"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 29 marca 2013

Urodziny



W sumie...
to był nawet miły dzień...
Dużo ciepłych słów...
przez telefon, w SMSie, przez internet...
od Was...
od tych co daleko...
W sumie... 
to był nawet miły dzień...
Choć zabrakło tych najważniejszych słów, tych najważniejszych osób...
i dopiero 
teraz.. 
zrobiło się tak... 
cicho...
smutno...
samotnie...



kiedyś... dostałam na urodziny...
taki prezent... 
czasami do niego wracam ;-)))



Dziękuję Wam Wszystkim za życzenia, za obecność, za komentarze...
Za to, że zaglądacie tutaj - do mnie, ale też za to, że ubogacacie moje życie swoimi blogami, swoją twórczością, że pozwalacie zajrzeć do Waszego świata...




7 komentarzy:

  1. Samych miłych dni życzę jeszcze raz
    i samych miłych ludzi...
    Życzę spotkania dużo najważniejszych osób...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo jest czas radości nieokiełznanej i czas refleksji...a potem od nowa:)))
    Buziaki urodzinowo świąteczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia..ja wczoraj nie doczytałam.... myślałam, że tylko urodziny bloga świętujesz...
    a tu proszę! sprawa większa!!! :)

    samych słonecznych i radosnych dni :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!
    super prezent dostałaś :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziaki :) przesyłam i Pozdrowienia a zdjęcie suuuuuperrr!

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzę i nie dowierzam że widzę forsycję !! u mnie śnieg za oknem :)
    radosnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń