"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 29 stycznia 2013

Urodzinowo

"Życzę Ci dobrego dnia,
dnia bez gonitwy i stresów,
dnia, w którym słońce czas odlicza
i nikt nie wylicza sukcesów.

Życzę Ci odwagi
być sobą, bez zakłamania i picu,
unieść się dumnie ponad krzesło
i pewnie wziąć udział w życiu.

Życzę Ci słońca i deszczu,
na przemian, żeby się nie nudzić,
kiedy Ci słońca będzie za wiele,
to deszcz Cię może ostudzić."






Sezon urodzinowy uważam za... otwarty ;-)))
To na pewno nie ostatnie urodzinowe karteczki... będą się przeplatać w krótkich odstępach czasu Dziś pokażę Wam dwie...
Pierwsza "doniczkowa" powstała dzięki Kartkomani, która umieściła kursik na Scrap Pasji i jeszcze prywatnie cierpliwie wytłumaczyła mi co i jak ;-)))


 Karteczka składa się z doniczki i bukietu, na którym zapisać można najpiękniejsze życzenia. 



Robiłam je z myślą o urodzinach w Scrap Butiku i wyzwaniu, które z tej też okazji ogłosili...
Choć kartka była pracochłonna ze względu na przyklejanie kwiatków, listków, i piórek (a o te ostatnie trzeba było walczyć z Venus gdyż bardzo jej się spodobały)

to jednak najwięcej kłopotu przysporzył mi... guzik ;-)))
Guzik, który był wymogiem wyzwania jednak nijak pasował mi do całości...

Myślałam, myślałam

aż wymyśliłam!!
Skoro rzeczony Guzik "
Nie musi być to główny element pracy, może być tylko dodatkiem lub elementem tła." więc stał się elementem kwiatka ;-)))
Eureka!!
Jest też druga karteczka ;-)))
Ta została zainspirowana przez Diabelski Młyn jako

"Życzę Ci fantazji,
ozdób Twe niebo skrzypcami,
zatańcz ze szczęścia na ulicy
i marząc rozmawiaj z kwiatami.

Życzę Ci kolorów,
czarownych barw wesołej tęczy,
barw letnich pachnących ogrodów,
czegóż można chcieć więcej?

Życzę Ci dobrego jutra,
przyjaciół, szczęścia, zapału, uporu,
dużo czasu, pewności siebie,
podróży, pieniędzy i humoru."



 "Życzę Ci miłości
takiej normalnej głębokiej i szczerej,
ona Ci spełni te wszystkie życzenia
i tego Ci życzę Aniele."






Choć karteczki mają swoich odbiorców i wyzwania, na które je zgłaszam to... życzenia są dla Was Wszystkich tutaj zaglądających... Bez żadnej specjalnej okazji. Po prostu... za to, że jesteście ;-)))

15 komentarzy:

  1. Ale się życzeniowo zrobiło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za te życzenia bez okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne karteczki i jakie miłe życzenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki wyszły pięknie :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są:) i życzenia też fajne:) A ja to bym chciała już tyle stokrotek na trawniku co na tej karteczce jest. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za karteczke stoi juz na poleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, kwieciste karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za życzenia bez okazji :))
    A karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no piękne są. te stokroteczki mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki zjawiskowe! Jestem pełna podziwu, tym bardziej, że nie mam pojęcia, jak robi się takie cuda. Po prostu fenomenalne. Odbiorcy na bank są zachwyceni.
    Zresztą któż by nie był, skoro kartki aż tak śliczne i do tego własnoręcznie zrobione?
    Kwiatuszki mnie oczarowały totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne karteczki - dzielnie się wywiązałaś z zadania.
    moja faworytka to pierwsza - wrecz buzuje tymi stokrotkami. wiosna nadchodzi!

    i jeszcze mam małą prośbę: czy w postach, które linkujesz do naszego TW możesz dać jakąś wzmiankę (link) o zabawie. Byłoby miło. Dzięki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń