"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 19 lutego 2013

Zaklinacz wiosny i dziecięce marzenia

Pamiętam... pamiętam jak dziś a było to... było to 9go lutego roku 2013... ;-)))
Z filiżanką kawy w dłoni, z kotem na kolanach (dokładnie tak jak w tej chwili) Otwieram sobie stronę 123ScrapujTy przeglądam, tak bardziej pro-forma bo przecież wiadomo, że ja nic, nigdy, nigdzie i...
o mało monitora kawą nie oplułam...
Venus spojrzała na mnie z wyrzutem - przeprosiłam oczywiście - zrobiłam trzy głębsze wdechy i... spojrzałam jeszcze raz... a tam...
taki widok:

Osobą, która zaproponuje wytyczne do kolejnego wyzwania jest :

czyli ... Brujita

Myślicie pewnie, że się ucieszyłam... no bo skoro tyle miauczałam i żaliłam się, że nigdy nic nie wygrywam no to "w końcu, nareszcie"
No tak troszeczkę to się ucieszyłam, ociupinę... ale głównie to przeraziłam
No bo jak?? JA??!! ale co ja mam wymyślić - przecież później trzeba to jeszcze zrobić...
Kolejna filiżanka kawy, wdech, wydech... zamknęłam na chwile oczy, pogłaskałam Venus i...
OLŚNIENIE...


ZAKLINACZ WIOSNY ;-)))
 Tęsknotę za wiosną słychać prawie na wszystkich blogach na jakie zaglądam...
Chce nam się słonka, ciepełka... Chcemy zrzucić z siebie te tony ubrań, zobaczyć motylki, poczuć zapach kwiatków...

A cóż lepiej nadaje się na zaklinacza niż niespełnione dziecięce marzenie??
NIC
Byłam dzieckiem w tych czasach kiedy były jeszcze pochody majowe. Co prawda już te ostatnie ale pamiętam: barwne pochody, sukienki w które byłam na siłę ubierana (jako dziecko drzew i garażowych dachów nienawidziłam sukienek) watę cukrową, balony i... WIATRAKI... w sumie to wiatraczki... Miało je każde dziecko a ja... nie
Nie wiem dlaczego...
Bo to nie tak, że wredni rodzice nie kupowali dziecku zabawek... w końcu były lody i wata cukrowa i balony na pewno też... ale wiatraka... nigdy nie dostałam...
Później byłam już "za duża", później "za stara" a marzenia o wiatraku, te wciąż dziecięce, uparcie tkwiły gdzieś na dnie duszy ;-)))
Pewnie właśnie dlatego mój "zaklinacz wiosny" wygląda tak:



A zrobienie wiatraka to, jak się okazuje, wcale nie taka prosta - dziecinnie - sprawa...
No... może takiego małego... to pewnie łatwiej ale takiego co ma 170cm... będę się jednak upierała, że nie łatwa...
Papier prezentowy za lekki, nawet sklejony wciąż się wygina, gnie, leci...
Można byłodo środka tekturkę włożyć... no można było...ale to wiem teraz - jak zaczynałam... nie wiedziałam ;-))) Więc trzeba było kombinować, podklejać, z kotem walczyć No bo ona pomóc chciała, zajrzeć, zabrać co zbędne...


ale jak się zawzięłam to i zrobiłam i teraz mam ;-)))
są kwiatki, motylki, kolory - kręci się nawet (najczęściej przy pomocy Venus)



Póki co ma swoje miejsce koło okna... 

ale znajdę mu inne... bardziej "godne" miejsce ;-)))

Ciekawi mnie bardzo jak Wy zmierzycie się z wyzwaniem...
pochwalcie się także i tutaj...


W temacie wiosny będąc... całkiem nieśmiało przypominam o konkursie... lutowym
"Gdzie jest kotek" u Jasnej8 w Klubie Kota

Venus ukrywa się pod nr 29...
do faworyta jej daleko ale... każdy Wasz głos będzie dla nas miłą niespodzianką
Wiem, że mój wiatrak idealny nie jest ale jestem z niego tak dumna, że chciałabym go światu całemu pokazać... dlatego (choć to być może wbrew zasadom, których jeszcze nie poznałam) chciałabym go pokazać w Leniuszkowie gdzie też na wiosnę czekają z niecierpliwością


i jeszcze u Titani na Titania's Planet - moje życiowe orbitowanie międzyplanetarne
Zajrzałam tam kiedyś na chwilę i... zostałam... ale najczęściej pisząc posty nie wiem jeszcze, że się u niej chwalić nimi będę i... podlinkować...
Dziś nadrabiam a i Was do Titani na cotygodniowe zabawy zapraszam...

noo... starczy, starczy na dziś
zmykam ;-)))


Szybkiej wiosny życzę i
dużo ciepełka przesyłam Wszystkim, którzy do nas zaglądają

29 komentarzy:

  1. Venus jest prześliczna :) A wiosenne dekoracje cieszą oczy, tym bardziej, że u mnie znów atak zimy. Śnieżyca, ziąb - słowem: paskudnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niestety też... sypie śniegiem od kilku dni :(
      ale... nie traćmy nadziei - słonko kiedyś i nas odnajdzie ;-)))

      Usuń
  2. ja miałam wiatraczek :)
    ale nigdy taki duży ;) superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może dzięki temu, że taki duży i piękny, kolorowy, szybciej wiosnę "przykręci"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyzwania, a wiatraczki fajna sprawa, od zeszlego roku mam mozliwosc na nowo sie nimi bawic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja będę miała... Prezent na dzień dziecka mam już z głowy :P

      Usuń
  5. Niech Twój wiatraczek przywieje wiosnę!
    Wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam stersa czy w ogóle się nada - dziękuję za miłe słowa - motywują

      Usuń
  6. Wiatraczek cudny, kolory bardzo energetyczne, oby przywołał wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za fajny pomysł :D A wiatraczek, w zasadzie wiatrak - niesamowity !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność i radość ogromna po mojej stronie ;-)))

      Usuń
  8. Całkiem , całkiem pomysłowy ten zaklinacz wiosny...
    Już dzisiaj w pogodzie zapowiedzieli,
    że od przyszłego tygodnia idzie wiosna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu... z Twoimi słowami nadzieja przyszła ;-)))

      Usuń
  9. Wielki wiatrak to i wielkie fluidy za wiosna wysyła i szybko przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka też właśnie i myśl mi przyświecała przy jego tworzeniu ;-)))

      Usuń
  10. Wiatrak świetny :)
    Ja też jako dziecko nigdy nie miałam wiatraczka :(

    Głaski i drapania dla Venus :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas nadrobić stracone dzieciństwo ;-)))
      Venus na kolanach - mruczy na dowód wdzięczności za głaski ;-)))

      Usuń
  11. O kurka! świetny wiatrak, i co za wielkość :D Ja też chcę taki! ;-) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę wysłać... swój - podzielę się lub zrobię drugi ;-)))

      Usuń
  12. Ach,te wspomnienia z dzieciństwa :) Bardzo fajny pomysł z wiatrakiem,no i chyba przywoła wiosnę,bo podobno już nadchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu pięknie i wiosennie już :-D

    Zapraszam do siebie po nagrodę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))))
      tuptamy z niecierpliwością wyglądając listonosza

      Usuń
  14. Gratuluję tego sukcesu, a wytyczne pięknie opisałaś.. Bardzo podoba mi się Twoja opowieść o pochodach i wiatrakach. Swoją drogą, Twój jest po prostu ogromny!!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ on jest mega wielki... no to się natrudziłaś...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Marzanna w nowej formie :)Też mam juz dosyć tej zimy i tylko czekam na moment, kiedy bedzie mozna zostawić grube płaszcze w szafie :)

    i ja też pamietam wiatraczki z dzieciństwa - robiło się takie na patyku a potem to były wiatraczki na opasce na głowie :)
    aaaa, i pamietam, że zawsze mi sie podobały wiatraczki z kiermaszów ludowych z dni odpustowych - były takie kolorowe, z lekkiej barwionej kliszy - zawsze mnie to fascynowało :)

    miło, że dołączyłaś do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wiosenny wiatraczek! Mógłby zacząć już tę wiosnę powoli przywoływać :)
    pewne jest, że Twój wiatraczek przywołał moje miłe wspomnienia z dzieciństwa...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się bardzo, że mój "wiatraczek" przywołał tyle miłych wspomnień i wzbudził tyle pozytywnej energii...
    Bałam się tego wyzwania ojj bałam ogromnie...
    Dziękuję Wam z miłe słowa

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń