"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 11 stycznia 2013

100 lat

" Jeśli pot­ra­fisz o czymś marzyć, to pot­ra­fisz także te­go dokonać. "
Cytat jest myślą przewodnią karteczki ale też i tego bloga... Długo marzyłam o blogu ale wciąż bałam się, że nie potrafię, że nie dam rady, że inni robią o lepiej, ładniej, że będą się ze mnie śmiać...
Więc postanowiłam sama sobie udowodnić, że... POTRAFIĘ ;-)))

Zaglądając nocą na inne blogi wciąż uważam, że inni robią to lepiej i ładniej ale... za kilka..naście...dziesiąt lat ja też tak będę umiała ;-)))
Przecież... nie od razu Kraków zbudowano ;-)))
A jak najlepiej sobie coś udowodnić??
Biorąc udział w wyzwaniach ;-)))

                                 Tak oto powstała karteczka na urodziny dla mojej cioci


Obrazek to moje ukochane Misie Tatty Teddy, które często służą mi pomocą w składaniu życzeń







A w głowię już kolejne pomysły na karteczki z moimi pluszowymi przyjaciółmi ;-)))




 
Kolorystykę podpowiedziała mi wesoła gromadka z DIABELSKIEGO MŁYNA

  a szablon użyczyłam sobie z mapkowej zabawy na DT ASICA-SCRAP

Z okazji mojego postanowienia jeszcze jedno wyzwanie do którego się zgłaszam...
Gdy o nim przeczytałam... rozbawiło mnie do łez ;-)))
Co kryje Twoja Craft-Szafa?

 Dlaczego mnie rozbawiło?? Ano przekonajcie się sami... Oto jak wygląda i co zawiera moja Craft-Szafa
 
 
Dość częstym "wyposażeniem"  mojej "szafy" jest Venus, która buszuje w niej bezkarnie za nic mając moje groźby i prośby... A poza Venus, nożyczkami i linijką znajduje się w niej wszystko co gdzieś znalezione może się "kiedyś do czegoś przydać"









14 komentarzy:

  1. fajna kartka, moja craft szafa tez tak wygląda, pudło i mała szufladka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za udział w Diabelskim wyzwaniu
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna ta karteczka, w bardzo miłych dla oka kolorach :)
    Jeszcze cztery lata temu moja craft-szafa wyglądała podobnie, teraz mam specjalne pomieszczenie na ten cały "bałagan".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli... jest i dla mnie nadzieja ;-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. głaski dla pieknego kociaczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie największą ozdobą craft-szafy jest Wenus:)))
    Dzięki za udział w candy:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja craft-szafa jest rewelacyjna no i "pomocnik" niczego sobie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka wyszła ślicznie - delikatnie i trochę zawadiacko. ale nie mogę przejść obojętnie obok takiej ślicznej Kici! moje też mi zawsze dzielnie pomagają w craftowaniu, a mam dwa, więc wyobraź sobie jaka jestem szczęśliwa czasem, jak mi jeden zajmie krzesło, a drugi uwali się na świeżo wyciśniętym kleju :) dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Craft-Szafy i pozdrawiam :)
    ps. szafa z czasem rozrośnie się niebotycznie - ostrzegam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, że ja miałam takie same obawy przed założeniem bloga? I również wciąż jak odwiedzam inne blogi to wiem, że jeszcze duuuużo pracy przede mną, ale każda kolejna praca/wyzwanie to nowe doświadczenie :)

    Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka radosna karteczka! :) Słodki misiak! Dziękuję za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. obok takiego pomocnika nie mogę przejść obojętnie! sama mam takich dwóch:) kartka cudna, dziękuję w imieniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna kartka:) trzymaj tak dalej!:)) Twoja Craft szafa będzie się tylko powiekszać:) pozdrawiam Viol-DT CraftSzafy

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń