"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 23 stycznia 2013

Kojojowo

Cóż za nieprzyzwoita godzina na tworzenie posta... Jasno i środek dnia ;-)))
Post w dzień... karteczka jak obyczaj nakazuje w środku nocy ;-)))

Skoro wszystko jest dziś na opak to... niech tak będzie. Zanim pokaże Wam karteczkę najpierw się pochwalę bo... chwalić się lubię zwłaszcza tym co sprawia mi przyjemność ;-)))
Dostałam 2 nowe wyróżnienia
Pierwsze od Jasnej8













a drugie od Fiżki

To, że zaglądacie, komentujecie, że ktoś zechce obserwować no i takie wyróżnienia są jak akumulator, który w jednej minucie ładuje bateryjki na 110%






Czego o mnie nie wiecie??
hmm...
1. Do dziś nie wiedzieliście, że jestem chwalipiętą :P
2. Mam dusze włóczykija... ciągle nosi mnie po świecie
3. Potrafię płakać nawet na bajkach
4. Wciąż mam wrażenie, że mam "naście" lat
5. Marzę o otwarciu własnej kawiarenki
6. Uwielbiam fantasy i mam dość pokaźną własną biblioteczkę
7. Nie cierpię zimy ale z radością chodzę na sanki i łyżwy a w tym roku nauczę się jeździć na nartach... chyba ;-)))

No!! To czas na moją karteczkę
Pomysł kolorystyczny z wyzwania na Stempell&Kartoon



Moja babcia zawsze lubiła jak znosiłam do domu kwiaty. A najczęściej znosiłam je z jej ogródka, na którym było kolorowo i był też specjalny kącik na opalanie ;-))) ehh...
Więc Ku Pamięci zgłaszam je na wyzwanie UHK Gallery
Kwiatka zrobiłam wg kursuuu.... zgubiłam linka do strony... Tak to jest jak się korzysta z dwóch komputerów... Uzupełnię... obiecuję!!
A kwiatka zrobiłam wg kursu EWY ;-))) wiedziaaałam, że znajdę ;-))) a Ewę przepraszam za... zgubienie jej ;-))) no i korzystając z okazji zgłaszam je na wyzwanie w Scrap Ścinkach
A ponieważ kwiatki robiłam po raz pierwszy co zresztą miało opłakane skutki gdyż o mało nie spaliłam kuchni próbując wysuszyć płatki na płycie kuchenki indukcyjnej ;-))) (NIE POLECAM !! Suszarka to jednak dużo lepsza metoda ;-))) ) więc zgłaszam się także na wyzwanie w scrapki.pl "Spróbuj czegoś nowego"

Jak kojojowo to kojojowo...
Podzielę się z Wami zdjęciem z grudniowej sesji... Tematem była mimikra... a po sesji... czas na relaks i trochę zabawy ;-)))

8 komentarzy:

  1. Kto to tak ładnie się wymalował :-))
    Ale potem było mycia się :-)))
    Gratulacje za wyróżnienie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimikra genialna:)))
    Gratulacje. Ładuj akumulatory i rób dalej takie fajne kartki (tylko chałupy nie spal :))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Momikra najpierw Twoja, potem wanny , jak sądzę...
    Gratuluję wyróznień!
    A przyjaźń?Nie zmienia sie przecież wraz z porami roku, nie odchodzi z nimi...
    Może to chwilowe?
    Chcesz o tym porozmawiać?
    podaję swojego maila:
    saagora@gazeta.pl
    pozdrawiam ciepło
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko: świetnie! Dziękuję za udział w zabawie Scrap Ścinek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi ;) Niemożliwa jesteś :) Całe szczęście że chałupy z dymem nie puściłaś :) Karteczka urocza wyszła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap-Ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu... płyta indukcyjna do suszenia????dobrze że nie spaliłaś chałupy ;) Kwiatuchy wyszły za to genialnie :) Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)
    A Ewa się nie gniewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff ;-))) ulżyło mi...
      a kuchenka... cóż chciałam żeby było... szybciej ;-)))

      Usuń
  7. Piękny bukiet :)
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu S&K.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń