"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 28 lutego 2013

Za piękne oczy...


Pan Bóg zmarkotniał, gdy patrząc na Ziemię,
Na to co stworzył ( a stworzył niemało ),
stwierdził ze smutkiem, ze to ludzkie plemię,
to Mu się jednak nie bardzo udało.
W tyglu stworzenia Anioł pomocniczy
być może mieszał nie tak jak należy,
być może dodał za dużo goryczy,
albo surowiec nie całkiem był świeży...

W sumie rezultat był raczej dość mierny,
Pan Bóg chciał wszystkich potopić i wylać,
ale i tutaj wynik był mizerny,
bo się pospólstwo nauczyło pływać.
Cóż było robić? Bóg zaczął na nowo
i postanowił coś lepszego stworzyć,
już wiedział: teraz nie wystarczy SŁOWO
bo do stwarzania trzeba się przyłożyć.
Więc co najlepsze miał jeszcze w zapasie
zestawił zgrabnie, a gdy był już gotów,
tchnął iskrę życia i po jakimś czasie
stanęła przed Nim parka małych kotów.
I wnet weselej zrobiło się w Niebie,
A Bóg na Ziemię już prawie nie patrząc,
powiedział cicho i tylko do siebie:
- Może od tego należało zacząć?
autor:Franciszek Klimek


Wczoraj dotarła do nas zapowiedziana niespodzianka od Amyszki... 


Nagrodę dostała Venus 
za piękne oczy ;-)))
  
 



W kopercie był piękny magnes, który już wisi na lodówce razem z serduszkami od Kingi

















Czekoladowe kocie języczki, które na szczęście nie znalazły uznania u Venus 























oraz coś... co wypróbowane od razu sprawiło nam obu wiele radości... 

 duuuuużo radości 

























Tyle radości, tyle zabawy, tyle słodyczy...
Venus mruczy z zadowolenia i wymiałkuje podziękowania a ja już ludzkim głosem baaardzo dziękuję a teraz zmykam pakować się... jutro wyjazd... 
ehh... stresuję się, stresuję ogromnie...

10 komentarzy:

  1. Kocie wędki zawsze sprawiają duuużo radości! Moje kotki też ją uwielbiają:)
    Strasznie miłe są takie nagrody niespodzianki:))
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech jak to dobrze jest mieć piękne oczy :-)
    Zawsze ktoś się zakocha :-)))
    Miałam wyczucie,że przyjęłam to zdjęcie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu ;-)))
      To wszystko dzięki TOBIE...
      Jeszcze raz DZIĘKUJEMY :*

      Usuń
  3. Faktycznie Venus ma bardzo piękne oczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że sprawiłam radość Wenus i przy okazji Tobie :-))
    Super fotki :-D

    Nie wiem co to za podróż (może coś przegapiłam...) ale kciuki trzymam ...
    Głaski dla Wenus :-)




    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia kochana!
    Nagrody bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny fuńciek!:d i tak pozycja z ogonem lekko w górę widać, że zadziorne i, że zaraz będzie akcja:d

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń