"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 6 lutego 2013

Mon amour - mon Paris

J'habite en Pologne, j'aime l'Espagne, je rêve de Paris


Dziś będzie o marzeniach...
Moje marzenia -wiadomo - podróże... ale jest jedno miejsce, które zajmuje szczególne miejsce... 
To miejsce to Paryż...
Tyle się o nim naczytałam, napatrzyłam...śniłam... 
Miasto zakochanych, miasto świateł, miasto alabastrowych kamienic, miasto sztuki i malarzy...
Po prostu... Paryż


Tym razem postanowiłam spróbować czegoś nowego...
Niezbyt pewnie się czułam w przyklejaniu kawałków papieru... tak se - tak jakoś- tak bez celu ;-)))
Dlatego cieszę się, że znalazłam mapkę na ILS'ie - pomogła mi trochę ogarnąć kawałki papieru... 


i wyszło to tak





A skoro Paryż to zgłaszam moją pracę na Lemonade Challenge - odwiedzamy Paryż 

Początkowo było... tak...schludnie...tak... mało ciekawie...
Venus szybko uznała, że coś z tym trzeba zrobić...
A Paryż to też rogaliki i...café au lait ;-))) więc kocisko niewiele myśląc przeszło się... najpierw po mojej kawie później po mojej pracy ;-)))
Mnie się efekt spodobał... a Wam??

8 komentarzy:

  1. Lubię Paryż , ale jakoś nie miałam okazji w nim być.
    W ogóle Francja mi odpowiada tak jakoś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba mieć ogromną wrażliwość , aby będąc tam na miejscu dostrzec tę aurę i romantyzm , którym karmią nas ,broszury ,legendy ,filmy i książki o Paryżu .Czasem rozczarowuje przeciętnego Kowalskiego , podobnie jest z Wenecją . Lecz kto potrafi wejrzeć głębiej , dostrzec duszę tego miasta , zapewne się zachwyci :)
    Ja mam miejsce w sercu które należy do wszystkiego co France ;) Mam więc nadzieję że mój nowy blog i kolekcja , będą Ci miłe bo to będzie : ( już się dzieje )
    ...
    bel intérieur de ajm

    OdpowiedzUsuń
  3. Wenus, którą widziałam w Luwrze nie zostawiała takich ślicznych śladów stóp jak Twoja:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... Paryż to miasto, w ktorym mogłabym mieszkać. Jeśli miałabym zmienić miejsce zamieszkania to byłby to właśnie Paryż! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę:)
    Życzę Ci żeby udało ci się tam pojechać bo ja zakochałam się w tym mieście od pierwszego postawienia tam stopy!:))
    A Venus pięknie przyozdobiła paryski kolaż:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z chęcią bym pojechała do Paryża, choć moim marzeniem nade wszystko jest Lizbona. Właśnie sobie czytam książkę "Podróż do miasta świateł", to Paryż z czasów belle epoque. Bardzo lubię też film Woody Alena "O północy w Paryżu". Do takiego Paryża aż wzdycham. Twoja praca jest śliczna. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz nawet Twój kociak chciał artystycznie poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci więc podróży do Paryża :)
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kwiatki proszę bardzo :) Jak zrobisz, daj znać, chętnie obejrzę :)

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń