"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Królowa Śniegu i zaginiona KORONA


Wymarzona sesja, do której przygotowania zaczęły się jeszcze kiedy na niebie świeciło wiosenne słonko, odbyła się 20 stycznia tego roku w Karpaczu przy wodospadzie Dziki...
W listopadzie prowadzona przez mojego Anioła Stróża natrafiłam na blog Agnieszki, która wykonała dla mnie przepiękną frywolitkową koronę, gwiazdeczki i  kolczyki, których obecność w kopercie była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem...
Korona dotarła do mnie na kilka dni przed sesją. Tak piękna, że postawiłam ją na honorowym miejscu w salonie...
Wyobraźcie sobie przerażenie w moich oczach kiedy dzień przed sesją okazało się, że korona... ZNIKNĘŁA... Przeszukałam cały dom. Pamiętając podstępne zainteresowanie Venus koroną zajrzałam nawet pod łóżko (tam w otchłaniach ciemności ginie większość jej skarbów) Korona przepadła i wszelki ślad po niej zaginął...
W głębi duszy wyobrażałam sobie JAK zakomunikuję to Agnieszce, która włożyła w to tyle pracy i czasu no i fotografom...
Pogodzona już z faktem, późnym wieczorem zajrzałam jeszcze do szafki którą przeszukiwałam 100 razy ot tak...żeby uspokoić sumienie... Otwieram a tam... korna stoi na samym wierzchu i radośnie się do mnie uśmiecha... Jak ona tam wlazła i gdzie się wcześniej ukrywała... pojęcia nie mam... wiem jednak, że wcześniej jej tam NA PEWNO nie było ;-)))


Zdjęcia popełnili Rafał Guzik  

To nie pierwsza nasza wspólna sesja Ta jednak była wyjątkowa...
Dużo pracy ale też dużo śmiechu Zimno ale miałam zapewnioną kawunię i gorący barszczyk. ;-)))

 Sukienkę udostępniła Monika Makos właścicielka Pracowni Sukien Ślubnych AMELIA
 


A piękny prawdziwie królewski płaszczyk projektowała Dagmara, którą znacie zapewne z blogowego świata jako DagetArt





A to nasza radosna ekipa
A po sesji...

A po sesji była gorąca kąpiel i gorąca kawunia...Venus dzielnie asystowała ;-))) sprawdzała czy woda nie za gorąca i pokazywała JAK należy się dobrze umyć... no i oczywiście nagrzewała klatkę piersiową żeby zapalenie płuc się nie dobrało do pani i... żeby niepotrzebnie z łóżka nie wstawała ;-)))


i zaplecze medyczne


To już wszystko na dziś... Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca ;-)))
Ciepełka w ten zimowy wieczór życzę wszystkim

26 komentarzy:

  1. Piękna królowa śniegu z Ciebie :-)
    Nie lubię zimy , ale na te zdjęcia
    z przyjemnością popatrzyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł przedni.
    Profesjonalna sesja z profesjonalną modelką.
    Piękna kobieta z Ciebie.
    Do twarzy Ci w mroźnej bieli.
    Suknia zmysłowa , skrywajaca gorącą kobietę, mimo mroźnej aury na zewnątrz.
    Całość robi wrażenie,jest bardzo plastyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z Ciebie Królowa Śniegu. Świetne zdjęcia w uroczych plenerach. Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna królowa , no no .... a korona rzeczywiście mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie powinno być ilustracją książki z baśniami, a przedostatnie ( to z dłońmi pod brodą) mistrzowskie!
    Gratuluję i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sesja!!! Jestem pod wielkim wrażeniem, chyba każdej z nas by się taka marzyła ;)) Wyglądasz przepieknie w takiej białej scenerii, zrobię anielicę na twój obraz i już ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przy okazji, to też kocham Hiszpanię ;))Marzy mi się zamieszkać kiedyś na Majorce, żyć tam sobie spokojnie w ciepełku w jakimś urokliwym domku ;) Mówią że marzenia się spełniają, uff jak to dobrze! Pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, marzenia się spełniają, wystarczy tylko prawdziwie w nie wierzyć i wytrwale dążyć do realizacji... Dla mnie najpiękniejsza i najbardziej "hiszpańska" jest Andaluzja ;-)))

      Usuń
  8. Niesamowite zdjęcia mega klimatyczne, wręcz bajkowe, a ten kiciuś co Ci tam chce umyć plecy to jest prześliczny.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widząc zdjęcia u Agnieszki na blogu zastanawiałam się czy czy ta Królowa Zima przetrwała sesję mimo wszystko:D.Widzę jednak,że wszystko chyba ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetrwała i nawet (o dziwo) kataru nie miała ;-)))

      Usuń
  10. Przepiękna sesja! Chociaż aż mi zimno się na sam widok!;)) Bo ja jestem strasznym zmarzluchem;)
    Ale widzę, że kotek zapewnił ciepło po sesji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zmarzluch okropny ale... czegóż się nie robi dla spełnienia marzenia ;-)))

      Usuń
  11. Piękna sesja! Szkoda, że korony i gwiazdek z bliska nie widać, ale już z daleka można dostrzec, że są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Królowa śniegu z Ciebie, wspaniała sceneria do sesji :))
    I wspaniały masz "ocieplacz" :))

    OdpowiedzUsuń
  13. O łaaaaaaaaa... co za sesja!! zazdroszczę!! ja marzę, zeby taką mieć kiedyś!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają - na prawdę ;-))) Trzymam kciuki za Twoje... mogę doradzić, wystylizować i... polecić fotografa ;-)))

      Usuń
  14. no nie mogę sie na ciebie napatrzec....ależ cudowna sesja,,,a kocio jak dba o pancię:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne fotografie. takie mroźne!

    OdpowiedzUsuń
  16. no no! piękna sesja i świetne zdjęcia. będzie pamiątka na całe życie. teraz nic tylko czytać bajki Andersena :)
    śliczny strój miałas i charakteryzację a swojske zdjęcia po sesji dodają całości charakteru i pokazują, że można być nie tylko królową śniegu ale i domatorką w przytulnych kapciach w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow cudowna sesja! :)tyle razy zastanawiałam się o czym piszesz na swoim blogu, już miałam wchodzić i coś mnie odrywało ... Już się to nie powtórzy ;) weszłam i nie mogę wyjść ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że nic nie dzieje się bez przyczyny... Może... może wcześniej było mało ciekawie u mnie a teraz...pojawiło się coś co sprawiło, że zostałaś... Już cieszę się z Twoich przyszłych wizyt ;-)))

      Usuń
  18. Piękna Królowa Śniegu i sesja ! :-D
    Ależ Ty odważna jesteś ,nooooo ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. i już wszystko jasne! przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że przypomniałaś ten post. Super pamiątka dla Ciebie, a dla nas przyjemność z oglądania. :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń