"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 15 lutego 2013

Gdzie jest kotek ??

Kotek tradycyjnie... śpi na mojej lewej ręce ale...
ale Jasna8 z Klubu Kota znów zorganizowała konkurs a my konkursy baaardzo lubimy 
Venus dziś pięknie zapozowała więc... spróbujemy szczęścia po raz kolejny ;-)))


Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie ?
 Na swoim blogu zamieścić:   

  1. baner z linkiem do Konkursu
  2. wpis 
  3. informacja o konkursie   
  4. zdjęcie biorące udział w Konkursie

Na maila klubkotajasna8@gmail.com bardzo proszę przysłać  :   
- zdjęcie :   
   zdjęcie w wersji jeden kot albo kilka
 - jest to równoznaczne z pozwoleniem
    na wykorzystanie tego zdjęcia do celów konkursu 
 - link do  swojego wpisu na blogu
 
Grono obserwatorów mojego bloga się powiększa.... a każda nowa duszyczka sprawia mi naprawdę ogromną radość...
Dobrze, że jesteście!! 
 
 
 
 Życzę Wam kolorowych snów... i miłego weekendu...

11 komentarzy:

  1. Prawdziwa Venus :-)
    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie, jestem nim zauroczona!:)))
    Powodzenia życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... konkurencja ogromna ;-)))

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcie, jakie kolory i te piękne oczy ... bardzo ciekawe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kradnę jeden uśmiech :) ps. czekam na maila od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Pamiętam... pamiętam... ;-)))

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Venus z okazji Dnia Kota:-) niech twoja pani w moim imieniu da ci jakiś smaczny kąsek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus ślicznie dziękuje...
      Ona codziennie ma dzień kota - Paskuda ;-)))

      Usuń
  6. Nigdy!!
    Zawsze jest w nich miłość ;-)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń