"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 26 kwietnia 2013

pudełko

 
Od dawna chciałam mieć "swoje" pudełko na drobiazgi... 
takie pudełko zrobione przeze mnie...
ciągle jakoś odkładałam to na póxniej... 
nie mając za bardzo na nie  pomysłu
aż znalazłam...


Na strychu zapomniane przez wszystkich leżało sobie i spokojnie czekało na mnie 


 a skoro czekało.. 
to je
przygarnęłam
i oczywiście
 odrobinę upiększyłam 

 

dostało koronki 
 
 

ale pozwoliłam mu zachować też co nieco z pierwotnego, 
surowego wyglądu 

 

dostał kolorowe guziczki

 

Przysiadł na nim motyl
oraz zakwitła róża


i choć być może nie jest arcydziełem to im dłużej jest ze mną tym bardziej mi się podoba, tym większym sentymentem go darzę...


A na koniec....historia... historyjka ;-)))
Pochodzi z książki Demon i Panna Prym Paulo Colelho

"Posłuchaj mnie. 
Posłuchaj opowieści o niebie i piekle, 
którą niegdyś przekazywano z pokolenia na pokolenie, ale dziś nikt już jej nie pamięta.
 Pewien człowiek wędrował ze swym koniem i psem. Zaskoczyła ich burza i schronili się pod ogromnym drzewem, w które uderzył piorun i wszyscy zginęli. Jednak człowiek ów nie zorientował się,  iż opuścił już ten świat, i podjął na nowo wędrówkę ze swymi towarzyszami.


- Człowiek, koń i pies wspinali się mozolnie po zboczu góry. Byli zlani potem i umierali z pragnienia, bo słonce grzało niemiłosiernie.
Na zakręcie spostrzegli wspaniała bramę, całą z marmuru, prowadzącą na wyłożony bryłami złota plac, gdzie biło źródło krystalicznie czystej wody. Wędrowiec zwrócił się do strażnika pilnującego wejścia:

"Witaj!".
"Witaj, wędrowcze!".
"Powiedz mi, cóż to za piękne miejsce?".
"To niebo".
"Jakie to szczęście, że trafiliśmy do nieba! Jesteśmy bardzo spragnieni".
"Możesz wejść i napić się do woli" - odrzekł strażnik, wskazując źródło.
"Mój koń i pies także są spragnieni".
"Bardzo mi przykro, ale tutaj zwierzęta nie mają prawa wstępu".
Wędrowcowi bardzo chciało się pić, ale nie zamierzał opuszczać w biedzie swoich przyjaciół. Z żalem podziękował strażnikowi i ruszyli w dalszą drogę.
Wspinali się jeszcze bardzo długo i całkowicie już wyczerpani dotarli do starych, zniszczonych wrót prowadzących ku polnej drodze wysadzanej drzewami. W cieniu nieopodal leżał człowiek z głową przykrytą kapeluszem.
"Witaj" - odezwał się wędrowiec.
Wyrwany ze snu mężczyzna skinął tylko głową.
"Umieramy z pragnienia, ja, mój koń i mój pies".
"Pośród tych skał znajdziecie źródło. Możecie tam pić do woli".
Kiedy już wszyscy ugasili pragnienie, wędrowiec podziękował nieznajomemu.
"Wracajcie tu, kiedy tylko przyjdzie wam na to ochota".
"Powiedz mi, jak nazywa się to miejsce?".
"Niebo".
"Niebo? Przecież strażnik marmurowej bramy powiedział, że niebo jest tam!".

"Tam nie było nieba, tylko piekło".
Wędrowiec poczuł się zbity z tropu.
"Nic z tego nie rozumiem. Jak mogą piekło nazywać niebem? Pewnie niejeden człowiek dał się oszukać!".
"Tak naprawdę to oddają nam wielka przysługę, bo tam zostają wszyscy, którzy są zdolni porzucić w biedzie swoich najlepszych przyjaciół...".

 

Życzę Wam abyście nigdy nie pomylili bram... 
abyście nigdy nie zapomnieli o tych, których dziś nazywacie przyjaciółmi,
abyście nigdy nie poczuli smaku samotności i opuszczenia


i abyście zawsze, zawsze potrafili znaleźć promyk nadziei nawet podczas deszczu 
nawet w najbardziej pochmurny dzień 


Dziś dostałam maila, który potwierdził, iż nigdy, nigdy nie należy się poddawać...
że warto walczyć do samego końca...
bo tak naprawdę... nigdy nie wiemy CO jest za zakrętem ;-)))

31 komentarzy:

  1. Piękna przypowieść...
    Też miałam kilka zakrętów w swoim życiu :-)
    A kto ich nie miał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakręty wszystkim się przytrafiają... najważniejsze to mieć siłę aby wyjść znów na prostą drogę ;-)))

      Usuń
  2. Pudełko piękne, bardzo mi się podoba jego oryginalność....pi Twojej przeróbce:)
    Bajka...niezwykle piękna i mądra życiowa opowieść...dziękuję Ci za nią...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajka w dużej mierze jest przez/dla Ciebie ;-)))
      a z pudełka faktycznie jestem dumna...bo to pierwsze i takie pasujące do mnie ;-)))

      Usuń
  3. Bruito, zdolna bestia z Ciebie, a jaka piękna! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko... bo się zacznę czerwienić ;-)))

      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Pudełko na prawdę śliczne! obawiam się tylko, że przy moim Gacku - rozrabiace, byłoby z lekka postrzępione ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Venus wyjątkowo pudełkiem się NIE zainteresowała... nawet fazę "produkcji" przespała w całości ;-)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ;-))) cieszę się ogromnie, że się podoba ;-)))

      Usuń
  6. Pudełeczko jest przepiękne! Ma niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pudełeczko :)
    nie ma tam na strychu jeszcze innych?

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełko śliczne, ale oczu nie mogę oderwać od zdjęcia z koniem - cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych sesji ;-)))
      Może kiedyś pokażę Wam więcej z tej serii

      Usuń
  9. Piękna historia - dziękuję Ci za nią i pędzę opowiedzieć mężowi ;)
    A zdjęcie z koniem - przecudne, myślałam, że to jakieś z netu do bajki podsatwiłaś, a teraz czytam, ze to Ty - jestem zachwycona!
    Z przyjemnością będę tu wracała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... poza papierkami mam jeszcze drugie hobby... To fotomodeling ;-))) Kocham i uwielbiam...

      Usuń
    2. Świetna sprawa! Widać, że jest Ci to bliskie...
      Zapraszam Cię po podwójne wyróżnienie:
      www.czn-czn.blogspot.com/2013/04/rozliczenie-sie-z-zasad-przyznanych-mi.html

      Usuń
  10. W tak deszczowy poranek jak dziś, zacytowana przez Ciebie opowieść jeszcze bardziej działa na emocje. To prawda, że są ludzie, którzy nigdy nie docenią okazywanej im przyjaźni. Na całe szczęście są też i tacy, którzy przez całe lata są jej wierni i pielęgnują, jak największy skarb na świecie. :)
    Wyczarowałaś ładne pudełko i myślę, że gdyby było ciut większe, to Venus z pewnością zaanektowałaby je bez dwóch zdań. ;) Podrap proszę to piękne kocie ode mnie za obydwoma uszkami. :) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowe pudelko, troche małe na moje skarby ale kto powiedzial ze musi byc jedno hihihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. n no no no... bez takich...
      to pudełko na MOJE skarby i...
      też się nie zmieszczę ale od czegoś zacząć trzeba ;-)))

      Usuń
  12. Piękna opowieść i piękne pudełeczko:) Skarby ze strychu są nie zastąpione. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaakkk...strychowe skarby choć wartości teoretycznie żadnej nie mają ( w tym wypadku nawet sentymentalnej) dla znalazcy okazują się skarbami o wartości podwójnej... gdyż radość tworzenia przynoszaącej

      Usuń
  13. Wiem, wiem..ja juz tu byłam.. ale.....chciałam raz jeszcze napisać, że jest wspaniałe , cudowne, tajemnicze..piękne to pudełeczko..:)Patrze i patrze i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj bo się... uzależnisz i nie pozostanie mi nic innego jak i dla Ciebie takie zrobić ;-)))

      Usuń
    2. bede bardzo rada :)))..ale nic nie poradze, ze po prostu podziwiam Twoje prace.....i czesto patrze i podziwiam..


      póki co...

      Usuń
  14. Poki co z wielką przyjemnością zapraszam Cię....na mojego bloga po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś tam w głowie krąży mi myśl o zrobieniu sobie takie pudełka "dla siebie", ale ostatnio coś nie mam motywacji do niczego więc pudełko narazie pozostaje tylko tworem myślowym. A Twoje jest świetne!

    PS. Na zdjęciu z kociakiem wyglądasz bajecznie! pogłaskaj Go ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wciąż w pamięci Twoje quillingowe pudełka... Przyznam, że zakochałam się w nich bez pamięci i wciąż łudzę się, że kiedyś... kiedyś i ja sobie takie zrobię

      Venus za głaski dziękuje mruczeniem ja za miłe słowa... uśmiechem ;-)))

      Usuń
  16. Lubię takie pudełka z duszą. Zawsze kojarzą mi się z moją prababcią ... były w nim tak stare zdjęcia, że szok :D Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo urokliwe pudełko. Pierwszy raz widzę tak ozdobione i jestem pod wielkim wrażeniem. Równie mocno zachwyciły mnie Twoje fotografie, piękna Kobieto :) Modelka z Ciebie znakomita i tylko Venus Cię pod tym względem przewyższa :D
    W Twoim przypadku potwierdza się teza, że ludzie o pięknej duszy są piękni również na zewnątrz.

    Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie gra :) Kiciunia buszuje w zakamarkach babcinego królestwa, a Ty czujesz się świetnie. Bo daaaawno mnie tu nie było...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń