"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 26 lutego 2013

Wygrana w totka

Chwalipięta 

 - Patrzcie! Mam sukienkę w prążki,
granatowe piękne wstążki...
A wy nie!
Mam pierścionek i korale,
aż pięć miśków i dwie lale...
A wy nie!
Mam akwarium i chomika,
i zegarek, który cyka...
A wy nie!
I mam jeszcze szklane, nowe
kulki różnokolorowe...
A wy nie!
Tak się chwali,
tak się chlubi
(Nikt w przedszkolu
Jej nie lubi).
Tak się chwali,
jak najęta!
Czemu? Bo jest
chwalipięta.
A wy nie??
                                       Irena Suchorzewska

Myślę, że wszystkie lubimy się pochwalić radościami, które nas spotykają... niespodziankami, prezentami, wyróżnieniami... czymś miłym co nas spotkało i sprawiło, że nagle dzień a może nawet cały tydzień stał się radosny, piękny... że pomimo szarości za oknem w serduchu zaświeciło słonko...


Do mnie to słoneczko zagląda ostatnio bardzo często... a to DZIĘKI WAM...
Nazbierało się kilka takich "słoneczek", którymi dziś chciałabym się...
pochwalić ;-)))

AJM - Pracowania Ajm...
Kiedyś zabłądziłam tam po drodze do całkiem innego miejsca ;-)))
Zachwyciłam się wtedy pięknymi kwiecistymi aniołkami jakie zrobiła Ajm... no a jak się zachwyciłam to...i napisałam...
Okazało się, że napisałam jako pierwsza - ahh to moje gadulstwo ;-)))
 Moje błądzenie i gadulstwo zostały... nagrodzone ;-)))


Aniołek przyszedł do mnie wczoraj wzbudzając ciekawość sąsiadów, którzy pod moją nieobecność odebrali przesyłkę ;-)))
Zdjęcie nie oddaje w całości jego piękna


Nie jest samotny. Ma co prawda dla siebie całą ścianę ale w sąsiedztwie aniołek od Kingi oraz inny, którego dostałam przed świętami 

U Ajm trwa Candy... ale nie tylko z tej okazji warto do niej zaglądać... Ja wracam regularnie bo... zajrzyjcie - na pewno zrozumiecie ;-)))

Beata Attea ze Smak Życia
Dzisiaj zaś listonosz przyniósł mi w paczuszce słoneczko pachnące lawendą ;-)))

Jakiś czas temu zapisałam się do Candy w Smaku Życia
i w tym miejscu zdradzę Wam pewien sekret... Zapisując się do Candy tak naprawdę z góry zakładam, że I TAK NIC NIE WYGRAM (podobnie rzecz ma się z wyzwaniami)


Wyobraźcie więc sobie moje zdziwienie i radość ogromną kiedy wchodząc na beatowy blog zobaczyłam taki oto obrazek ;-)))


no już, już
chwalę się...
zawartością paczuszki
oto ona... w całej okazałości


Uwielbiam serwetki i świeczki... więc od razu znalazły zastosowanie...
Zaś piękna podwójna doniczka musi chwilę poczekać... Swoje miejsce już ma, przeznaczenie też... ale słonecznych promieni potrzeba aby móc ją w pełni wykorzystać...
Jeśli macie chęć na ROZGRZEWAJĄCA KARTOFLANKA Z KLUSECZKAMI lub na inny ciekawy przepis lub... po prostu ogrzać się w ciepłym i przytulnym zaciszu to koniecznie zajrzyjcie do Beatki

Gosia z Goja blog

u Gosi też zapisałam się na Candy, którego co prawda nie wygrałam ale w konsekwencji... i tak nabyłam w posiadanie  taki oto zestaw

wszystko jest takie piękne i takie delikatne... 
Aż szkoda... używać ;-)))
Goja tworzy przepiękne karteczki... zachwycam się nimi za każdym razem kiedy do niej zajrzę - zajrzyjcie i Wy ;-)))

A dziś o poranku przeczytałam:
Daguś
 10:38:38
 hahha gratuluje wygranych papierkow http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/
10:38:54
 
widze ze masz szczescie w losowaniach :)

Cóż było robić... w te pędy na stronę zajrzałam i faktycznie...
to nie żart...


"a nasza nagroda w postaci zestawu papierów My Dear Watson

w wyniku losowania wędruje do
autorki pracy nr 72 czyli Brujity"

;-)))
Wszystko to razem sprawiło mi ogromnie dużo radości...


I możecie mnie nazwać chwalipiętą A co!!
ale dorzucę jeszcze jeszcze coś

Aniołka,
 którego dostałam tak całkiem bez okazji - na szczęście.
Od przyjaciół, którzy byli w Karpaczu i... pomyśleli o mnie ;-)))

naprawdę o mnie...


i wiadomość, która cieszy mnie NAJBARDZIEJ...
a mianowicie...
od piątku zaczynam PRACĘ...
Daleko od domu i czasu mieć będę mniej na moje papierki ale... po kilku miesiącach siedzenia w domu...
Myślę, że rozumiecie moją radość...

No... to tyle na dziś - troszki przydługi zrobił się ten wpis ale... tyle radości nie da się przecież zamknąć w dwóch zdaniach...

"Zdolna jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem,
Jak odpowiem, to roztropnie,
W szkole mam najlepsze stopnie,
Śpiewam lepiej niż w operze,
Świetnie jeżdżę na rowerze,
Znakomicie muchy łapię,
Wiem, gdzie Wisła jest na mapie,
Jestem mądra, jestem zgrabna,
Wiotka, słodka i powabna... [...]"
                                          Jan Brzechwa


Aaaa... wiecie skąd tytuł dzisiejszego posta??
Pamiętacie jak kilka dni temu było do wygrania 30mil w totka...
więc...
puściłam na chybił-trafił i...
wygrałam...
nie... nie 30 mil...
24 zł ;-)))
ale...
po raz pierwszy w życiu ;-)))))))))))))))))


Dużo Słonka Wszystkim życzę

30 komentarzy:

  1. Super - cieszę się razem z Toba - faktycznie masz szczęście :)
    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi hi...
    i roześmianą mordkę od rana...
    Dobrze, że jesteś!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa szczęściara z Ciebie :-)))
    Gratuluję nowej pracy i tyle superowych niespodzianek ! :-D
    Wierszyki super dobrane do wpisu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziły za mą już od dawna te wierszyki choć...
      mam nadzieję, że w "naszym przedszkolu" ktoś mnie jednak lubi ;-)))

      Usuń
  4. hahaha :) super :)
    gratulacje ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;-)))
    ehh.. skakać ze szczęścia mnie się chce...
    ale nie mogę bo coś mi kolana okupuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No z tym totkiem to już przesadziłaś. Też wygrałaś????
    Same cuda!!!!
    Gratuluję Szczęściaro i chwal się ile wlezie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też - a co!! ;-)))
      Chwalę się bo... dobrze jest dzielić radość z innymi ;-)))

      Usuń
  7. Gratulacje!! :))
    Wiem jakie to zaskoczenie zobaczyć swoje "imię" w losowaniu candy! A Twoje wygrane są wspaniałe!:))
    A chwalipiętą trzeba być czasami!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego bardzo się staram żeby było tylko... czasami ;-)))
      A zaskoczenie ogromne i... ogromnie miłe ;-)))

      Usuń
  8. Radość się wyczuwa na odległość :D Gratuluję tylu wspaniałych prezentów i życzę powodzenia w pracy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE dziękuję... coby nie zapeszyć ;-))) ale miło mi jest ogromnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu cieszę się,że spodobały Ci się moje drobiazgi.Dziękuję za miłe słowa dotyczące mojego bloga.Bardzo się cieszę,że Cię poznałam dzięki mojemu candy.Bardzo się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę a słowa... prawdziwe... więc na pewno regularnie będę zaglądać ;-)))

      Usuń
  11. Same wygrane :-)))
    Gratulacje :-)
    Ty to masz szczęście ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby nie zapeszyć, żeby nie zapeszyć...
      ;-)))
      bo sama jestem ciut tym zdziwiona ;-)))

      Usuń
  12. Witaj, miło dostawać takie upominki:)
    Szczęściara z Ciebie .
    Ja po 2,5 roku blogowania właśnie niedawno wygrałam pierwsze candy.
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęście się ostatnio do mnie uśmiecha... Może po 7 latach suchych czas na 7 lat... szczęścia?? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzenie na piękne rzeczy , przedmioty , bardzo ubogaca swerę duchową człowieka , skłania do rozważań , pobudza strefę uczuć , rospala serce i przepełnia nas miłością do otaczającego nas świata .... ( oczywiście każdy ma własne poczucie piękna ) Myślę zatem że skoro Anioły Cię zachwyciły , to teraz odpłacają Ci za Twoją wrażliwość, swoją opieką i rozpieszczają Cię podarkami ...
    Dziękuję za ciepłe słowa ;)
    Nie wiem czy trzeba Ci życzyć powodzenia w nowej pracy ? ....- bo przecież powodzenie to Ty Kochana juz masz :)))))

    Ajm

    OdpowiedzUsuń
  15. A widzisz, masz super cuda do kartek i to nie z mojej maszyny, teraz mozesz tworzyc:D az sie bedzie kurzyc. A po takm lenistwie czas na prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo...ale to, że nie z Twojej to chyba akurat nie powód do radości :P
      Będzie się działo... oj będzie ;-)))

      Usuń
  16. no ja nie wiem co Ty zrobisz z taką kasą ;) świrusko Ty :) jeszcze tak optymistycznego posta nie widziałam! :) pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci w sekrecie ale.. ciiii... nie mów innym... ;-)))
    Zakpopałam w doniczce i czekam aż... pieniężne drzewko wyrośnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się podobnej odpowiedzi ;D

      Usuń
  18. Napisałaś pięknego posta. Czytałam go jednym tchem.Ogromnie Ci gratuluję tylu wygranych i prezentów:)...i chyba troszkę zazdroszczę :( bo ja też nigdy nic nie wygrałam i straciłam nadzieję:(((

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadziei tracić nigdy nie wolno!! Jestem pewna, że i do Ciebie uśmiechnie się słoneczko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. A TAM CHWALIPIETA!!!SZCZĘŚCIARA-BRAWO:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że taka ilość szczęścia w losowaniach i jeszcze praca pozwolą Ci uwierzyć, że możesz wygrywać, a szczęście chodzi nawet więcej niż parami! Serdecznie gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluje wygranych :) I nie mogę się doczekać żeby zobaczyć prace z zakupionymi scrapkami :)
    Ps: dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń