"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 26 stycznia 2013

Tee Time

... zdjęcie z zasobów sieci...



Sobotni wieczór... czas na relaks i herbatkę ;-)))
Normalnie byłaby to kawunia ale dziś zaliczyłam już 5 więc chyba mi wystarczy...
Tak więc z herbatką i Venus na kolanach nadrabiam zaległości i uciszam wyrzuty sumienia...










Ostatnio pochwaliłam się Wam, że dostałam dwa wyróżnienia Pochwaliłam się i... na tym poprzestałam. Nie, nie zapomniałam, że należey wytypować kolejnych wyróżnionych po prostu... wybór jest taki trudny że zgodnie z mottem życiowym mojej ukochanej bohaterki Scarlet O'Hara z Przeminęło z Wiatrem uznałam iż "Pomyślę o tym jutro" ;-)))
Pomyślałam i oto:
Bardzo Lubię Twój Blog do mnie przywędrował od Jasnej8 a ja ślę go do:
- DagetArt (gdyż to ona była inspiratoką do powstania mojego)
a następne za to, że lubię tam zagladać od tak po prostu
- Fiżka
- Harem Soutasche
- Jagodowy Zagajnik
- Lniany Zaułek
- Maskotka i Pieska
- A(QURA)TNIE
- Mój Kot Ma Dom

oraz kolejne wyróżnienie, które przywędrowało do mnie od Fiżki a ode mnie powędruje do:
- Pracownia Ajm
- K-art
- Między słowami
- Cichutki kącik joie
- Chopinada


Osoby nominowane powinny:
1.Zamieścić banerek z linkiem bloga nominującego z podziękowaniem
2.Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie a których nie znamy
3.Nominować 15 blogów i poinformować o tym fakcie autorów.

Skoro podziękowaniom i wyróżnieniom stało się za dość to zwyczajem mym... przechodzimy do chwalenia - się oczywiście ;-))) moją najnowszą karteczką
Powstała pod wpływem dwóch wyzwań w SZUFLADZIE oraz DIABELSKIM MŁYNIE
       "Herbatę się pija, by zapomnieć o hałasie świata."
                                                                                 T'ien Yiheng
Cóż... ja herbatkę piję w moim ulubionym kubeczku ale... sposoby picia są najróżniejsze oto Venus podaje jeden z nich
 

  Życzymy Wam miłego sobotniego wieczoru przy filiżance ulubionego gorącego płynu ;-)))


Ahh i jeszcze.. Dziś rozpoczyna się głosowanie na Asia-majstruje.
Głosować można TUTAJ Zapraszam

11 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za wyróżnienie!
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociak w filizance- przesłodki, a Venus pomysłowa i sprytna:)

      Usuń
  2. Ślicznie dziękuje za wyróżnienie!:))))
    Będę do Ciebie regularnie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie bardzo Twoje słowa Będę wyczekiwać Twych odwiedzin ;-)))

      Usuń
  3. Venus pije jak mój Kayron. Inaczej nie umie. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa... niektóre typy tak mają... Miseczki na wodę to taki wynalazek nie wiadomo po co wymyślony skoro i tak z kranu smakuje lepiej... ew z wazonu ;-)))

      Usuń
  4. Serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie, które mnie autentycznie zaskoczyło :) Oczywiście podziękuję w najbliższej notce, ale proszę o cierpliwość, bo ciężko mi się zmobilizować do pisania :/

    Twój blog mnie zauroczył. Jest tu kocio i energetycznie - a zatem klimat bezbłędny :) Czuję w Tobie pokrewną duszę, bo także kocham koty i kawę, a słońca nigdy mi dość. Lubię ciepło.
    Twoja Venus jest rozbrajająca :) ten języczek pod strumieniem wody!
    Ech, mój Kazio też wolał wodę "zdobyczną"; miską gardził, za to spijał kropelki z wanny i umywalki. Dlatego dbałam, aby zawsze miał co wylizać. Brak mi go... Takiego jak on nigdy nie będzie.

    Trzymaj się ciepło, przekaż swej Venus porcję miziania ode mnie =^.^=
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję Ci serdecznie za wyróżnienie :) Ostatnio nie miałam wiele czasu, ale już się mobilizuję i piszę o wyróżnieniu notkę :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń