"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 14 marca 2013

Urodzinowa torebeczka

Dziś mamy z Venus dzień leniwca... 
Na dźwięk budzika Venus posłała mi spojrzenie godne Oskara,


 ziewnęła i leżąc już i tak na mnie położyła mi łapkę na ustach jakby mówiła "ciii - nie przeszkadzaj!!"


Jak już uznałam, że bez kawy nie wytrwam ani sekundy dłużej łaskawie przeniosła się na okno aby kontynuować ciężkie zajęcie jakim jest... spanie ;-)))


Żeby nie czuła się w tym osamotniona to... ja kawunię też wypiłam w łóżeczku, coś tam ogarnęłam i ok godziny 15stej doszłam do wniosku, że chyba już czas pod prysznic się udać ;-)))
Dzień leniwca na całego gdyż piszę te słowa siedząc sobie jeszcze (już?) w szlafroczku ;-)))
Aleeee... 
żeby nie było, że tak nic, całkiem nic nie robiłam to... popełniłam urodzinową karteczkę ;-))) 
a żeby nie było kwadratowo - jak zawsze to tym razem powstała damska torebeczka ;-)))

Venus nie wykazała zbytniego zainteresowania ale obdarowanej mam nadzieję, że się spodoba...

Kolorki zaczerpnęłam z palety barw do obecnego wyzwania na SCRAPUJ.PL - "KOLORUJ"








Bardzo pomocny okazał się kursik CraftHause



 oraz drobiazgi, które swego czasu przysłała mi Goja















Ja właśnie dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką maszynki Big Shot, ale jeżeli , któraś z Was potrzebuje pomocy, ciekawych wzorów wycinanek, to zajrzyjcie do Goi wybór ogromny ;-)))



Czas się chyba ubrać ;-))) 

Pozdrawiamy Was gorąco

"Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem, czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem"

życząc odrobiny lenistwa i dużo dużo słonka na każdy dzień

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam patrzeć na śpiące kotki! Są wtedy takie urocze i... niewinne ;))
    A kartko - torebka jest urocza!:))

    Zapraszam Cię do siebie i do udziału w zabawie fotograficznej jeśli będziesz miała czas i ochotę:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo ładna ale kotek najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... w zupełności się z Tobą zgadzam choć... chyba przestanę pokazywać jej fotki bo... wszystko inne blednie :( nawet moje prace ;)

      Usuń
  3. Ja bym się już nie przebierała ;)))

    Śliczności jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dłuższym zastanowieniu... tak też zrobiłam... ;-)))

      Usuń
  4. śliczny cytat i karteczka:)...
    a takich rzeczy, leniwa kawa w łóżku to ja nie mogę, nie mogę słuchać haha bo zazdroszczę:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko kilka-naście lat i też sobie w spokoju do południa w szlafroczku po domu pobłądzić będziesz mogła...

      Usuń
  5. MMMmmm w szlafroczku - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :-)
    Czasami trzeba zachorować na leniuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro już będę grzeczna... obiecuję..a a dziś... ;-))) dziś dobrze mi tak zwyczajnie i po prostu... Wyrzutów sumienia... NIE MAM ;-)))

      Usuń
  7. kartka jest śliczna! Nie mogę spokojnie oglądać/czytać Twoich postów bo Twój kot mnie tak rozprasza, że ledwo skupiam się na tym co stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marze o dniu LENIWCA...
    Obawiam sie jednak,ze kiedy Janek się z Julia wyprowadzą, będzie więcej a nawet za dużo takich okazji...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń