"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Serce

 
"Pe­wien in­diański chłopiec za­pytał kiedyś dziadka:
- Co sądzisz o sy­tuac­ji na świecie?
Dziadek odpowiedział:
- Czuję się tak, jak­by w moim ser­cu toczyły walkę dwa wil­ki. Je­den jest pełen złości i niena­wiści. Dru­giego prze­pełnia miłość, prze­bacze­nie i pokój.
- Który zwy­cięży? - chciał wie­dzieć chłopiec.
- Ten, które­go kar­mię - od­rzekł na to dziadek."

Dziś będzie o... 
sercu... 
Najpierw o dwóch z gazety ;-)))
które zrobione w lutym czekały na swą premierę do dziś abym 
mogła je zgłosić do wyzwania w SZUFLADZIE 
 

oto one:



i jeszcze zbliżenie ;-)))
Praca ta nie do końca była pracą samodzielną...


Pomagała... Venus 


Wybierała odpowiednie papierowe rurki


przytrzymywała w razie potrzeby

 
a czasami... skracała... ;-)))

I o jeszcze jednym sercu bym chciała... dzisiaj...
Waszym sercu...
Waszym, które możecie okazać


 Wiem, że serca macie ogromne... pełne dobra i piękna...
dlatego wierzę,  że każda z nas znajdzie w śród swoich prac COŚ co będzie mogła podarować na rzecz hospicjum 
lub chociażby nagłośnić akcję na swoich blogach...
Ja wysyłam owe dwa serduszka i moje karteczki 
 A Wy??

Cieplutko Was pozdrawiam - wiosennie 

  

14 komentarzy:

  1. Jakbyś dziś z postem trafiła kochana no właśnie serce !!! Mamy skierowanie z malutką do kardiologa trzymaj kciuki ,żeby było dobrze na tę chwilę mam dość i staram się zebrać mysśli ..Pozdrawiam misiowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na wieści od Ciebie...
      Mam nadzieję, że wszystko dobrze... napisz - bo się zamartwiam

      Usuń
  2. Śliczne te serducha. Poprzedniczce życzę wszystkiego dobrego ze zdrowiem u małe u kardiologa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Venus niezawodna - zawsze pomaga :) A serca cudne. I Ty Kobito chcesz się uczyć różyczek ode mnie? Kpiny!!!111
    To ja pokornie proszę o lekcje :)

    Recykling gazety jest fenomenalny. Serca są też idealne na walentynkowy prezent. I w ogóle na prezent, jednakże ich czerwony kolor sugeruje intensywne uczucie.
    Śliczne, Kasieńko, po prostu śliczne :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak więc jak już mówiłam, teraz za koszyk trzeba się brać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe serduszka! Zazdroszczę pomocnika, bo moje rozrabiaki ( szczeniaki) jak coś spadnie... nie podadzą...tylko zjedzą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne serca. Masz świetnego pomocnika. Ja nie wiem co Ty byś zrobiła bez Venus ?? :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Venus... to pewnie nic... To moja... muza ;-)))

      Usuń
  7. Piękne serduszka:) Gratuluję wspaniałego pomocnika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne serducha,a pomocnica niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomocnicą to się wszyscy zachwycają ale.. NIE ODDAM - nie ma szans ;-)))

      Usuń
  9. mam tez "papierowe" serce czeka na dokończenie , troche to u mnie trwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne serce, zrobione z miloscia i oddaniem..cudowne...czerwone jak..truskawki..ktore uwielbiam:)
    Pozdrawiam i zycze powodzenia w zabawie i trzymam kciuki za Ciebie aby sie udalo wygrac nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne serducho:D
    Zapraszam na candy do mnie:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń