"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 28 grudnia 2012

W moim magicznym domku...

Boże Narodzenie czas radosnego oczekiwania na... śnieg, prezenty, magię... Śniegu zabrakło, prezenty piętrzyły się aż po czubek choinki ale... najpiękniejsze w świętach są dla mnie... przygotowania do nich... Pieczenie, wybieranie i pakowanie prezentów, ustrajanie mieszania... Jak już zaczynam nie umiem powstrzymać samej siebie i takie są później tego...efekty ;-)))
Do przystrajania użyłam wszystkiego co akurat znalazło się pod ręką... Papieru, sznurka, taśmy. starych, znalezionych w szafkach przedmiotów i nowych zakupionych tuż przed świętami lampek... Zgłaszam więc mój Magiczny domek do wyzwania do HopmArtu
Poszalałam też z pierniczkami... Piekłam je pierwszy raz i oczywiście wyszły mi hurtowe ilości... Do jedzenia, do wysłania, na domek oraz jako ozdoby stroikowe... Zgłaszam więc je do wyzwania w SZUFLADZIE
A Biały domek chciałam zgłosić do Silesian Craft gdyż użyłam zgodnie z przykazem trzech rodzajów bieli... puchowej bieli (wata) słodkiej bieli (lukier) oraz sypkiej bieli (cukier puder) ;-))) W końcu interpretacja bieli... była dowolna... Niestety spóźniłam się o jeden dzień ale... domkiem i tak się Wam pochwalę ;-)))

8 komentarzy:

  1. Pięknie i rzeczywiście na bogato :)>
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym była w krainie baśni :)) Dziękuje za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity klimat wyczarowałaś, cudnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArtu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki jest Twój wpis, mniam :) świetne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  5. dekoracje świetne - bardzo fajny klimat osiągnęłaś :))
    Domek cudny - aż ślinka cieknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo nastrojowo u Ciebie
    chatka wyszla cudna

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, nastrojowo u ciebie i dobrze bo tak ma byc własnie na swieta. ja rowniez uwielbiam dekorowac światełkami i mam tez manię zapalania świeczek i lampioników :D

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń