"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 28 marca 2013

wiosna


 Wszyscy w koło pokazują jak cudnie przystroili swoje domy na Wielkanoc... 
Ja swój dom mam daleko, daleko ale miejsce w którym jestem też zaczyna "pachnieć" świętami... Skromnie... ale kolorowo 










Zgłaszam je do wyzwania "Pisanki" w Szufladzie











Oczywiście "nowości" zostały od razu dostrzeżone i skontrolowane 


I całe szczęście, że zdecydowałam się na świeże gałązki gdyż w innym wypadku Venus mogłaby jeszcze z pragnienia umrzeć...


 Popełniłam jeszcze... karteczki...

wielkanocne karteczki ;-)))

No wiem, wiem... 
Miało ich  już nie być...
Ale co ja poradzę na to, że tak przyjemnie się je tworzy... i jakoś tak szybko - same powstają ;-)))
Jeśli dzielnie obejrzycie jeszcze te dwie to słowo harcerza, że to już dwie ostatnie ;-)))


To właśnie na tej kartce Venus ucięła sobie drzemkę ;-)))


Motylki, zajączki i kurczaczki...
Radośnie mi się ją tworzyło tym bardziej, że zza firanki uśmiechało się do mnie wciąż jeszcze bardzo nieśmiało, ale jednak - słoneczko


Drugą zaś udało mi się stworzyć podczas gdy Venus uganiała się za... pisanką ;-)))


 W wesołych kurczaczkach zakochałam się gdy tylko je ujrzałam... pewnie dlatego tak chętnie je wykorzystuję i "wciskam" gdzie tylko można


a motylek jest oznaką wiosny...
Wiosny za którą tęsknie... tęsknie bardzoooo

 
Moje wesołe kurczaczki zgłaszam na wyzwanie "Ćwir, Ćwir" w Galerii Rae






oraz "Na przekór temu co za oknem" w Piątek 13stego






 








 
i ostatnie skusiło mnie wyzwanie Crafty SentimentsDesigns - Easter




Starczy tego dobrego na dziś...
Venus spi słodko pod kołderką a ja walczę z Netem, który bawi się ze mną w podchody... 
pojawia się i znika ;-)))


Życzę Wam prawdziwie wiosennego dnia jutro... w sumie to już dzisiaj ;-)))
Słonka w duszy, ciepełka w serduchu i uśmiechu w oczach...

A ja... ja odezwę się znów za kilka godzin... bo właśnie na dziś przypadją pierwsze urodziny mojego bloga i... nie tylko bloga
;-)))

17 komentarzy:

  1. No mi się jakoś zdaje ........że .......

    Życzę Ci wiary, że wszystko ma sens.
    Życzę Ci nadziei,
    która obudzi Twoje serce i z nowym zapałem pozwoli spojrzeć na to,co już gdzieś przygasło. Życzę Ci miłości tak ogromnej,
    że nie można jej zatrzymać dla siebie. A przede wszystkim, życzę Ci,
    aby każdy kolejny dzień był piękniejszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana.. to właśnie dziś... stałam się o rok... mądrzejsza ;-)))
      Dziękuje bardzo

      Usuń
  2. Piękne wielkanocne drzewko - najważniejsze że Venus się podoba bo pobawić się może i napić wody - dwa w jednym :)
    Kartki bardzo piękne :)
    Wiosna .... też tęsknie,ale prognozy mówią że dopiero po 8.04 będzie cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę :) urodzinki :) najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz urodziny!
    Kochana, obyś zawsze była wśród ludzi, którzy będą potrafili docenić i uszanować Twą wyjątkowość. Obyś doswiadczała tylko tego, co najlepsze i najcenniejsze. Obyś wreszcie... zarobiła tyle kasy, aby odetchnąć u siebie i cieszyć się wraz z Venus skrapkowaniem na własnym stole :)
    Zdrowia, miłości i mnóstwa pieniędzy, Kasieńko :*

    p.s. O rany! To chyba wraz z M.Artą jesteście z tego samego znaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... obie jesteśmy... baranice :) choć... M.Arcie tego nie mów :D
      Dziękuję za piękne życzenia :*

      Usuń
  5. Jakie cudne kurczaczki :-)

    Wszystkiego naj naj naj z okazji podwójnych urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu Kochana... dziękuję :*

      Usuń
    2. Dołączam do życzeń i podziwu - piękne dekoracje Świąteczne :-))

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego!! Kurczaki są superowe :) Udanych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiegi najlepszego , duzo uśmiechu i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale szczere!! Samych radości życiu i duużo słońca!!
    Dopiero dziś mam czas nadrobic zaległości blogowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego! Same cuda i cudeńka u Ciebie :) Pozdrawiam DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderfull easter creations Brujita !! Thanks for sharing them with us at Crafty Sentiments Designs !!

    Happy Easter !!

    hugs Diane xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :). Pozdrawiam serdecznie, Kasia
    www.piatek13.pl

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń