"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 24 lutego 2013

Pustynię upiękksza ukryta gdzieś studnia...


„Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół.”

Jest taka książka, którą znają chyba wszyscy... Jeśli jej nie czytali to na pewno o niej słyszeli....

Nie powiem, że jest to moja ulubiona książka... ale jest to książka do której bardzo lubię wracać, z której lubię czerpać, która mnie inspiruje... 

Banalna historyjka zawieszona pomiędzy rzeczywistością a fantasy ma w sobie wiele głębokich i bardzo prawdziwych myśli

Tym razem...pomogła mi w powstaniu kolejnej kartki... kartki z przesłaniem...

Venus, która dzisiaj już czuje się dużo lepiej, uznała iż tak głębokiej myśli należy dokładnie się...przyjrzeć

aby być dobrze przygotowaną do dyskusji  
(A te o najlepiej prowadzi się o 5 nad ranem
)

Razem doszłyśmy do wniosku iż karteczkę należy zgłosić do wyzwania ScrapMap (w końcu jakby nie patrzeć powstała wg ich mapki )

A że wygląda prawie tak samo jak mapka z Projektu Wagi Ciężkiej w wyzwaniu Anniko więc zaryzykuję i zgłoszę ją także i tam

Kolejną kartkę, która też powstała dzisiaj chciałabym zgłosić do wyzwania w Diabelskim Młynie




bo czy jest coś lepszego niż... lusterko?

Myślę, że każda z nas - KOBIET ma lusterko zawsze pod ręką

To, które znajduje się na mojej kartce pokaże ZAWSZE twarz kobiety i... zawsze tej najpiękniejszej ;-)))



I już ostatnia na dziś...
Wielkanocna

 Kartka, kwiatek oraz napis zostały w całości zrobione "ręcznie"
wycinane, sklejane...
Po raz pierwszy okazało się, że NIEposiadanie dziurkaczy i wykrojników może być atutem ;-))) gdyż w ten sposób mogę zgłosić moje jajko na NIEBANALNE wyzwanie w Silesian Craft


Jej radosne kolory, kwiatek, przesłanie  "pachną" już wiosną więc...
leć karteczko, leć do Szuflady na wyzwanie WIOSNA

"Co znaczy "oswoić"?

- Jest to pojęcie zupełnie zapomniane - powiedział lis. - "Oswoić" znaczy "stworzyć więzy".
- Stworzyć więzy?
- Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować. Będziesz dla mnie jedyny na świecie. I ja będę dla ciebie jedyny na świecie. 
[...]
Lecz jeślibyś mnie oswoił, moje życie nabrałoby blasku. Z daleka będę rozpoznawał twoje kroki - tak różne od innych. Na dźwięk cudzych kroków chowam się pod ziemię. Twoje kroki wywabią mnie z jamy jak dźwięki muzyki. Spójrz! Widzisz tam łany zboża? Nie jem chleba. Dla mnie zboże jest nieużyteczne. Łany zboża nic mi nie mówią. To smutne! Lecz ty masz złociste włosy. Jeśli mnie oswoisz, to będzie cudownie. Zboże, które jest złociste, będzie mi przypominało ciebie. I będę kochać szum wiatru w zbożu...
Lis zamilkł i długo przypatrywał się Małemu Księciu.
- Proszę cię... oswój mnie - powiedział.
- Bardzo chętnie - odpowiedział Mały Książę - lecz nie mam dużo czasu. Muszę znaleźć przyjaciół i nauczyć się wielu rzeczy.
- Poznaje się tylko to, co się oswoi - powiedział lis. - Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół. Jeśli chcesz mieć przyjaciela, oswój mnie!
[...]
Ludzie zapomnieli o tej prawdzie - rzekł lis. - Lecz tobie nie wolno zapomnieć. 
Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś. 
 Jesteś odpowiedzialny za twoją różę."

Czasami gdy... przyjaciel zawodzi... w serduchu pozostaje pustka... ból... ale pozostają też piękne wspomnienia... i myślę, że pomimo smutku warto dać się oswoić...         choćby dla tych... wspomnień 

  Życzę Wam miłego wieczoru, kolorowych snów a dla tych, którzy zajrzą do mnie dopiero jutro

kawusia - prosto z Bali  


19 komentarzy:

  1. Piękne kartki :)
    Mały Książe to jedna z ulubionych moich książek
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Pierwsza karteczka jest bardzo ładna, szczególnie urzekł mnie kwiatuszek :) Druga kartka jest zmyślna :D A trzecia taka pozytywna! Bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Mały Książę'' to książka, dzięki której człowiek zaczyna się zastanawiać nad wieloma rzeczami, mimo, że napisana bardzo ,,łatwo'' kryje sens :)
    A kartki baardzo ładne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja w piątek wieczorem znalazłam tą książkę wsuniętą w kanapę, bo córcia czytała i nie sprzątneła..i sie zaczytałam znowu... a po kilku latach wiele do mnie inaczej przemawia.. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejsza ta z lusterkiem :-)
    Fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem kiedy i jak przyszedł mi do głowy... ale jak już się tam rozgościł to wydał się idealny ;-)))

      Usuń
  6. Widzę ze sie niezle rozkrecilas. Niezl, trening czyni mistrza. A "Ksiecia" uwielbiam, trzebaby bylo znalezc chwile na zaczytanie sie... Ale pewnie skonczy sie tylko na mysleniu o tym..,

    OdpowiedzUsuń
  7. Do "Małego Księcia" zaglądam czasem i ja, choć też nie jest to moja ulubiona książka. Podobnie jak Ty doceniam jednak urok prostych prawd życiowych zawartych w jej treści. Ładne kartki tworzysz. Pierwsza zauroczyła mnie połączeniem papieru i szydełkowej róży. Lubię takie niespodziewane kombinacje. :) W odpowiedzi na Twoje pytanie - już nie jestem podkołderkowa. :) Pomór blady zwalczyłam i mogłam zająć się powolnymi przygotowaniami do wiosny. Pewnie niebawem coś znów napiszę, jeno ogarnę się z bardziej przyziemnymi zajęciami dnia codziennego. :) Pozdrawiam serdecznie
    PS. Podrap proszę Venus za uszkiem w moim imieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym się nauczyć robić takie kwiatki sama... hmm.. może kiedyś ;-)))
      Czekam na wieści z Twojej pracowni ;-))) skoro się już tam rozgościłam to... brakuje mi wieści od Ciebie ;-)))

      Usuń
  8. Tak, lektura obowiązkowa nie bez przyczyny:)))
    Kartki bardzo pomysłowe, ale dziś piszę do kici:))
    Gratulacje Panienko, za docenione oczęta:)))Miziaki i głaski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mryyy... mryyy...
      miaauuu ;-)))
      Venusisko dziękuje za pieszczoty i miłe słowa... i uśmiecha się zalotnie do Jasia ;-)))
      Ja zaś uściski posyłam ;-)))

      Usuń
  9. też lubię Małego Księcia :)
    a te przytoczone przez Ciebie cytaty, to znam na pamięć

    pięknego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy je znają... są tak piękne... a co najważniejsze tak... prawdziwe...
      Oswajanie wiąże się z ryzykiem łez ale... czy nie warto zaryzykować??

      Usuń
  10. Cuda :) Zazdroszczę talentu :)
    Książka o tak! piękna w każdym calu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne prace!Spelnione sa rowniez wszystkie warunki-dziekuje za udzial w wyzwaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna karteczka :D osobiscie dodalabym jakis delikatny stempelek aby wzbogacic tlo, ale i tak jest super :D
    Dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :D Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki! Dziękuję za udział w wyzwaniu SM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Małego Księcia i czesto do niego wracam. Super kartka z przemyśleniem i setnencją..Super...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń