"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 3 lutego 2013

Miłość to nie pluszowy miś...

Walentynki zbliżają się nieubłaganie...
Nie lubię tego... święta Nigdy nie lubiłam.
Komercyjnie napędzane sprawia, że czujemy się w "obowiązku" wyznawać wielką miłość...
A przecież

"Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty.
To też nie diabeł rogaty.
Ani miłość kiedy jedno płacze
a drugie po nim skacze.
Miłość to żaden film w żadnym kinie
ani róże ani całusy małe, duże.
Ale miłość - kiedy jedno spada w dół,
drugie ciągnie je ku górze..."

No ale skoro się zbliża i skoro wszędzie dookoła zaczynają królować serduszka to... i u mnie powstała słodka karteczka ;-)))
Karteczka powstała wg mapki na Our Crative Corner gdzie bardzo lubię zaglądać


zaś kolorki podpatrzyłam w ScrapGangu
Lubię prostotę może dlatego mapka tak bardzo przypadła mi do gustu

 
Karteczka będzie międzynarodowa ;-)))
Zgłaszam ją także na wyzwanie Creative Ideas - San Valentin


 Moja karteczka ma 3 kolory, 3x po 2 kartoniki ułożone w dwóch rz, 2 serduszka, 2 kwiatki, i 2 zaimki  i dlatego też zgłoszę ją na wyzwanie  3+2 na blogu Galerii Rae 










Czas na sen... to był długi weekend... całkiem przyjemny ale pracowity ;-)))
Venus już się ułożyła u mojego boku ;-)))


Kolorowych snów i miłego, twórczego tygodnia dla Wszystkich
Niech będzie radosny i optymistyczny ;-)))

24 komentarze:

  1. Jak słodko razem śpicie! Karteczka urocza. Też cenię sobie prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne te Twoje przedWalentynkowe przemyślenia. Taka to heca from USA :D Wielu ludzi jednak bierze w tym udział świadomie , albo mniej świadomie . Ja myślę że święto miłości i tych którzy w ogóle są zdolni do miłości ... jest potrzebne . Więc 14 możemy świętować Miłość przez duże M , a nie dzień zakochanych :) I'l Happysad , a ten tekst wyjątkowo :...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może i te Ci się spodoba... chodzi mi po głowie od dawna...
      http://www.youtube.com/watch?v=cWwg-YSqF_U

      Usuń
  3. A moje kociki i owszem do łóżeczka chętnie wskakują ale śpią tylko "w nogach" ....
    Wenus to dopiero milusi przytulasek :-)))

    Walentynek nie lubię ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wiersz na Walentynki :-)
    Jaki z niej przytulasek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc, ja śpicie wtuleni w siebie- jakbym widziała siebie z moim Jąkisiem...
    Kartak słoda, pastelowa, spodoba się temu, kto ja otrzyma:)
    A do walentynek mam zgoła inne podejście- każdy dzień jest dobry na to, by okazać miłość i pozytywne nastawienie do świata!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venusisko zawsze z panią, u pani albo chociaż koło pani (tak żeby łapkę można było położyć-dotknąć) śpi. A już szczególnie w nocy... Przyznam, że ja bez niej też zasnąć nie umiem ;-)))
      Podobnie jak Ty Marto uważam, że miłość należy okazywać codziennie...w małych, zwykłych gestach Nie raz w roku robiąc przy tym wielki cyrk ;-)))

      Usuń
  6. Śliczna karteczka, bardzo pomysłowa!
    Bardzo dziekuje za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te ostatnie zdjecie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Venus rzeczywiście bardzo przytulajska :))
    Moja Kiciata przytula się w nocydo moich nóg tylko wtedy gdy przestają grzać kaloryfery, a na dworze robi się zimno. W innym czasie śpi w bardzo różnych miejscach - tylko ona wie dlaczego akurat tam i wtedy :))

    Kartka bardzo ładna - też lubię prostotę i minimalizm :))
    Walentynek nie cierpię. Uważam, że miłość wyznaje się codziennie (niekoniecznie słowami), a robienie tego na pokaz "z pompą i paradą" mnie drażni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muy bonito trabajo y muy bonito gato.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  11. Es una tarjeta muy bonita!!! muchas gracias por participar con nosotras en CIC, besitos

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, delikatna kartka, na pewno kogoś ucieszy :)
    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. que bonita y dulce tarjeta!!!!! me encanta la combinacion de colores..
    gracias por acompañarnos en CIC!!!

    saludiTos!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa i pomysłowa kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. que linda tarjeta, y nos da gusto tener chicas nuevas por nuestro blog, gracias por participar en Creative Ideas

    OdpowiedzUsuń
  17. Linda tu tarjeta, suerte en el reto, un abrazo!!!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń