"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Między historią a legendą

autor: Beata Pawlikowska

Się tworzy... 
w bólu się tworzy.... bo materiałów brak...
a jak brak materiałów to... dziwne pomysły przychodzą do głowy ;-)))
Się tworzy exploding -box na chrzest dla małej Klary ;-)))
a dziwne pomysły wyglądają...

tak:


Przeklęłam swoją inwencję twórczą już po naklejeniu drugiego serduszka ale...
 rzekło się A trzeba i B wyrzec  ;-)))

Nie wiem kiedy będę mogła Wam pokazać całość gdyż jeszcze nie wymyśliłam sposobu na to jak przeskoczyć brak drukarki... a niestety.... w tym wypadku... jest ona tak jakby niezbędna ;-)))
cóóóóż... 
coś wymyślimy ;-)))


"My" bo Venus oczywiście niestrudzenie nadzoruje postępy pracy...
nawet... jeśli czasami zdrzemnie się chwilę...


lub chwilę dłużej...
Na wiekowych podusiach jak przystało na...
księżniczkę 


Podczas gdy Venus testowała przydatność poduch ja wybrałam się  na zwiedzanie...
AKWIZGRANU....

Piękne miasto, którego korzenie wywodzą się z czasów Celtyckich i przez całe lata swej egzystencji był ważnym ośrodkiem zarówno politycznym jak i kulturowym ale chyba największe jego znaczenie, kryje się w słowie "uzdrowiskowym"

"Termalne źródła w Akwizgranie znane i cenione były już w czasach rzymskich. Ich lecznicze działanie cenił Pepin Mały oraz jego syn, cesarz Karol Wielki, który Akwizgran wybrał na swoją siedzibę. Dziś również można korzystać z niezwykłych właściwości siarkowego źródła, którego wody osiągają temperaturę aż 74°C."

Do Term Karola jeszcze nie dotarłam ale... 
miasto zachwyciło mnie architekturą, historią legendami i... 
fontannami, które uwielbiam

oto jedna z nich:


Potwór ze strumienia 
czyli 
Bohkauv


Powiadają, że poczwara mieszkała kiedyś w okolicach miasta i gardząc dziewicami... 
czaiła się w nocy na wracających do swych domostw...
pijaczków ;-))


Czy się czaiła tego nie wiem ale... odkryłam, że pod odpowiednim kontem...
Można ją przyłapać na "zjadaniu" wierzy Katedry ;-)))

Spacerując uliczkami natknęłam się na widok... zapomniany... 
a jednak piękny i...
wzruszający ;-)))

 



Bez wytchnienia korbą kręcę
Bez wahania mogę przysiąc:
To co dźwięczy w mej piosence
Będzie dźwięczeć za lat tysiąc
Gram w pałacach i na rynkach
Takim samym ciągle dźwiękiem
Przecież moja katarynka
Tylko jedną zna piosenkę

Przypatrywałam mu się przed dłuższą chwilę i wiecie...
on naprawdę wyglądał na...
szczęśliwego ;-)))

 A już całkiem na koniec... 
acheńskie specjały...


Pora zrobiła się późna...
wrażeń wiele... 
czas pójść w ślady Venus i 
odpłynąć w objęciach Morfeusza 
hen w krainę łagodności


Życzę Wam radosnego przebudzenia i miłego dzionka 

autor: Beata Pawlikowska

14 komentarzy:

  1. rewelacyjne zdjęcia! a kartka jest przepełniona miłością :) też czytuje Pawlikowską, to co pisze jest jak balsam na duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... krótkie ale jakże piękne i życiowe zdania...
      Trafiają zazwyczaj w sam środek środka tarczy ;-)))

      Usuń
  2. Piękne te acheńskie specjały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie smaczne!! ;-)))
      ha ha... mam związany z nimi niecny plan ;-))) ale ta myśl musi we mnie jeszcze dojrzeć.... Na razie... kiełkuje ;-)))

      Usuń
  3. O prosze jaka sympatyczna miescina i jakie ma fajne miejsca :). A jesli nie masz drukarki to cienkopis w dlon i smaruj :P

    OdpowiedzUsuń
  4. znasz moje pismo...
    Myślisz, że nadaje się na taką... okazję?? :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zwiedzanie czy kartkowanie??

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tę drukarką masz niestety rację, ja też cierpi a brak:).A;e pudełeczko zapowiada się fajnie bardzo więc może zmolestuj kogoś żeby Ci wydrukował...
    A na warsztatach baw się dobrze, są suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za klimatyczne miasto! Jakby czas się w nim zatrzymał. Uwielbiam taką atmosferę :) No i rzecz jasna atmosferę wnętrz, w których Venus sobie wypoczywa rozkosznie ;)

    A co do drukarki - bo pragnęłabym obejrzeć Twoje dzieło w całości - być może w okolicy znajduje się punkt, gdzie drukują? Może na poczcie? U mnie na poczcie jest laserówka, ale mają tylko czarny toner :/ U Ciebie społeczeństwo zasobniejsze, więc może i tusz kolorowy tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczysz... zobaczysz ;-)))
    Bo znalazła się dobra dusza co to mi pomóc zechciała ;-)))
    aleee... cierpliwości poczekać trzeba chwil kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie, jak mądrze, tego mi potrzeba..dziękuję za miłe słowa, dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;-))) cieszę się, że trafia tam gdzie trafić powinno ;-)))
    uśmiechu życzę raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba było najpierw przyłożyć serduszka i zobaczyć czy pasują, a nie od razu kleić hi hi

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń