"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 8 lutego 2013

Kropki, kropeczki



Mówiłam Wam, że lubię kropki??
Pewnie, że mówiłam i to na pewno nie jeden raz ;-)))
Z tej miłości do kropek powstało puzderko... może na biżuterię??


Puzdereczko chciałabym zgłosić do wyzwania Kreatywnego Pola
Miały być dwa rodzaje kropek...
Jedne rzucają się w oczy od razu - białe na czerwonym tle... Drugim trzeba się przyjrzeć bliżej - to kropeczki na listkach ;-)))


Puzdereczko zostało poddane atestom i drobiazgowej kontroli po czym... zostało dopuszczone do użytku choć... przyznam, że musiałam dopuścić się małej... korupcji i przekupstwa


Musiałam obiecać, że nie będę się kręcić podczas pisania wieczornego posta i... nie będę przeszkadzać w...drzemce


 A pozycje do spania można przyjmować najróżniejsze...
Można tak:


ale można też i... tak:



Nie sprawdzałam ale... Venus śpi już tak od... dłuższego czasu więc... chyba jest wygodnie...


Ból głowy, który towarzyszy mi już od tygodnia ostatnio stał się nie do zniesienia... Więc zrobię sobie weekend od klejenia, wycinania i plecenia... Od komputera też...
Życzę Wam radosnego weekendu, słonka w duszy i ciepełka w serduchu

13 komentarzy:

  1. dzięki :) odpoczywaj i przegoń ten ból

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham kropki:) Puzderko urocze, a kot słodziutki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boli Cię głowa? Może spróbuj zasnąć w pozycji Venus, jej to wyraźnie dobrze robi:)) Właśnie chcę wrzucić fotki Jaska przy kompie:)) Co jest z tymi kotami? Jakieś pokrewieństwo dusz, czy co? :)))
    Kropki fajowe:)))
    P.S. A tak poważnie, bólu głowy współczuję, niech minie jak najszybciej:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kropki :-)
    A Venus jest niesamowita , tak spać ?? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna pozycja kotki:) Pudełko urocze! Odpoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kropki i koty (a szczególnie kotki). :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny - oczywiście zapraszam częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko również uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele osób narzeka ostatnio na straszny ból głowy..moze to jakieś zmainy ciśnienia...przesilenie zimowo-wiosenne...kot rozbawił mnie do łez...u mnie czasem Rysiek tak się wtuli,ze nie darady pisać:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie!-jakby powiedział Janek-jak ta Venus śpi!
    na głowie?
    A kropeczki... też lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Muy bonita la caja de lunares.
    Tu gato es un amor.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za piękne życzenia:-) :-) jej kotek jest taki słodki:-) trochę Ci zazdroszczę bo ja zwierzątka mieć nie mogę:( a koty kocham:-) pudełko genialne:-) uwielbiam pudełka a to jest ekstra:-) na ból głowy najlepsze jest spanie(jak dla mnie zawsze pomaga):-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kropeczki Cię wymęczyły.
    Wypoczywaj!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kropki ach te kropki ;) bardzo fajne pudełeczko ;) A Twój kociak to niezły gimnastyk ;)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń