"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 2 kwietnia 2013

Optymistycznie

 Wczoraj pisałam Wam o tym, że na spacerze spotkałam wiosnę... 
ale zajęta ubieraniem swoich myśli w słowa... zapomniałam Wam ją przedstawić ;-)))


Troszkę karkołomne okazało się uwiecznianie oblicza wiosny...
Trzeba było na płot wleźć... 
z aparatem...
całe szczęście, że szpilek nie miałam ;-))


Te już na czyimś podwórku znalazłam... 

Trochę się ludzie dziwowali... 
po co ja tak na tym chodniku klęczę... 
pod krzaczki zaglądam
Dobrze, że nie w spódnicy ;-)))
A czy Wy wiecie, że wczoraj Śmigus Dyngus  był??
Wiecie??
Venus też już wie ;-)))


Cóż.. tak się kończą...
wizyty na strychu...


Myślicie, że się wścibskie kocisko czegoś nauczyło??
nieee... 
dzisiaj znowu pod drzwiami na strych stała...


Wczoraj się poobijałyśmy troszkia  dziś... karteczka się zrobiła... 
i to w dzień ;-)))
To chyba ta wiosna tak pozytywnie na mnie działa ;-)))



Inspiracją było dla mnie wyzwanie na For Your Inspiration 


Ciepło wiosennych pomarańczy i żółci połączyłam z chłodem zimowego błękitu
i dlatego zgłaszam ją też do wyzwania "kwiecień plecień" w Craft Szafie


Dodając do niego guziczek i kawałek sznurka, czyniąc kompozycję tak... dziwaczną a połączenie kolorów optymistyczne i radosne uzdatniłam ją specjalnie dla Scrapgangu gdzie ogłoszono "Zabawne wyzwanie"


Ten post dedykuję Titani... w jej odległej zasypanej śniegiem krainie...


Tworzą się jeszcze dwie karteczki ale... 
moje porozumienie z Venus dotyczące stołu... 
ulega renegocjacji...
może jutro... 
o ile warunki postanowień będą dla mnie... 
korzystne ;-)))

Pozdrawiam Was Wszystkich baaardzo cieplutko i... 
zasyłam słoneczne promienie wszędzie tam 
gdzie śnieg zasypał optymizm i nadzieję..

36 komentarzy:

  1. u nas też w końcu tak będzie :)
    z małym opóźnieniem, ale jak wyczekiwania :)
    istne wejście smoka ;)

    a u mnie wiosna na parapecie w postaci pięknych żonkili :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... widziałam, widziałam... żonkile ;-)))
      buziaki

      Usuń
  2. Aż mnie zatkało z wrażenia ...
    A gdzie taką wiosnę spotkałaś ??
    Takie piękne kwiaty :-)
    A Venus co tak strych interesuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ją interesuje...
      bo duży, bo zakurzony, bo masa zakamarków bo...
      za zamkniętymi drzwiami i nie wolno tam :)

      A wiosna... w niemcach utknęła :) u mnie się rozgościła :P

      Usuń
  3. Cały Twój post jest optymistyczny i zabawny, przeczytałam, pooglądałam i buzia mi się śmieje :) Piękna wiosna, ech u mnie około pół metra śniegu za oknem zalega :(
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładna karteczka "dla Ciebie" :) pamiętam te biedronki z dzieciństwa kupowałam je w kwieciarni i przyklejałam sobie do szafek ;) Venus chyba trochę się zdenerwowała na Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się zdenerwowała?? Czy ONA się zdenerwowała?? To wyobraź sobie moją... minę jak zamiast biało-szarej ślicznej koteczki stanął przede mną mały czarny rozmiauczony...kocmołuch oczywiście domagając się wzięcia na ręce;-)))

      Usuń
  5. Venus to ciekawska kotka. Śmiesznie wygląda. Super zdjęcia. U Ciebie wiosna ??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o raju, no serio mówiłaś, że wiosna jest blisko. A to nie Prima Aprilis spóżniony niczym ta wiosna? Przecudowne te zdjęcia. Teraz to już na 100% chce mi się wiosny. I nawet mi się zachciało w ogródku pogrzebać. Niech no tylko śnieg stopnieje. Przeoram cały ogródek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio - wszystko 100% świeżutkiej prawdy :)

      Usuń
  7. Nooo, ja jeszcze w tym roku takiej wiosny nie widziała:( Karteczka śliczniutka:) Pozdrawiam cieplutko. ANia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! This is such a bright and cheerful card! I love your photos, too! Thanks for joining us at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż piękna wiosna wyszła Ci na spotkanie, Kasiu! Do mnie jednak nie wychodzi - jest tylko śnieg, lód, ewentualnie błoto. Paskudnie :/
    Ale wiosna to nic w porównaniu z mokrą Venus! Jest po prostu przerozkoszna, a to zdjęcie z języczkiem rozczuliło mnie totalnie.
    Twoje karteczki są pełne uroku i wdzięku. Znów podziwiam Twą organizację czasu i kreatywność. Masz w sobie tyle energii!

    Ja dopiero dziś wróciłam od Rodziców (na Święta przeniosłam się do nich) i generalnie nic mi sie nie chce z powodu choroby Mamci. Jak ogarnę mieszkanie i obowiązki, wyżalę Ci się mailem, Kasieńko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam więc z niecierpliwością na maila :*

      Usuń
  10. A to Ci kocie ciekawskie... ciekawe po kim to ma? Zazdroszcze tych pieknych kwiatow.... ale moze i u nas w koncu..... Bo na razie nie mam ochoty nawet nosa z domu wychylac.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kim??
      no właśnie po kim?? Przecież ja takie... spokojne stworzenie ;-)))

      Usuń
  11. i gdzie ta wiosna? u mnie nie ma jeszcze takich zwiastunów :( piękne zdjęcia i kartka też taka optymistycznie-wiosenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za gramanicą... w Niemcach utknęła
      dziękuję ;-)))

      Usuń
  12. Nie może być, nie wierzę, że takie cuda tam masz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, serio... choć dziś... już chmurno było...

      Usuń
  13. Gdzie Ty taką wiosnę znalazłaś?! U mnie 15cm sniegu!!! O_o
    Mokra Venus jest rozbrajająca! A z tym jęzorkiem na wierzchu cudo!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałabyś tak gdybyś zobaczyła suchą Venus - czarną... Venus ;-)))

      Usuń
  14. A gdzie sie podział moj wczorajszy komentarz????? Widze ze blogger znowu przestal mnie lubic.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spamie wylądowało...ale już jest na swoim miejscu ;-)))

      Usuń
  15. Nie możliwe, żeby taka wiosna gdzieś była, jak tu u mnie tyyyyyyyyyyyyyyyyyle śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest... naprawdę jest.. choć słonko się jak na razie schowało

      Usuń
  16. Oj zazdroszczę tej wiosenki strasznie mi brakowało takiego spaceru w święta... masz niezłą konkurencję w kwestii robótek papierowych... Niesamowita interpretacja fotki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta wiosna, może w końcu i do nas przywita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te wiosenne kwiatki :) a u mnie jeszcze ponad 30 cm śniegu leży w ogródkach przed domem :((
    Mokra Venus mnie rozbroiła - wygląda jak 7 nieszczęść.
    Moja Kiciata też jest taka ciekawska dusza - włazi wszędzie gdzie nie trzeba, w każdy najmniejszy kąt.Papiery jej nie interesują natomiast nitki kiedy haftuję to i owszem - najchętniej zeżarłyby wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Och! jak pięknie u Ciebie! cudnie uchwyciłaś wiosnę. tak kolorowo i słonecznie - nawet troszkę zazdroszcze. U nas wiosna dopiero zaczyna się budzić i żonkile zakwitają. Duży poślizg w tym roku.
    Dziekuję za dedykację :)
    interpretacja kolorow bardzo trafna - idealnie oddałaś te energiczną mieszankę kolorów.
    A kot - prawdziwy, wielkanocny, taki dyngusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna karteczka.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń