"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 31 marca 2013

po raz pierwszy...

"Dusza żywi się tym, z czego się cieszy."

 Kiedyś... zapisałam się na Candy... było to chyba pierwsze może drugie candy na jakie się zapisałam... Do wygrania były dwa cudne misie a że kochm wszelskie misie i maskotki więc i tych zamarzyłam... 
Candy jak się łatwo domyśleć nie wygrałam ale... na blogu, które candy ogłosiło zostałam i zaglądam tam regularnie Ten blog to Pracowania Pod Aniołam Powstają tam piękne rzeczy więc jeśli takowe lubicie... polecam
W Pracowni Pod Aniołami pojawił się też niedawno Nowy Mieszkaniec... Malutki chłopczyk o imieniu Cyprian a ja...pod wpływem impulsu zrodzonego w chwili gdy przeczytałam iż mały Cyprian kopie swoją mamę (był wtedy jeszcze w brzuszku) postanowiłam, że zrobię dla niego exploding box...

  Jak postanowiłam to zrobiłam bo z serduchem się nie dyskutuje ;-)))
Wysłałam i z obawą czekałam reakcji... bo jako est z rzeczami pierwszymi... wcale nie byłam pewna czy wyszedł, czy się spodoba itp...
Wiem, że się spodobał...więc Wam go pokażę ;-)))





Te piękne zdjęcia wykonała Jowita... Mama Cypriana... a do mnie napisała kilka miłych słów, które... są bezcenne i sprawiły mi nie wysłowioną radość
Takie słowa... dają motywację do dalszej pracy... uskrzydlają...
Ja zamówiłam Pod Aniołami cudne kurki.... wiem, że już doszły ale nie dane mi się było nimi nacieszyć... Na pewno jednak pochwale się Wam nimi jak tylko wrócę do domu ;-)))

Pogoda za oknem... bura, szara i ponura... najchętniej przespałabym cały dzień...
Venus nie ma dylematu...
Jej pogoda w niczym nie przeszkadza...


 Osiągnęłyśmy kompromis... Ja dostałam duży stół, ona we władanie stolik + kocyk... wieczorami zaś... moje kolana i ramiona ;-)))
Dzięki jej wyrozumiałości mogę czasami coś stworzyć 
na przykład
Kopertówki ;-)))


Powstały z jednej bazy ale różnią się detalami...
Pierwsza jest słodka, bardziej kobieca



Miejsce na życzenia też w delikatne różyczki 


i wiem  już nawet do kogo powędruje ;-)))

Druga bardziej stonowana i..surowa
męska 


po raz kolejny użyłam wykrojników, które dostałam od Goji


wnętrze ozdobiłam papierem znalezionym na strychu... ma pewnie ze 100 lat ale jeszcze się nie rozleciał ;-)))

a ponieważ lubię utrudniać sobie życie to całośc przyozdobiłam czarnymi koralikami....
Przy tym ozdabianiu najlepiej bawiła się Venus... 
wiecie koraliki i te sprawy...

 Mnie było mniej radośnie no ale jak się zaczęło... to zazwyczaj trzeba skończyć ;-)))
Moje kopertówki zgłaszam na Wyzwanie Kwiatowe do Craftowego Ogródka



"Kto chce rozkoszować się radością
- musi ja dzielić.
Szczęście narodziło się bowiem
jako jedno z bliźniąt."





Podzielę się więc moimi maleńkimi sukcesami z Titanią żeby na obczyźnie nie czuła się tak... osamotniona...
Zapraszam i Was na jej bloga... 
Titania's - moje życiowe orbitowanie  
A Wam Wszystkim życzę radosnego dalszego świętowania ;-)))
Dobrze, że jesteście :*

14 komentarzy:

  1. Ładnie Ci to wychodzi hand made :-)
    Głaski dla Venus :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko z niespodzianką jest piękne! Ten kolor i anioł w środku! Na prawdę cudne!
    A Venus rozbraja swoją obojętnością na pogodę i wszystko w około:)))
    Pozdrawiam Świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jakie cuda... Dziekuje za udział w wyzwaniu Craftowego ogródka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za jak zawsze miłe odwiedziny i życzenia, które szczerze odwzajemniam z ciepły uśmiechem zabarwionym na zielono. :)
    PS. Kopertówki są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest bardzo piękne :)
    Pozdrawiam i życzę Miłego Świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka! :) kocyk pod kotkiem świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko super na tyle na ile dojrzalam, czasami zlewa sie z tlem ale to juz nie Twoja wina hihii. Cwicz dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne prace - choć szczerze powiedziawszy to zastanawiam się czy w drugiej kopertówce cieńsza czarna tasiemka nie byłaby lepsza? bo ta szersza bardzo odciąga wzrok od reszty pracy :) ale całość bardzo fajna
    a kotka - urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prace, kotek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Exploding box świetny i kopertówki urocze.
    Choć ja chyba dałabym węższą tą czarną tasiemkę - wybacz to jest moje odczucie.
    Kotom żadna pogoda nie przeszkadza w spaniu - mogą tak cały dzień, a potem wstanie i ziewa, że mało szczęka nie przeskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postarałaś się, exploding box rewelacyjny, jak również pozostałe kopertki :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka i zapraszamy częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak udana zabawa papierem :) bardzo podoba mi sie ten papier w zielone paski - taki świeży i cudnie ludowy :)
    postarałas się, tyle szczegółów na kopertówkach. brawo! :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń