"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 16 stycznia 2013

Dzień babci...na zielono ;-)))


Gdzie się podziały tamte babunie
z mego dzieciństwa? Pojąć nie umiem.
Pewnie w krainie szczęścia mieszkają -
bajki aniołom opowiadają. 

Tylko wspomnienie ciepłe i żywe
babci przy piecu, takiej prawdziwej –
w chustce , kufajce i ciepłych kapciach
wciąż pozostanie .
To... moja Babcia.

Cytat pochodzi z wiersza "O Babci" zamieszczonegona blogu DOCZKA301
 Poproszono mnie o zrobienie karteczki na dzień babci... Dla mojej już zrobić nie mogę ale w tą włożyłam dużo serca. Robiła się bardzo szybko...
Na mojej karteczce króluje kolor ZIELONY zgodnie z wytycznymi 123SkrapujjTY:

- przewaga koloru zielonego
- użycie wstążki lub koronki
- przynajmniej 3 kwiatki
- przynajmniej 3 warstwy
- przynajmniej 1 element quillingu



Przy okazji tworzenia tej karteczki poznałam nowe pojęcie QUILLING.
Lekcję odrobiłam w ŚWIECIE PASJI 
Kwiatki powstały z dwóch koronek i jest ich trzy ;-)))
Styczeń to DZIEŃ BABCI I DZIADKA
No i posypały się wyzwania tymi dniami inspirowane...
 Nie wszystkich można zadowolić, nie wszystkim wymaganiom sprostać  ale...w SKRAPKACH się da ;-)))

3 komentarze:

  1. Śliczny wierszyk ,śliczna kartka...
    A życie tak szybko przemija...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te Babcie...za szybko odchodzą...
    Pięknie i w wierszyku i na karteczce:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, fajne papiery! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń