"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 16 marca 2013

Kartka kaskadowa

Moja pierwsza...
Nabieram odwagi... zaczynam eksperymentować... z formą, kształtem, wzorami...
Jeszcze dość nieśmiało stawiam pierwsze kroki na nieznanych drogach..

Moja pierwsza - kartka kaskadowa ;-)))


Powstała dzięki foto-inspiracji na Our Creative Corner


wręczona zostanie w niedzielę... 17stego...


życzenia... dopiero zostaną napisane ;-)))



Ktoś mądry (albo i niekoniecznie) kiedyś powiedział, ze "apetyt rośnie w miarę jedzenia"
Chcę więcej... więcej nie tylko kształtów...
Nagle okazało się, że moje scrap-szafa zamknięta dotychczas w jednym pudelku to... za mało... dużo za mało...
Zamarzyły mi się maszynki, wykrojniki, dziurkacze, przydasie...
Wszystko to o czym rok temu nie słyszałam nawet tworząc kartki - dziś okazuje się... niezbędne ;-)))

zdjęcia znalezione w sieci


To ja zwę się Brujita a z hiszpańskiego znaczy to czarownica... ale to Wy wiedźmy ;-))) przepowiedziałyście mi taki los... ehh... marny los kopciuszka...

Co ja biedna począć mam teraz?? ;-)))

24 komentarze:

  1. Świetna kartka. Bardzo ciekawy kształt. Super dobrane kolory. 17.03 imieniny Zbyszka ?
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszka... Zbyszka... dlatego w niebieskie poszło...

      Usuń
  2. I to się nazywa chyba pasja :-)))
    jak się spróbowało to ciągnie do tworzenia :-)
    Lubię niebieski kolor w różnych odcieniach...
    Kartka świetna, ciekawy kształt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu...
      Pasja to jedno a tęsknota do Waszych słów to już odrębna ale... równie ważna kwestia ;-)))

      Usuń
  3. Działaj, działaj, czarownico :))
    Nie ma życia bez pasji, ciągle to dziecku powtarzam...
    Kartka intrygująca z racji koloru i kształtu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chwile słabości...kiedy dochodzę do wniosku, że i tak nic nie umiem, że wszystkiego mi brakuje... Rzucam to!!... i trwa to.. max dobę ;-))) później zaczyna mnie nosić, rączki świerzbić ;-))) a niech sobie będzie takie... niedoskonałe ale moje ;-)))

      Usuń
  4. ślicznie wyszła :) też się przymierzam do kaskady
    i też mi brak wszelakich dziurkaczy i całej reszty ;)

    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadź się bliżej to... będziemy się wymieniać tym co mamy... To już zawsze będzie o połowę więcej ;-)))

      Usuń
    2. hmm dobry pomysł :P

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi sie Twoja kartka.Ślicznośći!!!Wysyłam dzis do Ciebie email.Jak będziesz miała czas,odpowiedz mi proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę sprawdzać pocztę co 5 min ;-))) od teraz ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a gorgeous card. Love all the beautiful details. Thank you for joining Our Creative Corner.^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love your challenges...always inspire me to come up with new things ;-)))
      Thx

      Usuń
  8. Wrecz swiete slowa o tym apetycie, szczegolnie jak cos Ci wychodzi . Mnie od tego az kark boli , bo chce wiecej i wiecej . Piekna kartka :-) . Pozdrawiam Ania . I oczywiscie do siebie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko odkładać każdy grosz na przydasie :) Choć i bez tych specjalistycznych można wiele zrobić, trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkładam... i to nie tylko swoje własne ;-)))
      i wciąż jeszcze wiele powstaje u mnie z... niczego ;-)))

      Usuń
  10. Piękna!
    nic tylko brać się do dalszej pracy by nie zmarnować tak zdolnych rączek:-)
    a z pasją to tak jest że ciągle chcemy więcej i więcej:-) tak jak ja, na początku zakochana w sutaszu a teraz? To miłość do końca życia!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się...
      Ta PASJA to dar czy przekleństwo?? ;-)))

      Usuń
  11. piękna :)nie widziałam jeszcze takiego rodzaju kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAsze jest ten pierwszy raz ale bardzo się cieszę, że to u mnie ;-)))
      Postaram się jeszcze kilka razy Cię zaskoczyć ;-)))

      Usuń
  12. Widze ze kaskada zaliczona, i bardzo dobrze, choc ja bym ja troche rozjasnila ;). A nadmiar gotowych sklepowych przydasi czasami rozleniwia tworcze myslenie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Się rozjaśniło życzeniami, które się pojawiły na białym tle...
    ich treść zostawiłam... dla siebie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie tak samo :) tyle by się chciało mieć - najlepiej całą pracownie z ogromem przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń