"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 25 stycznia 2013

Betty Boop zygzak i kropki

Doszłam do tego momentu kiedy... MAŁO MI!!
Pomysły się nie wyczerpały. Wręcz jest ich coraz więcej.
Kawa jest... Venus na rogu stołu gotowa do pracy, linijka nożyczki - są i... no właśnie brakuje całej reszty po "i" ;-)))
Złożyłam już oczywiście pierwsze zamówienie na piękne kolorowe papiery do scrapingu Teraz prawie cierpliwie czekam kiedy zapukają do moich drzwi ;-))) Tęsknym okiem jednak patrzę na ramki, listki, kwiatki, stempelki, wykrojniki których efekty podziwiam u Was
Wiem, wiem... cierpliwości... z czasem i ja mieć będę ale... ja bym tak chciała JUŻ ;-)))
Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną...
Noo... skoro się już wyżaliłam i wypłakałam to możemy przejść do... chwalenia ;-)))
Moja nowa karteczka umili, mam nadzieję, urodzinowy dzień solenizantowi, który urodziny będzie obchodził daleko od domu, rodziny i znajomych.
Betty Boop wydawała mi się odpowiednia do tego zadania. Jest trochę podobna do mnie taka...kokietka ;-)))

Stare mądre powiedzenie mówi: "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" Ja nie mam pięknych papierów ale... mam materiały wiec jednego z nich użyłam jako tła ;-)))

KROPKI  to w tym tygodniu temat na Stampin'Royalty zaś ZYGZAK, którym w mojej kartce jest ramka i napis to wyzwanie Frezji na 123scrapujTy - do tych wyzwań zgłaszam więc moją Betty ;-)))

4 komentarze:

  1. Śliczne kropeczki, a na materiale to już w ogole ... co ja bym z nich uszyla.... ;) Betty super Ci wyszla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczkę dla Naszej Księżniczki??
      Hmm... Możemy zrobić małą wymianę...Wy do mnie z ciastkiem na kawę ja Wam materiał i kawę ;-)))

      Usuń
  2. Czerwone kropki śliczne, ale te na granacie...fiu,fiu:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z pewnością się spodoba:) A Tobie życzę cierpliwości i wytrwałości w scrapowaniu - a materiałów powoli będziesz mieć coraz więcej - to wręcz uzależnia;P Fajnie że wykorzystujesz to co masz- to tylko pobudza kreatywność:)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za udział w wyzwaniu!
    DT 123-Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń