"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 19 marca 2013

Wielkanoc w grudniu i 7 wspaniałych

" Ludzkie życie można byłoby porównać do sza­rej i krętej ścieżki, którą wędru­jemy jak­by pośród pól, zaś chwi­le szczęścia, których doz­na­jemy w trak­cie nasze­go życia do pięknych kwiatów upiększających ścieżkę naszej wędrówki - oby tych chwil szczęścia było jak naj­więcej na naszych ścieżkach... "

Nie wiem jak u Was ale za moim oknem jest bajkowo... Światła latarni odbijają się od białego puchu, który otula gałązki i każdy fragment nocnego świata...
Romantycznie, magicznie...

Za dwa tygodnie święta...
Będzie pięknie gdy w nocy pójdziemy na pasterkę...

ojjj....

to chyba nie te święta...

Hmm.. skoro za oknami aura jak na Boże Narodzenie to ja wiosenny klimat tworzę w domku...


mój "stroik" wielkanocny" ;-)))

ptaszki, motylki...
kwiatki, baranki...





















Na Kartenallerlei znalazłam mapkę...
baaardzo mi się spodobała i zrobiłam do niej karteczkę 


Już kiedyś pisałam, że niektóre karteczki tworzą się same... i tak właśnie powstała ta... 
papier, nożyczki, klej
i nie wiadomo jak i kiedy 







 gotowa karteczka ukazuje się moim oczom ;-)))


"Niektórzy ludzie czynią świat wyjątkowym tylko dlatego, że są"
;-)))

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego inspiracje kolor "ŻÓŁTY"



Jest jeszcze kartka, i pudełeczko i aniołek i baranek i...
ale nie wszystko na raz... nie wszystko na raz ;-)))

A już na sam koniec...

 Jakiś czas temu  ZUzanna  zaprosiła mnie do zabawy "Siedmiu wspaniałych"

Zasady zabawy:
 1. Wymieniasz 7 Twoim zdaniem najwspanialszych panów (nie gra roli, czy cenisz ich za piękną buźkę, czy też za jakieś inne przymioty, grunt, żeby Tobie się podobali; 
mogą być aktorzy, postacie animowane - byle płeć męska :)
2. Uzasadniasz przynajmniej jeden wybór (dlaczego ten, a nie inny pan). 
W miarę możliwości wstawiasz fotkę albo filmik.
3. Piszesz, w jakiej kolejności tworzysz swoją listę Wspaniałych.
4. Zapraszasz do zabawy kolejną osobę.
1. Ł.O


Pierwszy, który złamał moje serce ale to on zaraził mnie miłością do fotografii - tej po obu obiektywach; odkrył we mnie kobietę, modelkę, a grając na gitarze także miłość do śpiewu...
Dziś jest mężem innej żony i ojcem innych dzieci ale...to co zaszczepił dawno temu - zostało w serduchu...

2. Z.K.


PRZYJACIEL - gdybym tworzyła prywatną encyklopedię pojęć to jako wytłumaczenie tego słowa użyłabym właśnie tego zdjęcia...
Od 20 lat jest -  zawsze jest... W chwilach dobrych i gdy płyną łzy...
On pierwszy raz zabrał mnie w góry a miłość ta trwa do dziś, on dał mi pierwszą kasetę Starego Dobrego Małżeństwa, on też pożyczył mi pierwsza książkę fantasy...

3. Czarny

Przyjaciel - ktoś na kogo ZAWSZE można liczyć

4. Chus

Podobnie jak wyżej... choć daleko... nigdy nie zawiódł


5. Mel Gibson

zdjęcie znalezione w Necie






głównie za:
zdjęcie znalezione w Necie

 oraz za całokształt gry aktorskiej, za mimikę, za role, za scenariusz

6. Sean Connery

ehhh... im starszy tym... bardziej męski i przystojny...

7.Robin Williams


 za wszystkie jego filmy i za każdy z nich z osobna...


A do zabawy zapraszam Chopiniadę

 "To nie piękne chwi­le de­cydują o naszym szczęściu.
Ale to jak pos­trze­gamy życie,zwłaszcza w trud­nych sytuacjach."


Życzę Wam Wszystkim wiosny w sercu i słońca w duszy...
może kiedyś nadejdzie i w przyrodzie

9 komentarzy:

  1. Och jaki wypasiony wpis , nie wiadomo na czym oko dłużej zatrzymać.
    Pięknie i kolorowo wielkanocnie.
    Lubimy tych samych aktorów. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu... ja już dawno zauważyłam, że wiele nas łączy... podobnie na świat "paczamy" i podobne rzeczy lubimy... ;-)))

      Usuń
  2. wiosennie u Ciebie :) u mnie też biały puch za oknami ,szkoda ,że w Swięta Bożego Narodzenia do nie było...

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie teraz nadrabia straty :(
    a może Wiosna się gdzieś zgubiła i Zima próbuje ją zastąpić... a Lato i Jesień nie wiedzą jak jej powiedzieć, że kiepsko jej to wychodzi... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Deine Karte fürs Kartenallerlei ist sehr schön geworden!
    Vielöen Dabnk für deine Teilnahme an der Challenge,
    LG Andrea

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Dzięki za zaproszenie :) Nie wiem tylko, jak Dziewczyny zniosą widok Wspaniałych facetów wg Chopiniady ;) Ale bardzo się cieszę, że będę mogła ich pouwielbiać publicznie. Kapitalna zabawa!

    Ponoć można poznać kobietę na podstawie tego, jacy mężczyźni jej się podobają. Wybrałaś interesujących panów; Mela i Sheana ja też ogromnie lubię - i za kreacje aktorskie, i za charakter, generalnie za całokształt.

    A tak na marginesie, to szczerze Cię podziwiam Kasiu. Masz absorbującą pracę, a mimo tego znajdujesz czas, aby oddawać się swemu hobby i regularnie publikować na blogu. Ja mam problemy z wyrobieniem się w czasie, więc mnóstwo rzeczy wciąż czeka na dokończenie (szczególnie meble). Na blogu też - same zaległości :/ Dlatego Ty autentycznie wzbudzasz mój podziw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, hi, na cześć Connery'ego mój seter irlandzki miał na imię Sean :)))
    Cudnie kolorowy post:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczka w skorupce jajka urzekla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa karteczka, aczkolwiek kolor żółty mógłby nieco bardziej dominować... ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń