"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 18 stycznia 2013

Kocham Cię... Bałwanie ;-)))


 Niektórym to trzeba tak... dosadnie... patelnią po głowie bo inaczej... nie zrozumieją ;-)))
Dla takich właśnie "niekumatych" powstała karteczka.
Tym razem inspiracją była kłótnia... zasłyszana na przestanku autobusowym w mroźny wieczór
Nie wiem o co poszło, treści też starałam się nie słuchać ale... ostatnie zdanie wypowiedziane przez uroczą blondynkę brzmiało "Kocham Cię Ty Bałwanie"
Bałwana najpierw zatkało ale szybko doszedł do siebie i ruszył truchcikiem za swoją wybranką...
Później...
Odwróciłam głowę bo nie wypada podglądać ;-)))

 
 Karteczkę tworzyłam tradycyjnie w nocy ale poczekałam do rana aby ją ładnie... doświetlić ;-))) na naturalnym... chciałam napisać słoneczku ale na tym chmurno-mglistym niebie nawet jednego promyczka nie uświadczy...


Venus jak zawsze aktywnie brała udział zarówno w tworzeniu, czego wynikiem jest zaginiona linijka i wstążeczka, jak i w robieniu zdjęć czego wynikiem było 100tysięcy nieudanych kadrów ;-)))





A gwiazdeczki w tle przyfrunęły do mnie wczoraj... Nie tylko one ;-)))
Wszystko Wam jednak napiszę gdy nadejdzie czas... Na razie nie mogę się na nie napatrzyć - takie są piękniusie ;-)))

Bałwan rękawiczki ma, szalik ma i nawet kapelusz komuś podwędził a skoro tak to powędruje na wyzwanie do KREATYWNEGO POLA ;-)))
A na koniec wiersz znaleziony przypadkowo w Necie Bardzo mnie się spodobał więc.. się podzielę ;-)))

„Bałwan – F. Klimek”
 
Na podwórku bałwan stał,
który dużą głowę miał.
Oczka – czarne, dwa węgielki,
nos z marchewki nie za wielki…
I tak sobie stał.
 
Kiedy ktoś się zimna bał,
to się bałwan z niego śmiał.
Bo gdy wkoło zimno było
jemu właśnie było miło,
gdy na mrozie stał.
 
Chociaż dużą głowę miał,
to się bałwan trochę bał,
że gdy przyjdą dni gorące,
to mu głowę stopi słońce,
gdy tak będzie stał.
 
A że o swą głowę dbał,
pewnej nocy bałwan wstał
i ułożył się na śniegu
i poturlał się na biegun.
Dobry pomysł miał?
 
Biegun jest na końcu świata.
Tam w ogóle nie ma lata.
Śniegu pełno przez cały rok,
dla bałwana rok wspaniały
 
Będzie sobie tutaj stał
ile tylko będzie chciał.
Tylko czy mu się nie znudzi,
że dokoła nie ma ludzi,
że nawet gdy słonko świeci
 tam w ogóle nie ma dzieci…
 

6 komentarzy:

  1. świetna karteczka. Nawet trochę walentynkowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola. Pozdrawiam ScrapMan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nie tylko mi koty pomagają jak coś majstruję na biurku :)
    A praca świetna, co by tylko bałwanek za bardzo się nie rozgrzał :)
    Pozdrawiam ciepło, Selennea - DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten bałwan taki cieplutki! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń