"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 4 stycznia 2013

Nowy Rok - Stare Wspomnienia

Znalazłam dzisiaj kartkę... różową... z zagiętymi rogami...
Sprawdzian z gramatyki z języka niemieckiego...
ocena...
aaa... czy to takie ważne ;-)))

Ważne i wzruszające było jednak to co odkryłam na odwrocie tego feralnego sprawdzianu...
Wiersz... mój wiersz...
Zapomniałam, że kiedyś pisałam wiersze... takie tam... nieudolne składanie słów... ale moje własne...






Nocą
puka do mych
drzwi skrzydlaty
elf z krainy
marzeń
Przynosi mi
kolorowe sny
snute księżycowymi
nićmi
Siada koło
mojego łóżka
i długo
opowiada piękne
baśnie
Zabiera go
czerwone słońce
ale wiem, że
wróci...

Napisałam go w czwartej klasie... ;-)))
Hmm... jestem dumna z Małej Kasi

2 komentarze:

  1. W czwartej klasie podstawówki??? :)
    Wiersz piękny, nawet jeśli to była czwarta klasa szkoły średniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś już tak nie potrafię...
    Od dawna już tak nie potrafię ale dziękuję bardzo ;-)))
    miło mi się zrobiło na myśl, że komuś się spodobał ;-)))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń