"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 30 marca 2013

Świątecznie... tak jakby



Wszędzie tak świątecznie i radośnie ;-)))
Kurczaczki biegają za zajączkami, pisanki w wersji wszelakiej, wieńce wianuszki...
U mnie... tylko tulipany na stole... kawałek rzeżuszki zasiany zaraz po przyjeździe...
więc... nie mam się czym.... chwalić...
ale mogę Wam pokazać jak było u mnie w zeszłym roku... 
Przynajmniej to co udało mi się uchwycić w kadr


Było dużo kwiatów i... słońca 

wszędzie były radosne tulipany, zielone gałązki i... te żółte też ale nie wiem jak się nazywają ;-)))


Zrobiłam nawet wieniec... no... razczej wianek niż wieniec ;-)))

Pamiętam jak ja plotłam gałązki podczas gdy... Venus je obgryzała z drugiej strony ;-)))


i słono było...
i baranek chlebowy...


W tym roku słonka brak... 
od domu daleko... 
więc tylko tulipanki i żonkile, które czekają do jutra aby rozkwitnąć 
no i Falko ;-)))


Życzę Wam Wszystkim aby był to czas radosny i pięknie przeżyty...
Aby był to czas długich rozmów ale też i chwil radosnego milczenia
Aby był to czas spędzony z bliskimi bez pośpiechu, bez zegarka odmierzającego upływające chwile...
Cieszcie się sobą nawzajem

Venus też życzy... Wszystkim... Wszystkiego ;-)))

13 komentarzy:

  1. Cudności,życzę Ci wspaniałych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych , spokojnych i zdrowych świąt życzę !
    Czasami jest więcej czasami mniej,
    byle zdrowie było :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bukiet! dla Ciebie życzenia są u mnie, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych i radosnych :)
    a tulipany przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła, Kochana Kobieto:))
    Dzięki Ci za pamięć, za słowa pełne mądrości, które przesłałaś mi razem z cudną kartką; cenną- bo własnoręcznie wykonaną:))
    Ja wraz ze swoja rodziną życzę Ci, byś zawsze otaczała sie ludźmi, którzy Cię rozumieją , kochają i doceniają, byś promieniała radością, która będzie błyszczała w oczach patrzących na Ciebie z podziwem i MIŁOŚCIĄ:))
    Bliskości, radości i spełnienia życzę Ci Kasiu w ten świąteczny czas:)))
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, wesołych i prawdziwie rodzinnych Świat ;-)) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę cudownych świąt:-)
    piękne ozdoby a tulipany tak wiosenne że aż miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Wzajemnością :-)))
    Wspaniałych Świąt !!!

    Dla Wenus duuużo mizianek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych,radosnych,ciepłych Świąt dla Ciebie i Venus :)
    dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdzałam w moim "spamie" ale nie ma - Temu sie udało - złapałam go przez zamykaniem komputera - popiekłam już wszystko, co miałam i idę śnic dobrze na te święta.
    Przybiegłam prędziutko jeszcze przed zmrużeniem powieki życzyć Tobie również wszystkiego dobrego. Najbardziej to jednak MIŁOŚCI - i nie tylko z okazji świąt. Bez okazji najbardziej. Radości, która masz by pączkowała i dużo, dużo ☼
    Serdeczności :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jeszcze nie raz będziesz miała okazję zrobić piękne dekoracje na święta:-) A te skromne tegoroczne też oddają klimat ,choć nie tak okazale ...;))
    Ważne co masz w serduszku !
    Zdrowych ,Szczęśliwych Świąt !
    Mizianki i buziaki :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane Kobitki Dziękuję Wam Wszystkim i Każdej z osobna za ciepłe miłe słowa...a przede wszystkim za to, że tu zaglądacie, że Wam się chce być i komentować...
    Wasza obecność napełnia serce radością a dusze nadzieją, że to co robię jednak ma jakiś sens ;-)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń