"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kocie Opowieści


Za moim oknem sypie śnieg... biały, gęsty puchowy...
A Venus... została zahipnotyzowana... Siedzi w oknie i... pacza ;-)))



Nawet dźwięk otwieranej saszetki z jedzeniem zdołał jedynie na chwilę odwrócić jej uwagę

Śnieg jest piękny ale tylko oglądany z parapetu nad ciepłym grzejnikiem... Próba wyjścia zakończyła się... po 30 centymetrach i 5 sekundach ;-)))

A mnie ostatnimi czasy wzięło na wspomnienia...
Strasznie dużo się tych wspomnień uzbierało ;-))) w kartonach, zeszytach, albumach...
W jednym z albumów znalazłam TO zdjęcie ;-)))
Ehh te dwa łobuzy... Nie można ich było upilnować i... nigdy nie można było ustalić prawdziwego winowajcy ich wyczynów...


Zainspirowana i zafascynowana historiami Jaśka  postanowiłam zgłosić się do styczniowego konkursu w Klubie Kota Jasna 8 "Przyjaźń Psa z Kotem"

3 komentarze:

  1. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie.
    Poproszę jeszcze tylko imiona pupili :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! Życzę powodzenia w konkursie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń