"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 18 lutego 2013

Dzień kota, kartka i...





Dziś Venus ma swoje święto ;-)))
Życzeń z tej okazji było więcej niż... na Walentynki...
Czy powinnam być zazdrosna??










Poranne lenistwo


Kot, który nigdy nie chodzi po stole ;-)))


Popołudniowe lenistwo 


Ciężka praca w kontroli jakości


no i oczywiście... zasłużony odpoczynek ;-)))


Kto miał święto ten je miał... 
Ja poczyniłam dziś...( porządki no ale o tym ciii... bo się wyda, że przez kilka ostatnich dni byłam na etapie "nie chce mi się") ;-)))
No więc poczyniłam dziś karteczkę i... niespodziankę, którą pochwalić się jeszcze nie mogę

Karteczkę wg mapki na Our Creative Corner
Moja interpretacja mapki wygląda tak:





Niektóre kartki powstają w  celu...
A niektóre cel zyskują kiedy powstaną



Tak właśnie było z tą karteczką...
Nie bardzo wiedziałam JAK ma wyglądać... No niby jest mapka ale... co dalej...

Papier, nożyczki, klej i... kartka powstała sama...

A jak powstała to... szepnęła do mnie, że chciałaby pójść do kogoś komu teraz potrzeba dużo siły, wsparcia i poczucia, że nie jest sama i że jutro będzie nowy dzień a wraz z nim... nowa nadzieja ;-)))

Jutro pójdzie w świat... Może zaniesie uśmiech ;-)))


A już całkiem na koniec... pochwalę się ;-))) 
(ciekawe czy jest dzień chwalipięty?? )
pochwalę się co przywędrowało do mnie w sobotę...


Jeszcze pachnie nowością ;-)))


Oswajam się z nią...
Otwieram, oglądam, czytam...
Decoupage...
ehh... podziwiam u Was ale... zanim jeszcze założyłam bloga zakochałam się w nim...
Na razie...
Oswajam się...
i wyobrażam sobie, że już niedługo... za chwil kilka zrobię takie:



Uff... dobrnęliśmy do końca ;-)))
Dziękuję za Waszą cierpliwość ;-)))

Przypominam jeszcze (korzystając z okazji) że od jutra u Jasnej8 zaczyna się losowanie w konkursie "Gdzie jest Kotek"
nam przypadł nr 29 ;-)))
Zapraszam do głosowania... 
A Wszystkim Zaglądającym życzę Miłego Poniedziałku i Radosnego Tygodnia

15 komentarzy:

  1. masz cudnego kociaka:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhmm... wiem...
      Gadzinę czasami bym udusiła ale... cóż - uwielbiam ją nad życie ;-)))

      Usuń
  2. Ech... Venus jest przecudna i straszne przypomina mi mojego Gacusia, nawet ma podobnego białego maza na burych pleckach:))
    A kartka jest niesamowita!:))
    Pozdrawiam poniedziałkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobieństwo też dostrzegłam... Przejawia się ono chyba również w umiłowaniu do brojenia ;-)))

      Usuń
  3. Bardzo fajna wyszło Ci karteczka .
    Zdolna jesteś .
    Głoski dla Venus :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Venus słodko zamruczała przeciągając się - głaski zostały przyjęte ;-)))
      Dziękujemy :*

      Usuń
  4. Karteczka bardzo ładna :), dziewczęca taka :). Venus to pracowity kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tiaa... pracowity... oj pracowity... w brojeniu nie ma sobie równych ;-)))
    A karteczka... może dlatego taka, że ma misję do spełnienia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszła Ci ta kartka:-) a co do książki sama chętnie bym do niej zaglądla:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie tylko na zaglądanie mam odwagę... muszę jej jeszcze troche nazbierać zanim zdecyduję się kleje kupić... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wyglądacie prześlicznie, Dziewczyny :)

    Z okazji Dnia Kota Kaziunia zawsze dostawał porcję dodatkowych smakołyków. W tym roku Dzień Kota był smutny. Ale nie tracę nadziei, że wiosną coś miauczącego pojawi się u mnie...
    A karteczka - przepiękna. Wyjątkowo urocza, pozytywnie nastrajająca do swiata. Człowiek się spontanicznie uśmiecha, widząc te blond loczki i słodkie butki w różowym kolorze :)

    Cóż, zestawiając Twój u mnie komentarz z treścią niniejszego posta, coś mi zaczęło świtać... ale nie będę się cieszyć na zapas :) Rzecz jasna, zaraz mailem puszczę adresik. Zrobiłabym to wcześniej, ale dopiero dziś mogłam siąść do komputera.
    Pozdrawiam ciepło,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. The little doll is such a fun element! Sweet card!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny portret Twój i Wenus :-D
    O reszcie nie wspomnę ;))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń