"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 11 lutego 2013

Karnawał w...

"Dalej w tany moi mili
Byśmy w tancu się zgubili
Do tanga i do oberka:
Ona skromna, a on zerka.
I zagląda słodko w oczy
Toć karnawał przecież kroczy!
Tańczmy, mamy bal!
[...]
By wytańczyć wszystkie żale,
By się cieszyć w karnawale
Aby w duszy lekko było,
By radośniej , bardziej miło."
        Wiersz  członków KBL 


Dziś będzie o karnawale i mojej miłości do wachlarzy ;-))) 

 

W wachlarzach zakochałam się w Hiszpanii... Z każdej wyprawy wracałam do domu z wachlarzem i kubeczkiem ;-)))
Wachlarze ozdabiały moją ścianę a kubeczki cudownie sprawdzały się podczas wizyt przyjaciół

 

 Z wierności do tej miłości... powstał mój wachlarz ;-)))



 
 Bo karnawał to... bal... a czyż dama na bal może iść bez wachlarza??


Jak zrobić taki wachlarz wyczytałam u Ani...
Niesamowicie zdolna Istota, która swoim talentem chce się dzielić...
Do zrobienia wachlarza użyłam resztek czarnej koronki i czerwonej wstążki więc w sam raz nadaje się do wyzwania w Scrap-Ścinkach Karnawał w Rio ;-)))
i jeszcze  na Our Creative Corner - Party Like It's Mardi Gras 


I think it's Venice - Venice Carnival ... Carnival is a ball ... and to the ball a lady can not go without a fan
A tak wygląda karnawał w Hiszpanii... w małej wiosce na końcu świata... pomiędzy oceanem a polami pachnącymi pomarańczami i truskawkami
 

"Bal to najdłuższy na jaki nas proszą,
nie grają na bis, chociaż żal,
zanim wiec serca upadłość ogłoszą
na bal, marsz na bal"





 
"Niech żyje bal!
Bo to życie to bal jest nad bale!
Niech żyje bal!
Drugi raz nie zaproszą nas wcale!
Orkiestra gra!
Jeszcze tańczą i drzwi są otwarte!
Dzień warty dnia!
A to życie zachodu jest warte!"













Miłego tygodnia dla Was Wszystkich
Kolorowych snów i radosnego dnia - każdego dnia

9 komentarzy:

  1. Kto się bawi to się bawi, a niektórzy muszą do pracy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta młodziutka, szczuplutka hiszpanka na pierwszym zdjęciu, to Ty? :)
    Wachlarz śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano ja ;-))) w nie tak dawnej przeszłości ;-)))

      Usuń
  3. This is fabulous, and a wonderful interpretation of the Challenge, thankyou for joining us this week at Our Creative Corner.
    Smiles:)
    Sue

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a gorgeous fan! Great interpretation of the challenge. Love those black roses on top of the fan.
    Thanks for playing along with us at Our Creative Corner this week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wachlarz :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap Ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dziękuję za udział w Ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ścinkowym.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń