"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 29 marca 2013

to tylko Krzyż...





 Nie płacz, to tylko krzyż,
przecież tak trzeba.
Nie drżyj, to tylko miłość,
jak rana w przylepce chleba.


zdjęcie znalezione w Necie

"I dzisiaj, bo jakżeby inaczej - nasz Bóg też wyciąga ręce i pozwala przybić je do krzyża. 
Po co? 
Po to, żeby już zawsze były wyciągnięte, 
Żeby każdy, kto spotka Boga -
 kiedykolwiek i gdziekolwiek - 
spotkał Jego wyciągniętą rękę "o. Adam Szustak OP


3 komentarze:


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń