. Czasami po prostu trzeba w tym bólu potrwać chwilę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. BigShot jest nie tylko do papieru :P do filcu i materiału tez :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ale się narobiło :( Dasz radę, jesteś silna i pokonasz ten ból! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń