"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 30 stycznia 2013

Woody with a button


Kolejna karteczka...
Tym razem chciałam się zmierzyć z wyzwaniem na Our Creative Corner i żeby nie było "tak jak zawsze" wymyśliłam sobie, że zrobię kartkę typu swing...
Ojjj nie było to wcale łatwe... I nie mówię tu o mierzeniu i wycinaniu bo z pomocą przyszedł mi kurs Justyny z Karteczkowo ale o obklejaniu i dodatkach...
Moje rozkojarzenie sprawiło, że kilka razy musiałam odklejać i przyklejać elementy. Ogólnie z efektu zadowolona nie jestem choć... jak na pierwszy raz myślę, że nie jest najgorzej...







 Dwa najważniejsze warunki zostały spełnione... element drzewa (struktury, kory, koloru - wg interpretacji) i guzik.
Guziki miałam w domu... brązowe, cieniowane... prawie jak...drzewne ;-)))










A oto bohaterka wieczoru 


a na niej urodzinowy tort z lakierową polewą 

Dziś cały dzień pada... Szaro, buro i ponuro więc i karteczka niestety oświetlenie miała fatalne :(


Ostatnio wszyscy się uparli na guziki... Ich zapas, dziedziczony jeszcze po babci, po woli się kończy ale... w pewnym miejscu Wrocławia jest ich kilka - wmurowanych - więc jeśli chcielibyście je zobaczyć to na pewno tam będą a nawet agrafka ;-)))





Zimowa chandra dopada także i mnie...
Nie lubię zimna, tych wszystkich warstw grubych ubrań, deszczu za oknem, braku słońca i kolorów
 Latem nałapałam słonecznych promieni, przesączyłam przez chmurkę aby zachować tylko ciepło bez wilgoci ;-))) dzisiaj... przesyłam je Wam... życząc... szybkiej wiosny ;-)))


10 komentarzy:

  1. gracias por pasar por mi blog y tu comentario, te interesaria hacer un intercambio conmigo de material de scrap? un saludo Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, me gustaria mucho hacerlo... el problema es q mi "material de scrap" es el rest de todo... No tengo todavia ni buen papel, ni extra cositas...
      Te interesa algo especial?? Puedo buscar para Ti ;-)))
      Un saludo Guapa

      Usuń
  2. Świetna karteczka !:) torcik przesłodki:-) mmniam:) sama chciała bym dostać taką na urodziny:-) kochana też czekam razem z Tobą niecierpliwie na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is definitely the heroine of the day! Your woodgrained card is beautiful. You've certainly drawn all the elements of the challenge together so well and the buttons you chose are perfect. Love the glossy accent cake as well. :) Nicely done and here's to wishing you much sunshine very soon.

    Thank you so much for sharing your creativity with us at Our Creative Corner. Best of luck and we'd love to have you visit again next week!
    Lisa xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks very much for your kind words. I am delighted that you liked the card as i wasn't sure myself what to think of when i was creating it .. I am a big fan of new challenges, Kind regards ..

      Usuń
  4. No, moja droga.. PODZIWIAM! Ja do dziś się nie odważyłam na swinga! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, dziękuję za miłe słowa:))
    Wiesz, ja też nie przepadam za zimą. Wolę już letnie upały.
    " I myślę sobie , ta zima kiedyś musi minąć, zazieleni się , wyrośnie parę drzew..."
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka! Bardzo pomysłowo się rozkłada. A co do zimowej chandry, to uszy do góry! Jeszcze tylko niecałe dwa miesiące i będzie wiosna, przynajmniej w kalendarzu.
    Dzięuję za udział w moim candy. Losowanie już jutro!
    Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful card! Your woodgrain is great, and I love your whimsical cake. Thanks for playing along with us at Our Creative Corner!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie guziki , mam jeszcze wielki pojemniek , ktory został mi po mammie z guzikami :))
    a w którym miejscu jest ten guzior ??
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń