"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 3 marca 2013

Podglądacz

Wiosna... wiosna zapukała do drzwi...
Świeci słonko, ptaszki poranek zaczynają śpiewem, temperatura wyraźnie wzrosła, śniegu jest zdecydowanie dużo mniej...
Wiosna... wiosna zapukała do drzwi ;-)))
 A za drzwiami...


 Nie udało mi się jeszcze ustalić czy podgląda mnie (bo zasiadł sobie dokładnie na przeciwko mojego okna) czy może tę parkę, która pod drzewkiem tak romantycznie szepcze sobie do uszka



Niestety choć okolica przepiękna z internetem ciężko...
Nie mogę Was odwiedzać tak często jak bym chciała... ale pamiętam... pamiętam i cieplutko Was pozdrawiam w nadziei, że i Wy o mnie nie zapomnicie

14 komentarzy:

  1. Widoczki sliczne, choc nie wiem czy bym wytrzymala jak ktos by caly czas mnie podgladal :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, a gdzie Ty się przeniosłaś? jak daleko od domu ta praca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemcy -Schwarzwald - pod granica ze Szwecją

      Usuń
    2. wow :) wiem gdzie Schwarzwald :) jak tam cudnie ♥♥♥
      a co tam robisz? jeśli możesz zdradzić

      Usuń
  3. Piękne te figurki :-))
    Też pozdrawiamy cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak , krasnale , skąd ja je znam :-)))
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2012/07/dom-krasnali.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką parkę chętnie przyjełabym pod moim drzewkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski krasnal!!!Ale Ci zazdroszczę Ci tego Schwarzwaldu:)))Bardzo masz fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym fajnie to "na dwoje babka wróżyła" Okolica przepiękna ale... w pracy będąc niewiele da się zobaczyć...

      Usuń
  7. świetne rzeźby, krasnal rubaszny ale urokliwy :)
    lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że masz czas nacieszyć oko różnymi pięknymi rzeczami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. krasnalki są piękne, a Tobie życzę powodzenia tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. hihihi...nie cierpię krasnali:))))ale ten jakis taki sympatyczny...ale parka jest cudowna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś pięknie pachniało wiosną, słonko grzało cudownie :) pozdrawiam już prawie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń