"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 10 stycznia 2013

Kto pyta nie błądzi ;-)))

Dziś poznałam dwa nowe pojęcia
pierwszym było: CANDY a drugim SCRAP i scrapbooking
Niby powinno się to wydawać oczywiste a jednak dla mnie nie było...
Owszem tworzyłam czasami karteczki, ozdoby i różne cuda cudeńka ale odbywało się to tak:
- w głowie zaświtał pomysł
- zaczynało się przeszukiwanie całego domu w poszukiwaniu "co się nada"
- powstawał wielki bajzel na stole, podłodze...wszędzie...
- TADAM!!  Po kilku godzinach pracy, kilku wypitych kawach i kilku walkach stoczonych z Venus pomysł został zrealizowany...
No ale człowiek uczy się całe życie... Uczę się i ja ;-)))
A skoro odkryłam CO TO to postanowiłam złosić się do kilku CANDY... mam nadzieję, że nie złamię żadnych reguł zgłaszając się do kilku...
W losowaniach szczęścia i tak nie mam... ale mówią, że Nie wygra ten kto Nie gra ;-)))






Pierwsze co wpadło mi w oko i baaaardzo mi się spodobało było Candy w RÓŻANYM KĄCIKU DZIEŁ RĄK WŁASNYCH to właśnie ten naszyjnik zainspirował mnie do...poszukiwania wiedzy ;-)))





 A skoro scrap i scrapbooking to rozmarzyłam się nad Wielkim Candy w Scrapgangu!!







W Craft-Szafie też ujrzałam dla siebie okazję ;-)))


 W Rev-Arcie powitalne Candy - w sam raz na wiosenne karteczki

Wiem, wiem, że dużo bym chciała ale...to tylko dlatego, że zakochałam się w tych wszystkich pięknych papierkach, motylkach, guziczkach i innych cudeńkach o których istnieniu dotychczas nie miałam nawet pojęcia ;-)))

Po drodze, w ostatniej chwili, zajrzałam jeszcze do Fiżki a tam...Venus jak wymalowana na pięknej torbie... No i co miałam zrobić?? Zgłosiłam się po nią ;-)))


I już ostatnie - obiecuję!!
Gdy tylko ujrzałam POD ANIOŁAMI te dwa CUDA od razu się w nich zakochałam!! Może ja i duża dziewczynka jestem ale wciąż jednak dużo we mnie dziecka ;-))) Jest ze mną Mała Kasia - owieczka i Miś Konrad i białorudy psiak w różowej sukience ;-))) Znajdzie się jednak miejsce dla dwóch nowych kolegów Oczywiście pod warunkiem, że Mój Anioł Stróż się nami zaopiekuje ;-)))


W większości powinnam wstawić banerki na pasku bocznym ale... jeszcze się nie naumiałam jak to... zrobić ;-))) Więc stworzyłam posta z linkami, banerkami i odnośnikami... Jakoś trzeba sobie w życiu radzić ;-)))


2 komentarze:

  1. witam , widzę ,że świeżaki z nas ... ja wczoraj odkryłam co to candy , haaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli, że nie brać Cię Brujito pod uwagę w losowaniu w moim candy? Bo na Twoim blogu widzę, że udział w candy bierzesz. I to nie jednym. Ale czy dobrze rozumiem, że w tym moim nie ze względu na przywiązanie do św.Pawła? Za słowa uznania-dziękuję wielce. Pozdrawiam gorąco. Zuzia

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń