"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Poszukiwany: Guzik


Każdy kto mnie zna wie, że do szycia mam dwie lewe ręce...

Żartuję sobie zawsze, że na igłę mam alergię i pewnie dlatego jak już bezwzględnie, koniecznie jest mi ona potrzebna to..łatwiej kupić nową niż znaleźć jakąkolwiek w moich przyborach ;-)))


Ale guziki lubię i gdy kilka miesięcy temu natrafiłam na TE w sklepie od razu wyobraziłam sobie kolczyki idealnie pasujące do mojej kwiatowej mini...
Parę miesięcy temu była wiosna, mini zachwyciła wszystkich a guziki... leżały sobie bezpiecznie w puzdereczku nabierając mocy urzędowej ;-)))


Tak - to cała ja ;-)))

Aż do przedwczoraj kiedy "zwiedzając" blogi natrafiłam na wyzwanie GUZIK Z PĘTELKĄ

Wygrzebałam moje guziczki, koraliki, żyłkę i... się zaczęło... Pierwsza przepadła żyłka... No wzięła i wsiąkła... Jak amfora... Ustalenie winowajcy nie zajęło wiele czasu... Sama przyszła... zamotana w żyłkę z błagającym spojrzeniem "RATUJ" Co miałam zrobić - przecież potrzebowałam tej żyłki ;-)))

Po wielu perypetiach powstały DWA kolczyki... Słowo!! Było ich dwa... Bo przecież dwa ucha mam - jak każdy... Jednak póki co... pokażę Wam tylko jeden ;-))) Musicie mi uwierzyć na słowo, że kiedyś pojawi się i drugi jako uzupełnienie ale... ze znalezieniem go mogę nie zdążyć na czas wyznaczony w wyzwaniu... ;-)))
Tak więc... jest GUZIK... na końcu żyłki robiłam...PĘTELKĘ


Ciekawe jak Wam się podoba


A winowajczyni zamieszania... śpi zmęczona ;-)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń