"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 7 lutego 2013

Pastelowa Miłość


"Kto chce, bym go kochała, nie może być nigdy ponury
i musi potrafić mnie unieść na ręku wysoko do góry.
Kto chce, bym go kochała, musi umieć siedzieć na ławce
i przyglądać się bacznie robakom i każdej najmniejszej trawce.

 

I musi też umieć ziewać, kiedy pogrzeb przechodzi ulicą,
gdy na procesjach tłumy pobożne idą i krzyczą.
Lecz musi być za to wzruszony, gdy na przykład kukułka
kuka lub gdy dzięcioł kuje zawzięcie w srebrzystą powlokę buka.

Musi umieć pieska pogłaskać i mnie musi umieć pieścić,
i śmiać się, i na dnie siebie żyć słodkim snem bez treści,
i nie wiedzieć nic, jak ja nic nie wiem, i milczeć w rozkosznej ciemności,
i być daleki od dobra i równie daleki od złości."

                                                                         Pawlikowska-Jasnorzewska Maria


No tak... nie da się przejść koło Walentynek obojętnie... choćby się nawet chciało...
Postanowiłam więc, że nie będę się buntować...tym bardziej, że wysypał się prawdziwy worek z walentynkowymi wyzwaniami... a jak postanowiłam... to zrobiłam jeszcze jedną karteczkę ;-)))



Jest to kolejny lift kartki Doroty_mk tym razem ogłoszony przez Scrapgang

 


Zrobiłam taką karteczkę jaką sama chciałabym dostać... Delikatną, pastelową, obsypaną kwiatkami -pachnącą wiosną...

Pierwsze dostrzegłam wyzwanie na  Stampin' Royalty -Valentines/Love!



 a ponieważ słoneczne refleksy tak pięknie odbijają się w kryształowym serduszku to zgłaszam ją do FYI Challenge #39 na  For Your Inspiration 










  

- Powiedz mi jak mnie kochasz.
- Powiem.
- Więc?
- Kocham cie w słońcu. I przy blasku świec.
Kocham cię w kapeluszu i w berecie.
W wielkim wietrze na szosie, i na koncercie.
W bzach i w brzozach, i w malinach, i w klonach.
I gdy śpisz. I gdy pracujesz skupiona.
I gdy jajko roztłukujesz ładnie -
nawet wtedy, gdy ci łyżka spadnie.
W taksówce. I w samochodzie. Bez wyjątku.
I na końcu ulicy. I na początku.
I gdy włosy grzebieniem rozdzielisz.
W niebezpieczeństwie. I na karuzeli.
W morzu. W górach. W kaloszach. I boso.
Dzisiaj. Wczoraj. I jutro. Dniem i nocą.
I wiosną, kiedy jaskółka przylata.
- A latem jak mnie kochasz?
- Jak treść lata.
- A jesienią, gdy chmurki i humorki?
- Nawet wtedy, gdy gubisz parasolki.
- A gdy zima posrebrzy ramy okien?
- Zimą kocham cię jak wesoły ogień.
Blisko przy twoim sercu. Koło niego.
A za oknami śnieg. Wrony na śniegu.
                                                        Konstanty Ildefons Gałczyński


Zgłaszam ją do:
"Miłość jest darem" na 13arts
"Z sercem" na Rapakivi
"Walentynki" na sklep-ewa


15 komentarzy:

  1. Jeszcze Walentynek nie ma a tu tyle miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie- co będzie ,kiedy nastaną, skoro juz teraz tyle miłości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak romantycznie u Ciebie... Moje ulubione wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca na nasze wyzwanie :) pozdrawiamy
    dziękujemy za udział w zabawie na blogu sklepu ewa-pl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przeglądałam wyzwanie i wszędzie walentynkowo. Chyba sama się skuszę na poczynienie czegoś :) Fajna ta Twoja kartka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogi i za miłe słowa- też tak jak Ty zaczynałam, ale to nie znaczy, że jestem w tym dobra- każdy jest dobry w swoich pracach, bo odzwierciedla swoją tożsamość- shdowboks zrobiłam po raz pierwszy- też tak potrafisz; pudełko po czekoladkach, albo jakiekolwiek i wypełniasz wedle uznania- robisz coś w rodzaju "karteczki" w pudełku, ale elementy naklejasz warstwowo na kostkach 3d- spróbuj, a przekonasz się, że nie taki zły wilk jak go malują Pozdrawiam ciepło i trzymam kciuki :) (uda się!!!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zapachniało wiosną!
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a pretty card! Thanks for joining us at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  10. Walentynkowa i jednocześnie wiosenna :) Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, beautiful card. Great job! I love the photo with the cat in it. Very sweet. Thanks for joining us this week at FYI.

    Regina, DT
    http://cardsbyregina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fun card! thanks for joining in with FYI!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely card! Thanks for playing at FYI!

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń