"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki, wymianki, kropki i serduszka ;-)))

"Mamy dzisiaj Walentynki - 
święto chłopca i dziewczynki
takich co to się kochają 
no i sobie też ufają. 
Dają sobie dziś prezenty 
mówiąc przy tym to... Walenty" ;-)))
Nadszedł TEN dzień ;-)))
Serca, serduszka są wszędzie... Ugięłam się i ja...
Stworzyłam dziś ostatnią już walentynkę -


walentynkę składaczek wg scrap-ścinkowego kursu 



Walentynka w kolorze niewalentynkowym posiada jednak CZERWONE SERCE więc zgłaszam ją do wyzwania na HompArt'cie oraz na DekoKreacje  "Z sercem do serca"




  a różowa wstążeczka wysyła moją walentynkę do Studia75


Całość prezentu (bo prezentem będzie) wygląda tak:





 i myślę, że ładnie będzie mnie reprezentować w UHK Gallery
oraz  w 6 wyzwaniu na Paperi oczywiście... "Z sercem"







Ja też w ostatnim czasie dostałam prezent... a nawet dwa ;-)))

 Pierwszy nadszedł od Kingi
Jako że Kinga wyznaje zasadę iż rozpakowywanie prezentu to już połowa przyjemności więc... radość miałyśmy obie Venus i ja 


A w przesyłce były same cudeńk, które już znalazły swoje zastosowanie:

 




magnesy na lodówce, 


















aniołki pilnują coby zło i zimno przez okno się nie dostawały,











karteczka umila pracę









a herbatka tak podana... mryyy... pychota ;-)))


Te wszystkie cudne cudności dotarły do mnie dzięki ZUzannie, która zorganizowała sercową wymiankę 
Do Kingi powędrowały:




















Paczuszek było dwie...
Druga przyszła od Magdy a patronowała jej Malutka


Obie paczuszki zostały dokładnie skontrolowane...


poddane kontroli jakości i...wyselekcjonowane CO dla KOGO ;-)))


 Na szczęście po tej selekcji... coś dla mnie zostało



i znalazły swoje miejsce oraz przeznaczenie 

 W drugą stronę powędrowały:

Wszystko odbywało się pod czujnym okiem...łapką Venus... 
Pilnowała aby drobiazgi w kopertach nie zostały pomylone no i oczywiście,


żeby nie trafiło do nich coś co należy do niej


Miłego wieczorka dla Wszystkich... Miłości i czułości na... każdy dzień ;-)))

18 komentarzy:

  1. jej :) jakie ładne zdjęcia, chyba Ci ukradnę i wstawię u siebie :)
    PS. dzięki za stronkę z kursem walentynki serduszka :)

    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kradnij, kradnij - na zdrówko ;-)))
      a serduszko super się robi...

      Usuń
  2. Same przyjemne chwile opisujesz:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przyjemnie jest być obdarowywanym... ale dawać jest jeszcze przyjemniej... Choć... jest przy tym dużo stresu czy... się spodoba tej drugiej osobie ;-)))

      Usuń
  3. Wszystkiego miłego :-)
    Jakie fajne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne serduszko :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności jak widać przeszły przez kocią kontrolę.Nie ma żartów:)))
    Dziękuję za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie walentynkowy klimat!
    Fajny pomysł na kartkę, trochę jak zabawa w piekło-niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne serducho :-) a prezenty..zazdroszczę:-) chyba w końcu się skusze na pierwsza wzmiankę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, dziękuję za udział w wymiance. Cieszę się, że wszystko poszło bezproblemowo :) CUDNE PREZENTY!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to SERCE. Zawsze mnie cieszy, z takich osobistych i osobliwych powodów ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie skomponowałaś prezent :) Serduszko materiałowe(?) + papierowe, w którym może znaleźć się parę miłosnych słów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap-Ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulnie tutaj u Ciebie! Serducho słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy składaczek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się bardzo, że mój kurs się przydał i że tak śliczne serduszko wyszło! :)
    Dziękuję również za udział w naszym wyzwaniu w scrap-ścinkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace :) Ścinkowe serducho super!
    Pozdrawiam
    Alexandra / DT Scrap-ścinki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa praca :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-).
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń