"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 11 stycznia 2013

Szczęśliwa 13stka

"Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los.

Bo­wiem każde­go dnia wraz z dob­rodziej­stwa­mi słońca Bóg ob­darza nas chwilą, która jest w sta­nie zmienić to wszys­tko, co jest przyczyną naszych nie­szczęść."



        Nigdy nie wierzyłam w horoskopy, wróżby, przesądy, drabiny, czarne koty... pechowe liczby...
Uważam, że to my sami decydujemy o tym jak będziemy żyć i dlatego 13stka mnie nie przeraża wręcz przeciwnie zaplanowałam sobie, że to będzie SZCZĘŚLIWY ROK...

No ale żeby był jakikolwiek, żebym się w nim nie zgubiła, nie zamotała, nie zapomniała o 1000 spraw ważnych... potrzebny mi KALENDARZ..



W tym roku przez Was a może dzięki Wam postanowiłam upiększyć mój Kalendarz i zgłosić się na wyzwanie w KREATYWNYM POLU oraz na Lemonade Challenge

                                                 Pomarańcz, brąz i turkus(niebieski) to kolory, które od dwóch miesięcy królują w mojej kuchni a w tym tygodniu są inspiracją na  Stampin' Royalty Challenge #158
 Początkowo zgodnie z tą inspiracją forma miała być prosta, prostokątna, ciut surowa...
Jednak w trakcie tworzenia natknęłam się na Scrapgang i postanowiłam USKRZYDLIĆ mój kalendarz

 
Dodałam mu piórka i pozwoliłam zasiąść motykom ;-)))


 Skoro mam już taką możliwość to... pochwalę się Wam od razu moją kuchnią... Zaczynałam remont z myślą o...retro a wyszło... jak wyszło ;-))) i bardzo mi się podoba ;-)))






Oczywiście w kuchni nie mogło zabraknąć specjalnego miejsca dla Venus...
Czasami lubi się schować przed całym światem...                                                                                   A ja zyskałam kolejne miejsce na stroiki i sezonowe ozdoby ;-)))


                              I już na koniec, żeby Was nie zanudzić...

                              Recepta na dobry/szczęśliwy rok


Bierzemy 12 miesięcy,
oczyszczamy je dokładnie
z goryczy, chciwości, małostkowości i lęku,
po czym rozkrajamy każdy miesiąc
na 30 lub 31 części tak, aby zapasu
wystarczyło dokładnie na cały rok.

Każdy dzień przyrządzamy osobno
z jednego kawałka pracy
i dwóch kawałków pogody i humoru.

Do tego dodajemy trzy duże łyżki
nagromadzonego optymizmu,
łyżeczkę tolerancji,
ziarenko ironii i odrobinę taktu.

Następnie całą masę polewamy dokładnie
dużą ilością miłości. Gotową potrawę
przyozdabiamy bukietem uprzejmości
i podajemy codziennie z radością
i filiżanką dobrej, orzeźwiającej herbatki."

[ Ketherina Elizabeth Gorthe ]

12 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz, a motylek na nim uroczy :D
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu! :D

    Gratuluje nowej kuchni! Bardzo przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziekuję za udział w moim candy:) Metamorfoza kuchni bardzo mi się podoba a jeszcze bardziej podoba mi się recepta na dobry rok! Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kuchnia :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia życzę :O)
    Pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki ozdobiony kalendarz jest zdecydowanie bardziej interesujący:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemonade:)
    ... a klimatu retro w kuchni spokojnie można się doszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten kalendarz, w takich ciepłych kolorach :)
    A kuchnia bardzo przytulna, na pewno miło spędza się w niej czas.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nice project!! Very creative! Thanks for playing along with us for this weeks Stampin' Royalty Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetyczny kalendarz :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kalendarz! kuchnia też :) "Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczny ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny :)
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny :)
    Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię "w gościach" siedzieć w kuchni i pić herbatę:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń