"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 6 marca 2013

ostatnia i pierwsze

 "Komputery są doskonałe do trwonienia czasu, który bez nich o wiele trudniej byłoby zmarnować."
 A ja lubię marnować czas przed komputerem,  przy tworzeniu wpisów, przy zaglądaniu do Was, do Waszego świata... i lubię moje papierki... Lubię je tak bardzo, że zabrałam je tutaj ze sobą ;-))) przez co moja walizka waży chyba z tonę i po raz pierwszy... NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ ;-)))
Nie mam też za dużo czasu na papierki i na komputer i nawet mój aparacik zaczyna się skarżyć ale... jednak... coś...
Coś czyli OSTATNIA już kartka wielkanocna powstała
Powstała wg mapki do wyzwania kartkowego GOSCRAP
lubię mapki... nie trzeba przy nich dużo myśleć ;-)))

by Magda/Papierowy Pokój

moja interpretacja mapki wygląda tak:























 A żeby nikt nie poczuł się zaniedbany zabrałam mojego aparata na spacer ;-)))  
i oto co udało nam się odkryć po drodze...














Mnie to wygląda jak wiosna...
pierwsze oznaki wiosny
a Wy co o tym myślicie??

Ostatnio Bibi zaprosiła mnie do super foto zabawy...
Kompletuję zdjęcia... (już dwa dni) i myślę, że jutro będę gotowa pokazać Wam jej wyniki...

a tymczasem ślę gorące pozdrowienia...
Cieszę się bardzo, że wciąż do mnie zaglądacie... czytając Wasze komentarze nie czuję się taka samotna ;-)))


"Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna."

13 komentarzy:

  1. To straszne ,że nie masz w co się ubrać ??!
    Ale za to masz śliczną kartkę wielkanocną :-)
    Ale fajna wiosna i te kwiatki i zieleń...
    Prawdziwa, a u nas wraca na tydzień zima :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tiaa... u nas niestety też... :(

      Usuń
  2. Tak, wiosna w pełni u Ciebie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Twoja pasję tworzenia :-)) Ja tak kocham tworzyć grafikę komputerową :-D
    Śliczna karteczka ,a wiosna pełną gębą !
    Cudne foty ! Aż mi się humor poprawił :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D
      cieszę się ogromnie...
      Kiedyś się do Ciebie z Venus uśmiechniemy o jakąś graficzkę...

      Usuń
    2. Bardzo chętnie zrobię :-))
      Dasz fotę i temat i może jak to sobie wyobrażasz i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  4. Karteczka bardzo ładna! Dzisiaj słyszałam,że jeszcze mrozy do nas idą:)) I co Ty na to?pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. też słyszałam... ale może... się zgubią po drodze i... nie dojdą ;-)))

      Usuń
  5. Gdybym była niedowiarkiem, pomyślałabym, ze to zdjątka z zeszłego roku:)))
    Masz tam prawdziwą wiosenkę, cudną i kolorową....hmm...muszę do mojego lasu...może tam też tak jest?
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeżutkie jak bułeczki o poranku - słowo harcerza!! ;-)))
      Niestety na weekend zapowiadają znowu mrozy :(

      Usuń
  6. Wspaniałości znalazłaś, wielka szkoda, że zmarzną :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przetrwają mrozy... Nic ich wtedy już nie ruszy ;-)))

      Usuń
  7. Ten śnieg od rana to jakaś pomyłka !!!!! może to na Marsie miało śnieżyć a sypnęło na naszą Matkę Ziemię:))) Czekam z niecierpliwością na zdjęcia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń