"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 22 lutego 2013

Wielkanoc tuż tuż

Ponieważ nie wiem jak zacząć dzisiejszy wpis... (wpatruję się w monitor już 20 min. Zaczynam, marzę, znów coś piszę, usuwam) więc... będzie bez wstępu ;-)))
Spacerując ostatnio po Waszych blogowych światach odkryłam, że już za chwilę Wielkanoc... Wydawać by się mogło, że czasu jeszcze tyyyyle zostało ale... to tylko złudzenie... Wielkanoc jest tuż, tuż...
Wyjęłam więc moje papierki, nożyczki kleje i... Jak zasiadłam tak zmajstrowałam kilka kartek naraz...
Niestety w międzyczasie drukarka ogłosiła bunt więc prawie wszystkie karteczki są bez napisów - nadrobi się ;-)))

Oto moje twory:


i każda z nich po kolei:






























Karteczka z żonkilami pochodzi z kalendarza AMUN...
Pozwoliłam sobie użyć jej jako tła dla moich kurek i pisanek 

















Do powstania tej karteczki zainspirowała mnie pastelowa paleta barw na Digi-Scrap więc ją zgłaszam do wyzwania 



Kartka składaczek wg kursu w Akademii Scrap.com.pl
























i jajeczne, które chyba są "hitem tego sezonu"



















Venus, która wspierała mnie podczas pracy uznała, że kartki... ujdą ale jeśli naprawdę chcę ukazać ich piękno... no to nie może jej tam zabraknąć ;-)))






Kolejna karteczka to kolejne wyzwanie tym razem na Stampin' Royalty wyzwanie 164 wg zdjęcia:


i wygląda tak:


kolorystycznie pasuje mi też do wyzwania na For Your Inspiration - wyzwanie 40




Z nowości to w sumie tyle ale...
zostały mi jeszcze 3 karteczki z zeszłego roku...





A w międzyczasie (w sumie nie wiem kiedy) powstał mały notesik na adresy...
Być może tego nie zgubię...



Konkurs w Klubie Kota u Jasnej8 zakończony wygrał oczywiście Lucek
GRATULACJE!!
ale. ale... 
i Venus spotkała niespodzianka... nie wiem jeszcze jaka ale jak już się dowiem to... 
Wam powiem ;-))))


Gdybyście się zastanawiały czy ta pozycja jest wygodna... 
Odpowiem: 
NIE JEST
ale do wyboru mam albo taką pozycję albo... podłogę :P

Miłego weekendu życząc Wszystkim wracam do miziania mojej pacjentki
(bo się kocie pochorowało ostatnio)



18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki. Najbardziej mi się podoba trzecia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita osóbka:-) tyle kartek na raz no no:-) i to takie piękne:) dużo zdrowia dla kocięcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak... same się robiły... szybko i bardzo przyjemnie ;-)))

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jajeczna z kurczaczkiem:) Pracowita jesteś dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano Wielkanoc tuż tuż :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wesołe te kartki :-))
    Kciuki za pacjentkę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się napracowałaś! Mi też podobają się kurczaczki w jajeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) Się powtarzam wiem :) zdrówka dla kotki oj uwielbiam Ją .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. What wonderful cards! All of them! Thank you for joining us at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kartki! Narobiłaś się!
    Przesyłam gratulacyjne głaski dla Venus i mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze.. ale kolekcja!! a ja nawet nie zaczęłam świątecznych!!!
    Zapraszam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a great collection of cards! Thanks for playing at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  14. Adorable cards! Thanks for joining us at For Your Inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  15. mega produkcja...dziękuję za udział w zabawie Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scap

    OdpowiedzUsuń
  17. Adorable cards~such wonderful creations for Easter!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń