"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 12 kwietnia 2013

na chandrę...


 
Na chandrę...
słucham muzyki...
gorących - latynoskich rytmów...
ta głośno jak się da...
Na chandrę...
tańczę...
Na chandrę...
robię  zakupy...
na chandrę...
naniosłam do domu kwiatów...
na chandrę... 
zrobiłam karteczkę ;-)))

Karteczka miała być najpierw na wyzwanie kolorystyczne, później..tak po prostu - bez udziwnień...
no ale... w trakcie pracy wciąż coś dokładałam, wciąż mi czegoś brakowało...
teraz...
jestem z niej zadowolona ;-)))
pomogła - na chandrę ;-)))
a nawet wywołało na chwilę słońce ;-)))


są motylki
i oczywiście różyczki


a nad tym wszystkim unosi się zapach kwiatków

Kochane Moje...
potrzebuję pomocy...
Waszej pomocy...
a dokładniej pomocy tych, które lubują się w haftach...
 Znalazłam cudeńko, w którym się zakochałam...
tak bardzo, że doszłam do wniosku iż dla TAKIEGO to mogłabym się nawet haftować naumieć...
ale...
co to za rodzaj haftu??
Oto jest pytanie

i czy któraś z Was podjęłaby się trudu nauczenia takiego beztalencia jak jak
jak się go robi??


A na koniec...
mam dla Was jeszcze przypowieść...
przypowieść o motylich skrzydłach...

” Jednego dnia, mały motyl zaczął wykluwać się z kokonu; mężczyzna usiadł i przyglądał się jak motyl przeciska swoje ciało przez ten malutki otwór. I wtedy motyl jakby się zatrzymał.Tak jakby zaszedł tak daleko jak mógł i dalej już nie miał sił.Więc mężczyzna postanowił mu pomóc: wziął nożyczki i rozciął kokon.Motyl wyszedł dalej bez problemu.
Miał za to wątłe ciało i bardzo pomarszczone skrzydła.Mężczyzna kontynuował obserwacje,ponieważ spodziewał się, że w każdej chwili skrzydła motyle zaczną grubieć, powiększać się dzięki czemu motyl będzie mógł odlecieć i zacząć żyć.Tak się nie stało!
Motyl spędził resztę życia czołgając się po ziemi z mizernym ciałem i pomarszczonymi skrzydłami. Do końca życia nie był w stanie latać.Człowiek w całej swej życzliwości i dobroci nie wiedział, że walka motyla z kokonem była bodźcem dla jego skrzydeł i dzięki
temu motyl był w stanie latać, gdy tylko pokona opór kokonu.Czasem walka to jest to, czego nam w życiu potrzeba.Jeśli los pozwala nam iść przez życie bez jakichkolwiek problemów, to może to zrobić z nas słabeuszy. Nie bylibyśmy tak silni, jak moglibyśmy być.
Nie bylibyśmy w stanie latać.

prosiłam o siłę...
Bóg dał mi przeciwności losu, aby uczynić mnie silnym,
prosiłam o mądrość...
Bóg dał mi problemy do rozwiązania,
prosiłam o dobrobyt...
Bóg dał mi mózg i krzepę,
prosiłam o odwagę...
Bóg dał mi przeszkody do pokonania,
prosiłam o miłość...
Bóg dał mi ludzi w kłopocie aby im pomóc,
prosiłam o przychylność...
Bóg dał mi okazję do wykazania się,

Dostałam nie to co chciałam ale dostałam wszystko, czego było mi trzeba"


Życzę Wszystkim miłego, słonecznego i radosnego weekendu ;-)))

a gdybyście zechciały do mnie zajrzeć w czasie weekendu to...
;-)))
przygotowuję słodką niespodziankę ;-)))

23 komentarze:

  1. karteczka sliczna :)))
    przypowieść bardzo pouczajaca :)
    a hafcik uroczy niestety ja nie potrafię ,ale zwróc sie moze do M.Arty z Lianego Zaułka na pewno potrafi :)
    miłego weekendu i głowa do gór jutro bedzie lepiej :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie tymi słowami "będzie lepiej" żyję i czekam i... nadziei nie tracę ;-)))
      Dziękuję za odwiedziny i słowa otuchy ;-)))

      Usuń
  2. Karteczka nawet w temacie naszej skrapkowej zabawy ;))
    Piękna !
    Sposoby na chandrę też fajne ;)
    Kiedyś moja sąsiadka tak haftowała. Miałam od niej piękną okrągłą delikatną serwetkę w takie kwiatuszki. Teraz mi o tym przypomniałaś... Ona dawno nie żyje , serwetki też już nie mam i nawet nie wiem co się z nią stało . Została zapewne u mamy ,a tam to wszystko gdzieś znika w niewyjaśnionych okolicznościach ;)
    Ale wiesz jak dobrze poszukać w necie to może się znajdzie sposób na naukę ?
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa i radę...
    z chęcią bym poszukała gdybym... choć wiedziała jak się haft nazywa... chociaż.. ja bardziej tak "namacalnie się" uczę
    Muszę zajrzeć na Twoje nowe scrapki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam sporo po wpisaniu w google - haft 3D :-)
      Piękne to ,ale bardzo pracochłonne ...
      Kiedyś haftowałam pościel . Sporo tego robiłam jak jeszcze córcia mała była. Głownie haft richelieu . Szyłam pościel i haftowałam sobie . No i ciuszki córci dekorowałam różnymi haftami. Robiłam też sporo fajnych rzeczy na drutach. Ale wtedy nic w sklepach nie było ,a teraz można kupić ,to już mi się nie chce robić ;))

      Usuń
    2. Masz rację... teraz gdy mamy wszystko gotowe.. tak ciężko robić coś ręcznie... Ja wcale nie jestem pewna czy to nie jest... "słomiany zapał" bo igieł naprawdę nie lubię... no i mało cierpliwa jestem... ale... kto wie, kto wie ;-)))

      Usuń
  4. Ja nie potrafię , ale masz racje w tym hafcie można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znajduje się na takiej starej "tradycyjnej" chusteczce... bielutkiej, obszytej koronką ;-)))

      Usuń
  5. Haft jest przepiękny ale mogę go tylko podziwiać, za prace nie będę się brać.
    Twoja karteczka to też cudeńko!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten haft...
    A bukiet również piękny, żywe gałązki i kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak ;-)))
      od razu zrobiło się radośniej ;-)))

      Usuń
  7. Na haftach się nie znam...
    Ja na chandrę mam czekoladę i smutne piosenki, takie do płaczu...jak wyleję wszystkie łzy, to "jutro" będzie lepsze...
    Dziś mam właśnie taki dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij mi na @ swój adres...
      Karteczka jest dla Ciebie!! Niech zaniesie Ci ode mnie uśmiech i dużo pozytywnej energii

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo...Wspaniałe masz serduszko:)
      Ale niestety nie mogą znaleźć na blogu Twojego adresu mailowego...

      Usuń
    3. Wysłałam spóźnionego maila:)

      Usuń
  8. Oj Kasienko, haft piekny, ale szczerze Ci powiem ze nie widze Cie w nim.... chyba ze wyrzucisz z domu wszystkie linijki, no i niestety dlugo czeka sie na efekt pracy. Jest to haft na zasadzie haftu wstązeczkowego tylko zamiast wstążeczek użyta mulina bądż wełna. I najlepij zebys znalazla kogos kto bedzie siedzial kolo Ciebie i Ci pokazywał , ale jak to mówią trening czyni mistrza http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/2013/02/haft-wstazeczkowyduzo-wzorow-instrukcje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że... zgłaszasz się na ochotnika?? ;-)))
      Dziękuję za linka - zaraz zajrzę a próbować będę chyba po powrocie do domu...no... chyba, że częściej będzie mi net umykał ;-)))

      Usuń
    2. Ja się nawet do tego jeszcze nie przymierzałam, choc mnie tez sie baaaardzo podoba. Może kiedyś.... jak będzie mnie on do czegoś potrzebny.... na razie powięm NIE DZIEKUJe hihi ;)

      Usuń
  9. Cudności tworzysz, Kochana :) Leciutkie, zwiewne - nasuwają skojarzenia z latem, kwiatami i słońcem. Czyli tym, za czym tak mocno wciąż tęsknię...
    Haft tego typu praktykowałam niegdyś. Owija się nitkę wokół igły przed jej przewleczeniem. Jak się spotkamy, to Ci to zademonstruję, ale uprzedzam - kiepska w tym jestem i generalnie każdy płatek róży wyszywany w ten sposób jest dla mnie loterią. Zasady znam, ale wprawy mi brak :/

    Acha, nominuję Cię Kasiu http://chopiniada.blogspot.com/2013/04/folklor-targowisk-oraz-wyroznienia.html , choć się nie kwalifikujesz, bo masz mnóstwo obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka jest cudowna! Kolory wręcz czarują! :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Bru :)
    Kolory i tak ciepłe zdjęcia są świetnym sposobem na chandrę.
    Serdeczności posyłam i jeszcze się porozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rozglądaj się rozglądaj... Miło, że zajrzałaś - Mam nadzieję, że będziesz "wpadać" częściej" ;-))) Zapraszam ;-)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń