"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 3 lutego 2013

Dzień Pozytywnego Myślenia

"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy.
Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie, je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu na­przeciw"

Podczytałam u Marty, że dziś dzień Pozytywnego Myślenia więc i ja się pozytywnie nastrajam choć za oknem znów zimno...


Venus zakochana znak, że wiosna już blisko ;-)))











a skoro tak to zaprosiłam ją już do domu















Nigdy jakoś nie udało mi się uchować żadnej prymulki... no ale skoro dziś myślimy pozytywnie... więc mam nadzieję, że ta żyć będzie długo i szczęśliwie ;-)))




Tworze... kilka rzeczy na raz... Jedne się suszą... innych jeszcze pokazać nie mogę...
W przerwie... postanowiłam przemeblować pokój... Nie lubię rutyny...  ;-)))
Mój "nowy pokój" baardzo mi się podoba... kilka mebli zostało z niego wyproszonych i od razu zrobiło się więcej miejsca tylko... nie mam gdzie poustawiać książek :(
Venus całe zamieszanie postanowiła...przespać
Do efektów musi się przyzwyczaić... na razie chodzi i niucha... ogląda i ocenia... Sprawdza czy w nowym układzie wciąż można nabroić czy już trochę mniej ;-)))


Skoro zaczął się luty spróbuję podsumować styczeń...Moją stronę odwiedzono dokładnie 1000 razy... 13 osób zechciało dodać mnie do obserwowanych (Każda z Was to duża radość i wciąż ogromne zaskoczenie dla Mnie) - dziękuję Wam za to, że jesteście.
Dostałam 3 wyróżnienia ;-)))
Brałam udział w kilkunastu wyzwaniach - w żadnym nic nie wygrałam ;-))) podobnie rzecz się ma z Candy W nagrodę (dużo cenniejszą jak dla mnie) poznałam Wasze blogi, Wasz świat i Waszą sztukę...

DZIĘKUJĘ za to że pozwoliłyście mi Was poznać, że pokazaliście mi swój świat, udzielałyście rad kiedy były one potrzebne, obdarzyliście miłym słowem...

Choć bloga założyłam w zeszłym roku to tak naprawdę jego życie zaczęło się w styczniu - dzięki Wam ;-)))

"Jest ta­ka wdzięczność kiedy chcesz dziękować

lecz przys­ta­jesz jak ga­pa bo nie widzisz komu

a prze­cież sam nie jes­teś płacząc po kryjomu "
                                                                                            ks. Jan Twardowski

6 komentarzy:

  1. Mogę dzisiaj pozytywnie myśleć , bo słońce świeci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulam dzień, według zaleceń, a Jasiek bardzo chciał przytulić Wenus:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś jakiś ten dzień mało pozytywny jak dla mnie. Zmarzłam na porannym spacerze z psem, a teraz najlepiej mi z książką pod kocem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja kocia jest ... bardzo miła atmosfera u Ciebie , będę zaglądać ...:-)
    Miłego wieczorka :-)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Venus jest kotkiem przecudnej urody!:))) Troszkę mi przypomina mojego Gacusia;)
    Życzę jeszcze wielu interesujących odwiedzających:))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kotka, ja na razie też myślę pozytywnie, został mi jeszcze tydzień wolnego od pracy:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń